hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Horoskop/Stjernetegn!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Horoskop/Stjernetegn!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  15:47:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg er født i fiskene, og dragen i de kinesiske. Om jeg tror på det varierer fra astrolog til astrolog. mange useriøse rundt omkring. Ikke om jeg tror på de som står i mag og inside osv nei, det er bare tull.
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  16:10:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Er født i jomfruens tegn, og i Rottas år.. Stemmer som regel horoskopet. Blir mye horoskop,og astrologiske saker her i huset, gubben er voldsomt inne i det der.. Drev å la mye tarot-kort tidligere ogå, men han slutta med det av en eller annen grunn..
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  16:59:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg er født i jomruens tegn, hestens år. Leser ikke så mye horoskop, noen ganger bare for morro, men det stemmer som regel ikke..
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/01/2006 :  17:26:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Født i Jomfruen. Horoskopene stemmer oftest..

Elsker å lese horoskop. Horoskopene i Topp stemmer altid!
Mens andre ikke stemmer i det hele tatt..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  17:33:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er jomfru og er født i geitas år jeg:)

Leser det i Topp, stemmer som oftest.. Litt morsomt og interesant.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/01/2006 :  17:41:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet av en nettside der det står brae horoskop?

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/01/2006 :  17:52:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Bra horoskop må du som regel betale for...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  19:56:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Er fiskane, og er fødd i Metallhesten (22.2.1990) Det brukar å stemme veldig bra, veka eller dagen etterpå.. Er litt overtroisk, heilt til det kjem til det med kjærleiken..
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:34:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Apropos overtro. Har hørt at om du leser et horoskop fra et gammelt blad, eller rettere sakt et gammelt horroskop, skal du dø.

Hm.. Da skulle jeg ha vært død flere ganger nå da..
Hehe...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 23/01/2006 :  03:05:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg er tyr med skytteacendandt, dvs at nye mennesker vil oppfatte meg som skytte i starten før de blir kjent med meg. Jeg er generelt veldig lite tyr, er bare solen min som står i tyren, de andre plantene har jeg strødd rundt. De "viktigste" (om man kan kalle dem det) har jeg i væren, så jeg føler meg veldig lite tyrete egentlig. Synes astrologi er kjempespennende og leser masse om det. Ukebladhoroskopene omtaler bare det tegnet solen sto i når du ble født, så det er veldig generelt og passer sjeldent på en prikk.

En grei horoskopting finner man på www.astro.com Klikk oppe til høyre på det blå, der det står "dk", så får man det hele på dansk (nesten).

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  10:40:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm, er født i tvillingene og harens år jeg. Og mye av det som stod på haren stemte faktisk. Men jeg tror hvis du leser sånt så er det nok alltid noe som stemmer ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  22:37:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er vær, jeg. Leser horoskop av og til, og noen ganger stemmer det litt. Men tror egentlig ikke noe på det. :)
-Madeira- Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/01/2006 :  23:00:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er Skytte, og er vist født i slangens år. Gikk inn og leste hva som stod om meg der, og det var iallefall bare vas!!! Yrke som passet for meg var bl.a. politiker. Hah! Jeg som knapt vet hvem som er "årets" statsminister engang, og fikk helt hetta om jeg måtte fremføre noe for klassen!

Har aldri trodd noe særlig på horoskoper.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.