hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jobb.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Jobb.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:51:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Noen forrslag tl en jobb jeg kan tjene litt på, selom jeg ikke er så gamel?
Må tene litt hvis jeg skal ha meg hest på för.
Jeg må betale alt selv hvis jeg skal ha meg hest.
Hvor mye kan det komme på?

" Når skal det bli hest på meg da?"

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:53:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Om det er en stall i nærheten der du bor kan du jo spørre om de feks. trenger noen til å fore eller lignende.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  22:06:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Tror du jeg tjener penger på det?
Men jeg vet om en stall det ikke står noen hester på som jeg har tenkt til å spørre om jeg kan låne.
Det er to bokser, men jeg har tenkt til å spørre om jeg kan låne begge også bare leier jeg ut den andre fori hellers så står jo bare stallen og rottner bort, jeg syntes det trenger noen dyr som skal stå der.
Er det en god ide?

" Når skal det bli hest på meg da?"
Redigert av - Goldkløv den 24/01/2006 22:08:00 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  22:10:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det kommer jo ann på hvor mye det koster å låne en stall, for da er det du som må ta deg av foring, ny flis osv.

Men man kan tjene en god del få å fore :)

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  22:33:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser at du har skrevet et annet sted at du er 11 (blir 12 snart). Mener ikke å knuse drømmene dine, men tror du er litt ung til å klare å betale alt det vil koste deg å ha hest dersom du må leie stallplass. Offisielt sett har du ikke engang lov å ha en jobb før du er 13 (altså over et år til).

Og angående å leie en stall for så å leie ut ene boksen. Jeg hadde aldri leid ut en stall til en 11-åring, ei heller leid stallplass av en. Får du foreldrene dine til å stå ansvarlig og hjelpe til med alt arbeid og ansvar det både er å drive en stall og ha hest, blir det jo en annen sak.

Den beste løsningen for deg vil jeg tror er å bli forrytter for en hest et par dager i uka i starten. Kanskje du kan avtale med foreldrene dine at du jobber hjemme mot at de betaler det det koster å ha hesten (blir billiger når du ikke skal ha "hele" hesten), og kanskje du også kan hjelpe til i stallen for å få lavere stalleie?
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  16:33:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Jeg kan spørre om det.
Takk for svar..

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.