hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Horoskop/Stjernetegn!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Horoskop/Stjernetegn!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:35:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hvilket stjernetegn er du?
Lester du ofte horoskopet ditt?
Stemmer det som står om deg?

Selv er jeg ikke så veldig opptatt av stjernetegn, men de gangene jeg leser horoskopet mitt stemmer det utrolig nok veldig godt!!

Noen som har noe peiling på hvem som skriver dette?
Er det utdannede astronomer eller bare en nerd som sitter å finner på??
Hmm...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:36:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er Tyren jeg, men leser sjelden det der. Har ihvertfall aldri skjedd noe av det som står.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  03:02:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
skorpion, leste litt horoskop før, men gidder ikke mere, stemmer jo ikke i det hele tatt. blæh..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  07:31:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Jeg er en skorpion... Hender jeg kommer over horoskop greie på internett, da leser jeg - og det skummle er at det stemmer. Om det er ønsketenking eller ei vet jeg ikke
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/01/2006 :  07:42:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg er på grena av tyr og tvilling, er litt av begge har jeg blitt fortalt. Er føst i Rottas år.
Leser horoskop i aviser og sånt, men bare for gøy.
Men synes det er mer interessant det med perosnligheten til folk i hvert tegn, og lengre personlige horoskop... Legger ikke alt i det, men spennende. Og alltid masse som stemmer.

På Alternativmessa har jeg og ei venninne fått lest horoskop noen ganger. Til og med de tingene venninna mi var uenig i om seg selv mente jeg at stemte om henne. Og motsatt.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  09:47:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
steinbukken,leser det inni mellom...og det stemmer så og si...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  10:16:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...

Er føst i Rottas år.

.....
Opprinnelig postet av carambee

Hvordan finner man ut av hvilket år man er født i? Fikk et postkort en gang der det sto at 1990 er hestens år, men jeg aner ikke om det stemmer.

carambee

Skrevet - 22/01/2006 :  11:17:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Her for eksempel: http://www.start.no/astrologi/2003/06/12-6747.html
Synes disse er veldig interessante, for veldig mange jeg kjenner passer godt inn i sitt kinesiske horoskop.
Har en tante som er lærer, og hun tror veldig på dette. For hun ser veldig stor forskjell på årskullene. Kanskje hun bør sjekke året ungene er født hver gang hun får en ny førsteklasse, så er hun forberedt, hihi

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  11:23:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er jomfru, men tror ikke på astrologi!
Er født i Hestens tegn i det kinesiske horoskop. 1978
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  12:04:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er jomfru, men tror ikke på astrologi!
Er født i Hestens tegn i det kinesiske horoskop. 1978

Opprinnelig postet av Lopke

Si meg, noen som har link til hvordan man finner ut det der med hestens tegn/hestens år?

susanne

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  12:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
den gamle læreren min kunne gjette stjernetegna våre ved å se på personligheten vår=P
jeg har også blitt spådd av tarot kort og det meste stemte faktisk! ble spådd 3 ganger på rad og det var alltid de samme kortene som kom opp=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  12:32:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fant det ut selv jeg... Er født i hestens tegn ;) http://www.start.no/astrologi/2003/06/12-6747.html

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  13:14:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
HAHAHA!!! Var født i GEITAS tegn jeg.. hihi... Men uansett! Det stemmer IKKE denne gangen...
Jeg, sjenert?? NEVER EVER!!! haha!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/01/2006 :  15:19:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Andrea, det står jo ikke sjenert. Men usikker på seg selv
Mange som er veldig utadvente, og kanskje blir enda mer utadvente når de er usikre, på en måte

Ikke at jeg kjenner deg da... Men har merket når jeg har blitt litt eldre og leser sånt, synes jeg ting stemmer bedre nå enn før fordi jeg har lært mer om hvordan jeg er som person

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  15:25:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg synes vanligvis at sånne ting ikke stemmer, men de beskrivelsene som sto under hestens år der, de stemte veldig bra. Faktisk.

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  15:31:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Marte f. 04.12.90:

Du er et arbeidsjern og utfører i dine arbeidsoppgaver effektivt og raskt. Iherdig, ambisiøs og målrettet er du også, men det som mangler hos deg, er litt tålmodighet og utholdenhet. Du er født under en heldig stjerne, og særlig er du optimistisk og jordnær. Du er opptatt av tingene rundt deg, og ikke minst har du hell med deg i alt som har med konkurranser å gjøre. Du kan tjene gode penger i yrker som har med spekulasjoner og spill å gjøre. Særlig ser du store muligheter i penge- og aksjetransaksjoner.

Ehm.. Jeg hater å jobbe, og gjør oppgaver fort fordi jeg vil bli ferdig med det. Har det med hest eller trening å gjøre blir det noe annet. ja jeg er utålmodig. Har aldri hell i konkurranser; har kun vunnet ei klokke pga ei tegning i 2. klassen. Jeg kan ikke tenke logisk, og aksjer skjønner jeg meg ikke på. Horoskop: bullshit!:D

Men ellers pleier de å stemme.. Spesielt de for måndeden før, for da har jeg opplevd mye rart:s Jaja.. Jeg vet ikke. Litt overtroisk er jeg.

-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.