hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Idol 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Idol 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  13:42:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når er de her igjen og med større påmelding noen sinde.
Jeg vil starte en tråd her om deltagere, musikken og konseptet før det dukker opp i en annen tråd (f.eks under foring he he)

Jeg har vært ivrig seer hvert år (jepp vi har tv2 norge i Danmark og;)

Men det jeg IKKe forstår med denne greia er unge (oppegående?) gutter og jenter som stiller seg foran kamera og prøver seg på
sanger med f.eks Dion og Aguilera og det høres jo heeeeeelt pyton ut?? Hører ikke disse menneskene at de IKKE kan synge??

De blir jo litt "mobba" på tv synes jeg. Jeg ha selv så stor selverkjennelse at når jeg synger (i bilen heelt alene) vet jeg med 100% sikkerhet at dette er IKKE tv materiale :)

Noen her på hestemarked som har prøvd seg??

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  14:22:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke prøvd meg, å ikke skal jeg gjøre det heller
Men ang disse som stiller opp men som definitivt IKKE kan synge, de gjør det ikke bare for oppmerksomheten sin skyld da?
Det tror ihvertfall jeg, men det virker jo som mange av de er virkelig seriøse også? At de har tro på at de kan synge.
Jaja, synes de er artige jeg da

Redigert av - SkyggenogCo den 20/01/2006 14:23:05 Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  15:08:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror faktisk at enkelte av deltagerne synes sangen deres høres bra ut.
Men noen er helt klart med for å få vist seg fram.
Og enkelte klarer jo å få "kjendisstatus".
I sommer skulle jeg handle på OBS i Tromsø, og i døra møtte jeg ei som så vanvittig kjent ut.
Grubla både lenge og vel, og hvem var det!?
Jo hun fra Finmark som for 3. året på rad skal delta i år.
Hun som dommerne tydelig fortalte ikke burde melde seg på flere ganger.
Faktisk gleder jeg meg til hennes audiion, det blir gøy!

Her hjemme ser vi de innledende rundene, og så dabber interessen kraftig av.
Må innrømme at jeg liker auditionene bedre enn når det bare er de flinke igjen...

Anette Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  15:11:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kan ikke fatte og begripe hvordan de kan tørre og drite seg så mye ut når de ikke kan synge!!.... De må da kunne høre selv hvordan det skjærer i ørene da?? Huff....

Og så kan jeg bare ikke klare de to nye dommerne år.. Syntes måten de snakker til deltakerne på virker uproffesjonelt, og til tider virker det som om de ikke riktig vet hva de leter etter?
Liker Idol-konseptet meget godt, men disse to dommerne syntes jeg ødelegger en del i år :o(

Har ikke sangstemme selv, så jeg blir aldri og se i Idol nei, hehe :o) Men ei anner her på Haua deltok de to første årene, Stina Eia. Noen som husker henne? Hun sang bl.a. en sang av Maria Carey første året, kjempeflink jente :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  15:25:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I sommer skulle jeg handle på OBS i Tromsø, og i døra møtte jeg ei som så vanvittig kjent ut.
Grubla både lenge og vel, og hvem var det!?
Jo hun fra Finmark som for 3. året på rad skal delta i år.
Hun som dommerne tydelig fortalte ikke burde melde seg på flere ganger.
Faktisk gleder jeg meg til hennes audiion, det blir gøy!

Opprinnelig postet av anettex

Ja det er hu jeg tenker mest på når idoltabber dukker opp i hodet mitt.. gruuusom stemme..
fatter jo IKKE hvorfor hun stiller opp igjen???? hallo..

Hu ble jo hengt ut ganske kraftig i fjor og.. er hun helt god i hodet? for da er det jo bare tragisk og synd for jenta!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  15:30:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det er de innledene rundene som er morsomt --> mest tabber og mest jævlige sangstemmer
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/01/2006 :  15:33:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Synes IKKE synd på de som driter seg ut på TV.
De velger det jo selv, De som er helt talentløse gjør det vel enten for oppmerksomheten.
Eller så har de ingen venner eller familie.
Hvis de faktisk tror de er flinke til å synge, må jo noen som kjenner dem STOPPE DEM

Desverre er det jo noen mødre som synes datteren synger nyyydelig, men så gjør de desverre ikke det. Og da får de vel et sjokk stakkars når dommerne blir en smule småirritert fordi de kaster bort tia deres.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  16:21:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Deltageren jeg nevnte har nok oppnådd mye.
Hun har kultstatus, og det ser ut til at det ga mersmak.
Om man har en evne til å ikke tå inn over seg alle de stygge komentarene, må det vel være greit.
For å si det sånn, hadde nok ikke kjent henne igjen om hun hadde sunget bare middels bra.

