hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort/skal du gjøre i helga?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort/skal du gjøre i helga?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  03:09:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jeg skal møte tilsammen tre venninner. To i dag! og ei i morgen!
I Dag skal jeg treffe ei som heter Janne, og hun skal hjelpe med å bøye opp Daytona. På kvelden kommer Victoria (Vicy&Libelle) og vi skal klatre sammen.. =) på formiddagen i morgen skal jeg og Janne ut å ri på noen hester omtrent 4 km unna og i morgen kveld kommer ei annnen god venninne og skal hjelpe meg med å øve til UKM! Gleder meg skikkelig til alt!!

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Lopke

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  03:29:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
2 vennepar til middag og litt alkohol..
ellers sitte i stallen og nyte fridagene.. (og hodepinen:)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 14/01/2006 :  07:52:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
På jobb i nordsjøen.....
Hurra! kanskje det er bingo ikveld . sukk

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  08:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Vær i stallen med gampen <3
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  10:54:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Stelle i stallen og tur med alle voffsene våre :o) Er litt a-sosial av meg, så det blir meg og min mann alene om kvelden med litt god mat.
Liker og lese en del, så jeg kommer nok til og sitte med nesen i diverse bøker ellers i helgen ;o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/01/2006 :  11:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Være usosialt, sitte forran pc'en og nyte finværet innenifra.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  11:20:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
I dag skal jeg jobbe.. Hurraaa. I morgen skal jeg bare kose meg sammen med min kjære. Og vaske litt, siden min mor kommer på mandag. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  11:38:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Idag skal jeg til Løkken, også en tur på shopping (ball snart) og i morgen skal jeg på skytestevne.. Fullt kjør i hele helga
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  11:56:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Idag skal jeg på middag hos bestemor og bestefar, før jeg stikker opp til Missy en tur. Deretter skal jeg og lillesøs være alene hjemme og se på film.

I morgen skal jeg gå/stå på ski om været blir bra. Må vel også gjøre litt lekser tenker jeg..

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 14/01/2006 11:58:01 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  12:04:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
i dag skal jeg være med venninda mi å kjøpe taugrime på kneggen, + hente noen femkalte bilder hos fotografen. deretter kommer hun ridende hit for og drive hengertrening med gampen sin. i kveld skal jeg dra til typen spise god mat, se en film og sove der til i morgen. i morgen skal jeg ut på ridetur med stallevnninda så går vel resten av søndags eftan/kvelden med foran datan!
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  13:29:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
blir å være hjemme som vanlig for meg, og bort å fore og møkke for hestene og sette ut og inn
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  13:37:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på Skeidar i går og kjøpte en stor kommode til å ha på badet. Denne sitter jeg nå og "pusler". Alt blir jop levert flatpakket nå for tiden!!! Så tenkte jeg meg opp i stallen for å ri i ettermiddag (har snill hestepasser, så hun har allerede sluppet ut hesten for meg) Resten av kvelden går vel med til pc og tv. Kjæresten er på jobb, så da skjer det ikke så mye spennende. MOrgendagen blir søndagsmiddag hos foreldrene mine, og så stall. En standard Torhild-helg...
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  13:51:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal inn på hotell, delta på grenkonferanse. så blir det vel noe festlig i kveld, om kjenner jeg de fleste rett
Så, god helg til dere!

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 14/01/2006 :  14:20:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har stallvakt.. Har lunchpause akkurat nå, møkka og ordna utallige hester tidligere i dag, og kosta en alldeles for stor gårdsplass.. Må tilbake om en time, og da er det på'n igjen i tre timer.. Så hjem igjen, og så tilbake på kveldsfôring halv åtte..

Når jeg endelig kommer hjem i kveld og er ferdig med alt skal jeg ta en varm dusj, lage god middag, spise, se en film (til jeg evt sovner) før jeg legger meg. I mårra skal jeg sove til jeg våkner av meg selv (har stått opp kl 6 for å gå i stallen hver dag denne uka), vaske litt klær, gå meg en tur, og bare slappe av.

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  14:54:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal jobbe(arbeidshelga mi denne helga) også har jeg helgefôringen denne helga også, så da går vell det meste av fritimene til hester. Kanskje en liten tur på byen i kveld...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  15:10:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Morgenfjøs (som alle andre dager), hjem til mine damer, stall, bestille mere varer til butikken...
Kveldsfjøsen (også som resten av uka) og så er det stort sett natta;-)
Nå skal jeg også begynne i skogen, så da blir det enda mer å fylle dagene med...
Så da er det deilig å bare ha fjøs og stall i helgene;-)
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.