hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort/skal du gjøre i helga?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort/skal du gjøre i helga?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  15:15:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har vært i stallen nå, ridd for instruksjon (prøvde en gallopp i dag, ren 3-taktsgallopp!!*stolt* endelig får vi igjen for all versadearbeidet). Nå må jeg rydde litt, så lese litt mikrobiologi. Deretter skal jeg og Anders løpe intervall (slitsomme greier), og så tror jeg at jeg har klart å overtale Anders til å være med ut og spise sushi i kveld, namnam. I morra blir det lesedag.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  15:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal på kino med kjæresten ,sønnen min og hans kompis i kveld.
I morgen skal jeg i stallen og trene litt fra bakken med Horton og pusse og dulle litt

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  15:51:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
off topic:

Så artig da Natalie, det er gøy når hardt arbeid gir avkastning

Kopi av melding:
prøvde en gallopp i dag, ren 3-taktsgallopp!!*stolt* endelig får vi igjen for all versadearbeidet).

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 14/01/2006 :  16:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært på Forus med Svarten i dag, han fikk et hurtigarbeid.. kjørte to heat og han fungerte veldig fint!
Ellers holder jeg på med hjemmeeksamen i sykepleie, som har innleverings frist på torsdag...
Jeg og kjæresten skal ha biff i kveld...
Dessuten er det vår foringshelg, så må tidlig opp i morgen...

GOD HELG!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  16:53:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
off topic:

Så artig da Natalie, det er gøy når hardt arbeid gir avkastning

Kopi av melding:
prøvde en gallopp i dag, ren 3-taktsgallopp!!*stolt* endelig får vi igjen for all versadearbeidet).

Opprinnelig postet av Horton & Renate

JaBle helt satt ut jeg! Herlig, gleder meg allerede til neste treningsøkt

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:27:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Alene hjemme nå
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/01/2006 :  17:57:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Alene hjemme nå

Opprinnelig postet av Mari^_^

Party-party?

Jeg har vært ute og ridd idag, sammen med en annen hest jeg vet av. Deilig med ridekamerat

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:59:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Alene hjemme nå

Opprinnelig postet av Mari^_^

Party-party?

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Tja, kan jo ta et party med bikkja.. Hehe..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  20:44:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg var på jobb i går... så var jeg på jobb i dag... fra halv 9 til 18.00... det er aaaaalt for lenge!! så nå holder møkkaryggen på å drepe meg, jeg sitter alene, den nye flammen bor i oslo, så ikke noen som kan kose eller ha litt medlidenhet med meg, skal lage lasagne hvis møkkakjøttdeigen vil tine, ellers ikke noe godt i kjøleskapet, jeg er blakk, jeg må være sjåfør på mamma og broren min i kveld...
teit helg!!

men i morgen skal jeg sove leeeeeeeenge!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  21:47:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Har ridd på kurs idag og skal det imorgen oxo....
Gleder meg sånn for ponnisen var jo bare såå flink idag;)

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  04:11:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff sitter oppe ennå. klokka er 4 og gjestene er gått. (dritfulle) ja ja.. klar til en rolig søndag i stallen når jeg har fått litt søvn. totalt b-menneske og priser meg lykkelig for at utleier både forer og lukker ut hestene imorgen tidlig, for ikke å snakke om at jeg ikke har barn.. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  20:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har vært i stallen hele helgen =)
Fredagen var jeg kun ute med en hest, lørdagen var jeg ute med fem (!), og på søndagen var jeg ute med fire!
Har en smule vondt i anklene nå ja..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  20:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Sånn da var helga over, må komme med et referat:

Ble ikkenoe når jeg var til Løkken, blankis og hest uten sko. Ga dem mat og kosa, hilsa også på hesten til Gunn *så snill lita jente*

Ble en tur på shopping, kjøpt ikke no mye, men hadde det gøy :D

Idag var jeg på stevne(skyting), endte med 1.plass :D Men så var det bare en til med (men fikk ny pers så det er bra)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 15/01/2006 20:17:39 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  20:28:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Idag var jeg på stevne(skyting), endte med 1.plass :D Men så var det bare en til med (men fikk ny pers så det er bra)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Grattis

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  20:32:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Takk
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.