Værre er det som noen har nevnt med de unge menneskene som kommer og faktisk tror de er veldig bra.
Får litt vondt av dem, og synes det kommer en del unødvendige komentarer.
Men på den andre siden, dette er 4 året med Idol, så folk bør vel ha fått med seg hva det dreier seg om...

De nye dommerne er hysterisk morsomme å se på.
Av og til ser de helt bortkomne ut, og ganske forvirra.
Og det at de ikke alltid ( eller noen gang ? ) er enige med de andre 2 gir jo noen morsomme situasjoner...

Anette Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/01/2006 :  17:01:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Forstår bare ikke at vennene til disse personene sier noe. Hvis det er en som virkelig tror han/hun er råflink, også er det helt jævlig

Jepp, de to nye dommerne er litt komiske. Spesielt ehm Amund(?) han med kortest hår. Han sitter og måper når han hører på sangerne, arti

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  17:34:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Det er mange som driter seg så utrolig ut, at jeg ikke skjønner annet enn at de må ha tapt et veddemål eller noe.
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  18:28:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes IKKE synd på de som driter seg ut på TV.
De velger det jo selv (klipp)

Enig! Dette er 4. sesongen nå, da burde de ha lært seg at dommerne er krasse. Mange gjør det bare for å komme på tv, men de som faller sammen i gråt synes jeg ikke så veldig synd på i lengden. Livet er hardt, man må tåle å få et slag i trynet (Tro meg, jeg har fått mange, og vært på randen av depresjon. Men jeg lever enda...).

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:16:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
I kveld var det da vitterlig ei hestejente med som gikk videre? Er hun her inne, tro??

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:24:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
La merke til det jeg også Line. ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:36:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kommer ikke helt over ei fra Audition fra Trondheim eller noe, dere ser henne neste onsdag! Oppstasa i glitter, og synge.. det kunne hun ikke!

Utrolig at det er så mange slike som melder seg på. Enten så vet de ikke bedre, eller så melder de seg bare på for å "fucke opp" med dommerene.

Selv hadde jeg ikke hatt noe annet å gjøre i idol enn å se dum ut, for jeg kan vertfall ikke synge! ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hm.. Ha`kke deltat jeg heller da jeg er for ung.. ENDA!!! Haha, skal prøve meg vettz.. Og slå ut alle de andre taperne på lista for de som virkelig blei SPARKA UT! Hehe.. det skal bli noe..

Har ei kjempegod venninne som deltok i år tror jeg. Hvis dere følger med det fra Tromdheim er det mulig hun kanskje er på tv.. Hun er UTROLIG(!!!!) flink til å synge, men kom ikke videre...
BLÆ!!! Sikkert på grunn av SLEMME-TOR!! hihi, næijda... Men de ønsket henne lykke til videre med musikken da!!

Hmm... Kanskje slemme-Tor ikke er så slem alikevell..

HAHA!!!! så dere hun med en hestehale på ene siden av hodet, MIIIINNNII skjørt og en svart topp som sang fææælt! Hehe... Snakker vi opptimist eller? Men selvtillit hadde hun iallefall.. Det skal hun ha!! Hehe... Stakkars menneske...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:53:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke 100% sikker på om det var jenny dere snakka om her, men hun er blond, synger jævli, fikk beskjed i fjor at hun ikke burde melde seg på i år men gjorde det. Hun har fått tilbud om platekontrakt (husker ikke helt hvor jeg har det fra, sol.no tror jeg)

Gleder meg veeeldig til å se hu igjenn men hu har jo sett seg sjæl på tv, hører hu ikke at det hører helt for*pipete* ut??

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.