hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - denne har jeg ikke sett før jeg...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 denne har jeg ikke sett før jeg...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  14:25:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
satt forleden å bladde i Hooks katalogen... og fant noe som jeg ikke har sett før... så derfor spør jeg...

nesereim kineton, noen som har en slik? hvordan fungerer den, er den bra? er den ille?

syns den så litt spesiell ut, så jeg ble derfor litt nyskjerrig på hvordan den er...

fikk ikke til å linke den nøyaktige siden, men finner den på www.hooks.no under produktnyheter....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Lopke

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  14:28:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
det ligger info om denne neseremmen under debatten om høøks katalogen 2006 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  17:32:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Tar jo lang tid å finne alle innlegg om den da...

Kineton-nesereimen er en human nesereim, som egentlig ser ganske bra ut. Den virker ved å gi ekstra trykk på nesebeinet, og den lar hesten gape (munnen blir jo ikke snørpet sammen).
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 13/01/2006 :  18:26:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kineton-nesereimen er en human nesereim, som egentlig ser ganske bra ut. Den virker ved å gi ekstra trykk på nesebeinet, og den lar hesten gape (munnen blir jo ikke snørpet sammen).

Opprinnelig postet av *littledevil

Viss du leser debatten under høøks katalogen 2006 så er det veldig delte meninger om denne neseremen er human eller ikke.
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  20:42:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *littledevil

Viss du leser debatten under høøks katalogen 2006 så er det veldig delte meninger om denne neseremen er human eller ikke.

Opprinnelig postet av tebj0

De fleste meninger er utfra hva folk tror,de ferreste har prøvd den... Jeg har heller ikke prøvd den selv,men har bekjente som bruker den,og utfra det de forteller er den klart å anbefale fremfor en vanlig nesereim,og gjerne på en hest som blir stri under trening,fremfor å måtte bytte til sterkere bit...

Takker for meg. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.