hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Håpløse foreldre!! Huff ass!! :S
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Håpløse foreldre!! Huff ass!! :S
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:51:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Få går jeg snart på veggen! Foreldrene mine er så håpløøøøøøse!!!
Var på butikken med mamma i dag, og da begynte hun å skjemme meg ut med en gang vi kom inn foran han jeg har litt følelser for.. Var dødens forelska i han før, og det vet han... Jeg blir så flaaaaau av dem!!
Herregud! En annen gang hadde jeg besøk av ei venninne og hun skulle spise middag og da begynte stefaren min å late som om han la negler i maten sin osv. Trodde virkelig jeg skulle DØ av skam!!! Er det virkelig sånn med ALLE foreldre eller er det bare mine som er noen store duster??

Haha... nesten latterlig hvor syk man kan bli...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:07:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, tror nok alle foreldre gjør sånne litt "dumme" ting, men er nok ikke vondt ment. Ofte prøver de å være morsomme, kule, ungdommelige o.l. Tror ikke det er så mye å få gjort med, hehe...

Har nok aldri skammet meg over foreldrene mine, men synes det var greit at mamma ikke parkerte mitt inni en gjeng på fest o.l da hun pleide å kjøre/hente meg. Men sjelden jeg har blitt flau over dem.

Hehe, men så finnes det nok forskjellige grader av hvordan foreldre oppfører seg ovenfor venner/kjærester osv... Er nok bare å leve med dem, for man får ikke byttet dem inn, hehe.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  23:14:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
OK, du har rett i det lillings!! Har vel ikke direkte skammet meg over dem jeg heller, men blir litt irritert til tider.. Jepp, lever da greit med dem vettz...

Noen andre som har (hehe) geniale historier?

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/01/2006 :  00:19:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Min svigerfar er sånn som gjør meg flau hele tiden, på hans vegne. Og min Kjære er nok veldig flau av han, og det forstår jeg i grunnen veldig godt.
Han forteller de samme vitsene om og om igjen, og tror han er såååå morsom.

Men en gang fikk jeg ham flau, det var gøy. Vi sto og så på noen bilder min Kjære og jeg hadde med oss (hvis dere ikke vet det, så er min samboer og jeg begge jenter).
Så er det et bilde av ei venninne som er ganske fin, og svigerfar bryter ut: "Kvinnfælk, dæ likje je!" Også svarer jeg: "Ja, dæ gjø je å, Kjæll!" (jeg snakker egentlig veldig pent, men klart å si den setningen på helt riktig dialekt).

Svigerfar rødmet skikkelig og måtte gå og legge seg uten å se ferdig bildene. Jeg tror kanskje det var da han skjønte at datteren hans er lesbisk..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 21/01/2006 00:20:14 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  00:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blæh, Pappa vil jo at jeg skal finne meg type. Så han maser og graver om det hele tiden. Ofte kødder med at "hvordan går det med deg og gunnr da? dere er jo et fint par" Kødder slik..
Da er det ikke noe annet enn og bite seg i tunga og se sur ut når det skjer..

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  01:28:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
nå har det seg sånn at jeg har type og vi har nå hvert sammen snart et år så han begynner å kjenne faren min nå. men de første gangene han var på besøk her, jeg ble så flau. Far syns det var utrolig festlig å fortelle om alle teite ting jeg gjorde å sa når jeg var yngre, å han la gjerne på litt ekstra!

vi bor på gård og far er veldig opptatt av at jeg skal finne meg en "gards kær" så han tar gjerne med seg typen min både i traktoren, lastebilen, gravemaskina og i fjøset. til min stoore fortvilelse!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  03:02:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Mine foreldre er vel egentlig ganske greie. Hvis man ser bort ifra det faktum at de begge er halveis gale.
Eneste er at pappa ligner og minner mer og mer om en fyr fra mafian. Haha, pappa hadde vært perfekt som mafia boss. Han er det heldigvis ikke, tror jeg i vært fall. Det er dager hvor jeg tviler sterkt egentlig =P

