hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Langtur i sommer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Langtur i sommer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  19:53:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Satt og leste WRAN medlemsbladet her om noen som dro på langtur og ble litt inspirert. Er det noen som kunne tenkte seg å vært med på en sånn tur i sommer? Tenke på en ukes tur, eller en langhelg. RI fra ett sted til et annet. Må selvsagt masse planlegging til , men tenkte hvertfall høre om noen andre kunne tenkt seg dette, en hestemarked tur! :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:06:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal på ukestur i Jotunheimen med dyret i sommer ;) Skal gå selv, og dyret skal bære kløv Hadde vært tøft med en sånn tur...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:12:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er med
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:14:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
VI skulle nesten startet ved deg da renegate, ri langs oslofjorden :P

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:19:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
VI skulle nesten startet ved deg da renegate, ri langs oslofjorden :P

Opprinnelig postet av Bea

Tihi, og siste stopp Aker brygge

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Min drøm er å ri fra Østerdalen, over Rondane og ned til Otta. Kan det være en bedre vei å komme seg fra svigers til mamma, på? :-P Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  21:34:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Å noe sånt hadde vært kjempe gøy =) Hvis jeg kjøper meg den araberen har jeg en hest å ri på, ellers har jeg det ikke, hehe.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  22:57:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har tenkt meg over Ringsakerfjellet med hest i sommer. Enten skal jeg har noen til å kjøre bagasje og ri selv, eller(stakar ponni) så må jeg gå med bagasjen og Blida må bære kløv...
Telte og styre, gjerne ei uke. Trives godt alene og trives veldig godt på fjellet =)
Enten det eller så kunne jeg tenkt meg å dratt på reinsdyrjakt med hest. Litt av en opplevelse!

Noen som blir med kanskje??? hehe, åpen for turkamerater jeg.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  22:57:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har tenkt meg over Ringsakerfjellet med hest i sommer. Enten skal jeg har noen til å kjøre bagasje og ri selv, eller(stakar ponni) så må jeg gå med bagasjen og Blida må bære kløv...
Telte og styre, gjerne ei uke. Trives godt alene og trives veldig godt på fjellet =)
Enten det eller så kunne jeg tenkt meg å dratt på reinsdyrjakt med hest. Litt av en opplevelse!

Noen som blir med kanskje??? hehe, åpen for turkamerater jeg.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  08:10:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Om jeg har begynt å ri igjen og hestene er i form tildet, blir jeg også med!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  12:17:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dersom ting klaffer,og Knekten kan ta en uke fri fra løp,så er jeg med også :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  16:43:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hadde vært kjempegøy, men blir masse stress med å få dyret over til østlandet da, fra Bergen..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  21:46:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Hadde vært kjempegøy det, hadde det ikke vært for at hesten er drektig og kommer til å følle i mai. Er vansklig å ha med et føll på en sånn tur... Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  21:57:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg og Ibbus er med
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  23:23:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg og Ibbus er med

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Dere skal jeg dra med meg på en liten tur når vi har kurset i juni

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  22:23:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
"Vil dekk vara mæ så heng på" =)

Har veldig lyst, koselig med nye bekjentskaper og selskap.
Det var ment helt seriøst =)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.