hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor skal du i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor skal du i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  15:58:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg skal kanskje på sånn fjellridning på Voss:) Vi kjørte en hest dit, HegeFrøken syns jeg å huske navnet var, nyydelig hest! Kaldblods:) De setter ut hestene sine på Fôr resten av året så tenkte på å ha den da om jeg har penger og om ingen andre allerede skal ha henne:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  17:28:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Er det noen som skal på Atlungstad Hestesportsenter på rideleir i år da?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  18:18:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Hvor er det da? Har du en link å avse?

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  19:18:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine!!

Det ligger like ved Hamar. www.home.no/atlungstad
Veldig ny hjemmeside, derfor enkel med litt lite informasjon, men det blir nok bedre etterhvert! Hun som lager den er litt travel for tiden
Men det er veldig fint der, flink ridelærer og masse forskjellige hester, små og store, og veldig hyggelige mennesker

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  20:15:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det ligger like ved Hamar. www.home.no/atlungstad
Veldig ny hjemmeside, derfor enkel med litt lite informasjon, men det blir nok bedre etterhvert! Hun som lager den er litt travel for tiden
Men det er veldig fint der, flink ridelærer og masse forskjellige hester, små og store, og veldig hyggelige mennesker

Hvilken uke du skal da? Er det bare tur eller sprang og sånn også?

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  20:18:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
nei steike, du har jo hesten din der! hehe! Såg d ikke før nå jeg:P

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  20:38:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei steike, du har jo hesten din der! hehe! Såg d ikke før nå jeg:P

Ja, så jeg er der hver uke jeg

Ridning to ganger om dagen, dressur på morgenen og sprang på ettermiddagen. Turridning bare som avskritting o.l. Og muligens en kveld med bading med hestene

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ine & mimir

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  14:03:41  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingine & mimir  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseine & mimir  Svar med kopi av melding
heii
skal til fossanmoen jeg, værdens beste plass, reiser i år for 10 gang, første gang jeg var der var jeg 7 år, nå er jeg 17 ( bursdag i dag faktisk^^ ) kjekke instruktører, og ledere, hestene er kjempe koselige, og for alle nivåer, du får prøve å tølte, rir mye på tur ( 2 ganger pr dag), og bane, ( fjelltur den ene dagen) de lager verdens beste mat, og alt er helt topp=)

**IIIIIne å Mìmirgolle<3** Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  20:08:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal til Langklopp Fjellgård i Sør-Trøndelag jeg. Det blir min 5te gang i sommer, hehe! Plassen er så koselig, og menneskene der oppe er helt fantastiske :)
Masse forskjellige hester også. Og fjellturene er jo så utrolig koselige!

Hadde nok ikke klart å dratt noen andre steder! :D

Opprinnelig postet av *anne-lise*

Jeg skal dra sammen med Anne-Lise på Langklopp ;) :) Var der i fjor også, og var kjempe koslig! :D

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  04:13:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hmm, tror ikke jeg skal på leir i år, har liksom vokst litt fra det... Men kunne tenkt meg på en litt seriøs sprangleir, f.eks på Sola hestesenter eller noe... Høres gøy ut
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

gasio-lover

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  08:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hvært på stall-k i uke 29, for 5 gang
anbefaler det!!!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.