Foreldrene mine er ellers ganske greie hvis jeg har med folk hjem osv. plager dem ikke for ille. De er bare litt irriterende når de vil være med i samtalen, er mest pappa det da når han kjeder seg. Men er bare for meg og gå opp i mitt "hus" så får vi jo vært i fred.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:24:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Før ble jeg flau over foreldrene mine, fordi de snakka med venna mine på samme måte som jeg gjorde, huff. Pluss at pappa kommer med verdens mest vanvittige tørre humor når jg har folk på besøk;) Men nå bare ler jeg av slike ting selv, venna mine sier at jeg har skikkelig greie foreldre, og det er jeg enig i. De eneste kravene de setter, er at de vil vite hvem jeg er med, hvor jeg er, og når jeg kommer hjem. Blir jeg sen hjem, skal jeg ringe og si ifra så de veit at det ikke har skjedd meg noe, helt greit:)

Ellers så er mamma veldig glad i å lage mat og dille og dalle når jeg har besøk, bare fordi a skal få kome opp på rommet mitt og sjekke tilstandene, hehe=P Litt artig;)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:44:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Faktisk er jeg sjelden flaue over dem. De er egentlig ganske greie, utenom at de er litt harde å rikke når det gjelder hest da. Jeg har faktisk ikke hatt venner på besøk siden i mai (a-sosial? jeg? Pøøh!) og derfor kommer jeg ikke på noe de har sagt til vennene mine.

Men en liten ting husker jeg. Vi var på selskap, og alle snakket om DDE. Pappa hører kun på klassisk, og han så veldig forvirret ut da de snakket om DDE. En dame spurte pappa: Hva synes d om DDE da? Etter en liten stund svarte pappa: Hvem/Hva er DDE?

Jeg vet ikke om han kødda da, men uansett var det veeldig flaut.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  11:59:06  Vis profil  Svar med kopi av melding

Mari: Jeg har ikke hatt venninner på besøk på 4 år jeg. DET kalles a-sosial.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  12:02:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Mari: Jeg har ikke hatt venninner på besøk på 4 år jeg. DET kalles a-sosial.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hehe, godt det ikke bare er jeg som er sånn =) Nei, i mai måtte jeg ha besøk, siden jeg ble konfirmert.. Av en eller annen grunn trives jeg ikke sammen med mennesker egentlig. Da er jeg heller sammen med gutter Gutta er mye bedre, det er alltid så mye styr med jenter (krangel, press, mobbing...) Nei, gi meg en gutt og en hest du :p

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  12:05:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Huff,jeg vet hvordan det er å bli flau over foreldre. I Går etter typen hadde tatt fjøset så skulle pappa kjøre han hjem, han sa han kjørte om 15min. Så da får dere forte dere opp en tur da sa han, jeg ble så rød at jeg trodde tryne skulle eksplodere. Han kødda jo,men han må alltid kødde om seksallivet vårt, fatter ikke å begripe hvorfor han gjør det.
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  12:29:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Gutta er mye bedre, det er alltid så mye styr med jenter (krangel, press, mobbing...) Nei, gi meg en gutt og en hest du :p

Opprinnelig postet av Mari^_^

enig der, liker gutter mye bedre en jenter, også når det gjelder vennskap.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  12:31:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Gutta er mye bedre, det er alltid så mye styr med jenter (krangel, press, mobbing...) Nei, gi meg en gutt og en hest du :p

Opprinnelig postet av mariie.

Mhm, trodde jeg hadde mange bestevenniner, men de har alle sveket meg. Mine bestevenner er alle gutter, unntatt 2 stk. jenter. Litt OT detta her men..

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  12:45:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av mariie.

Mhm, trodde jeg hadde mange bestevenniner, men de har alle sveket meg. Mine bestevenner er alle gutter, unntatt 2 stk. jenter. Litt OT detta her men..

Kommer langt med hesten jeg. Har verken jentevenner eller guttevenner.
Jeg er sånn "snakker med alle" person, så jeg har ingen konkrete venner..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  13:02:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kristine: Hesten er best da. Jeg er en sånn type som sitter for seg selv og hører på musikk jeg. Den typen som etter 9 år på skolen ikke har en eneste anmerkning på noe som helst. Ikke bannestrek en gang Må jeg snakke med noen om noe, blir det helst en lærer eller noen av gutta. Ikke andre jenter du. Ikke av de jeg kjenner og omgås hver dag ihvertfall..

Ja, jeg er ekstremt spess, kan ikke noe for det

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.