hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skostørrelser..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skostørrelser..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  22:26:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kvelden senker seg, og jeg kjeder dritten av meg!!

Så da kommer jeg på å spørre hvilke skostørrelser folk bruker og hva slags sko som foretrekkes..

Selv bor jeg omtrent i treskoa og bruker størrelse 43..

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  22:40:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
43? hjelpes, hehe.. jeg bruker mellom str 37 og 38, og foretrekker "joggesko", eller vanlige "ballett" sko, hehe :) Forferdelig dårlig til å forklare i kveld gitt. Lest litt for mye om dyrenees anatomi *gjespe*

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/01/2006 :  22:49:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
str. 40-42..

Liker løse sko som skraper i bakken

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  22:57:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Heh.. brødrene mine som er 16 år eldre enn meg bruker begge str.38.. Pygmeer!!!
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  23:15:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ca. 40...
Liker vel best såkalte skater-sko...

Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  23:24:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker str 36, noen få sko i str 37.

Og jeg ELSKER sko, så det blir vanskelig å si hva jeg liker best! Har skapet fullt av sko og liker alle like godt, men jeg elsker støvletter, stiletter og fancy "joggesko" (innimellom).

-Madeira- Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  23:25:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker 38.. Trebånna er det jeg liker best å gå i,men samboer'n blir så flau at jeg sjelden går med det ute blant folk. Gjorde alltid det før,jeg er nok litt harry.
Mine brune Converse er favoritten,må anskaffe nye til våren.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  23:54:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
38 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  00:06:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
38 - 40. Varierer veldig, går mest i 39. -Elsker- sko, har totalt skodilla. Liker best wannabe-joggesko, men har i den senere tid begynt å like litt mer klassiske pensko og lignende. Tråkker for tiden rundt i Converses vintersko i brunt sånn mykt skinn som jeg ikke husker hva heter <3 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  00:18:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
38-39.
Støvletter, joggesko, Yeti støvlene eller marsjstøvler har jeg som regel på meg.

Eller kanskje bamsetøflene mine?

Therese
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  00:50:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
38-39...
har 45 par sko... støvletter, sandaler, finsko m/uten stillett, fjellsko, jaktstøvler, ridestøvler, slipperser, tøfler, jeg har og bruker alt!! (har to par jeg kjøpte i sommer da, de er fortsatt ikke brukt...)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  08:06:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Varierer fra 39-41. Jeg bruker for det meste fjellstøvler, joggesko, fritidssko eller fjøsstøvler (sistnevnte står i stil med fjøsdressen min )
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  09:53:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
39-40
Går alltid i GoreTex skoene mine, de er så gode og varme. Og så blir jeg aldri bløt på bena da :o)
Når jeg har på meg finklær sliter jeg jo med og finne sko og gå med, siden jeg hater og kjøpe finsko!!...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 27/01/2006 :  11:02:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
39. Går mest i joggesko, har flere par pumasko som jeg eeeelsker! Har også noen litt lavere støvletter, greie når man skal være litt finere enn joggesko.. Og noen lave sånne halvfine sko med litt hæl på. Inne labber jeg bare rundt i tjukke ullsokker.. Hehe!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  11:03:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
36-37 i sko str. Elsker sko! rett og slett! Særlig sko med stiletthel, støvletter o.l. Går fortiden rundt i noen herlige støvletter, uten hæl med noe pelskant på.. Såååå myke og varme!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  11:08:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Bruker som regel 39, noen ganger en størrelse opp/ned. Akkurat nå eeelsker jeg de nye dna-skoa mine (til alt, alt, alt for masse penger (men har litt god samvittighet for jeg kjøper veldig sjeldent nye sko)). De er høye, hvite, tykke, gode, fôra, søøøøøte støvletter. *like veldig veldig veldig mye* :) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.