hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Idol 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Idol 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:29:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så også at det var ei hestejente med.
Mener hun het Melani?
Er en Med det navnet fra Rogaland her, må innrømme at jeg ble så nyskjerrig at jeg måtte sjekke.
Uansett, flink jente!
Flott stemme!

Også denne gangen var dommerne fra nord morsomme å se på innimellom. Blir helt satt ut av de utrykka de setter opp...hehe

Anette Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  00:26:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har flere kjente Idolfolk her på bygda. men dommerne, ingenting slår de.. Snakker rett fra levra. Hadde vært en fin-fin jobb for meg det..

Og stå flere timer i kø og etter 2 min inne hos dommerne pga. at det var så drålig. Bortkastet spør du meg!

Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  08:55:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Holdt på å le meg ihjel da hun fra Trondheim sang. Med 'ny design' og hestehalen på tverra. Glitter på halve magen og det uttrykket. Sang forferdelig, men lagde en latterfull time "Dåkker e så teit" "dåkker... dåkker veit itj ka fæns'n vil ha" "Tor Milde e litt i ivil sher æ"

En får virkelig mange latterkramper iløpet av en sending.

Eller han som hadde vært med i fjor, og som i år danset. (lignet grusomt på en stygg strutsedans) men han var en av de få som skjønte at det virkelig ikke funket (igår fredag)

Elsket han som hadde brun lue og som sa før han sang at han IKKE kunne danse. Sang nydelig.

Man får virkelig oppleve mye når man ser på Idol

Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  10:47:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er ikke 100% sikker på om det var jenny dere snakka om her, men hun er blond, synger jævli, fikk beskjed i fjor at hun ikke burde melde seg på i år men gjorde det. Hun har fått tilbud om platekontrakt (husker ikke helt hvor jeg har det fra, sol.no tror jeg)

Gleder meg veeeldig til å se hu igjenn men hu har jo sett seg sjæl på tv, hører hu ikke at det hører helt for*pipete* ut??

Opprinnelig postet av MajaPeWs

PLatekontrakt?!? Jaja, ikke regn med at plate selger...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Elsket han som hadde brun lue og som sa før han sang at han IKKE kunne danse. Sang nydelig.

Man får virkelig oppleve mye når man ser på Idol

Opprinnelig postet av Stettson

Åja, han var bare så utolig flink til å synge Kjekk var han også

Hun hestejenta var jo veldig flink til å synge hun =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  11:46:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Som oftest er det de som skryter mest/har størst mål om å komme videre som synger verst.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:33:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Som oftest er det de som skryter mest/har størst mål om å komme videre som synger verst.

Så sant så sant Mari!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:11:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Heii! Er egentlig dritt lei IDOL jeg... Men må jo se det fordeom;p
Altså det var kjekt første gangen, og litt andre men så blir det for dumt.Syns dommerene er fake også, syns d virker som de får beskjed om å vær slemme osv. Flere av de dårlige gjør det bare for tull da! Det er jo de som blir huska!=P

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  20:41:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
noen burde vel ikke vært med engang men...
fikk et godt smil fra kveldens sending....
noe så forferdelig...
artig å se på men...

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/01/2006 :  20:53:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noe så forferdelig...
artig å se på men...

Opprinnelig postet av kross

Regner med det var henne du hintet til

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  21:26:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hehehehe!!!

Min stemme holder til hobbysynging (amatørteater), men jeg har veeeeldig lyst til å delta som en fjott! Sånn ta på meg morgenkåpe og "turban" på hode og synge en bygdesang.

Men jeg synes dommerne er noe vel slemme. De sier alt på en så stygg måte. Hadde jeg vært dommer, og skulle fortalt noen at de ikke fikk være med videre (men de hadde en sangstemme som var noe på vei, men litt for dårlig for IDOL) så hadde jeg jo ikke sagt at "du har null sangstemme! Kom deg hjem! Du er dårlig!! GRR!" Synes det er litt slemt..:\ Greit med de som synger skjærende falskt da.. Min mening!

-Marte Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  23:09:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda, greit å være høflig da, men etter å ha hørt mange tusen "kyr som står og rauter" så er det ikke lett å være høflig lenger. Synes det er helt greit jeg. De skryter av de som virkelig fortjener det, og sier sin mening (positivt og negativt) ellers.
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  23:25:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
noe så forferdelig...
artig å se på men...

Opprinnelig postet av kross

Regner med det var henne du hintet til

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hehe. Artig hun:p Pappa hadde lest artikkelen før vi så kveldens idol, og fortalte om den når Mali kom inn. Jeg fulgte derfor med på henne, og man kunne faktisk se på henne at hun måtte streve litt i slutten for å holde latteren tilbake. Så henne første gangen også, og tenkte da bare at det er utrolig hvor mange snåle folk som finnes i denne verden:p

Utrolig mange flinke folk, og utrolig mange dårlige. Tro nok ganske mange av dem tror de kan synge, og det kan de kanskje også; med musikk og akkompagnement. Jeg kan også synge til gitarspillinga mi eller søstera mi sin, til radion i bilen, eller til musikken på pcen min. Men ikke f... om jeg kan synge reint uten musikk til. Det er noe helt annet, det er det nok mange som ikke er klar over.

Har skikkelig lyst til å kidnappe ei venninne av meg, låse henne med håndjern og tvinge henne inn på audition. Hun er utrolig dyktig, og hadde nok hatt store sjangser til å nå topp 10 i Idol...men hun vil ikke, dessverre.
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  00:14:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Så idol idag for første gang i år....
Å det går bare ikke an å gjøre annet enn å le,særlig når dommerne holder på å le seg ihjel selv...
Utrolig hvor mange som dummer seg ut ja men så er det jo di som er morsomme å se på og da...

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  00:23:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
. men dommerne, ingenting slår de.. Snakker rett fra levra. Hadde vært en fin-fin jobb for meg det..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Meg også vil!!!
Tenk så praktfull jobb!!!!!!
Den skulle jeg veldig gjerne hatt.Veldig! (Kan godt snakke stygt om folk som vil bli skuespillere eller dansere også jeg.Men idoldommerne er best. Tor er min helt!)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.