hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor skal du i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor skal du i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

+Ingrid+

Skrevet - 31/05/2006 :  21:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hasle ridesenter i uke 27 : )
Gleder meg !
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  23:13:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler å reise til stall verdens ende:) d er kjempe bra der:D
Trr ikke jeg skal i år...grøsser ved tanken på d:'(

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  00:24:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sola Hestesenter uke 26 og Rennesøy Hestesenter uke 29;)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  14:58:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
skal til Evas ridesenter
dette blir femte gangen min
kjempe koslige folk og hester, morsomme turer, topp rideleir
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  10:35:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Jeg skla også til Evas ridesenter, første gangen. Vennina mi var der i fjor.... Blir med fordi jeg må ha pause fra "gulingene" og ri litt annet også.... Hvilken uke skal du dit Karoline? Jeg skal uke 25
Redigert av - linndi&ida den 03/06/2006 10:36:47 Gå til toppen av siden

LadyOgCashel

Skrevet - 19/06/2006 :  17:17:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLadyOgCashel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLadyOgCashel  Svar med kopi av melding
Jeg skal på sommerkurs/rideleir på Elverum Rideklubb der jeg rir og er hestepasser til vanlig også skal jeg på Sagaøya Islandshestesenter;)
Gleder meg masse!
Noen som skal på Sagaøya i uke 28?=)

"En hestetrener kan få hesten til å gjøre det han vil. En god hestetrener kan få hesten til å ville gjøre det!" Monty Roberts. Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  20:52:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
skal til stall verdens ende igjen jeg;)Du lærer så utrolig mye der!
Tenker jeg drar med meg arthur gutt dit i år også=D

Henriette=) Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 19/06/2006 :  22:04:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal på Grorud Gård i Andebu/Tønsberg-området. Kjempekoselig plass, folka er greie, hestene fine, og dette blir tredje gang jeg er der
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Kine2119

Skrevet - 20/06/2006 :  14:24:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey!!
Jeg skal til Kragerø uke 29 på leir;).. Blir 4gangen jeg er der, + atte jeg har vert der på 1weekendkurs og jeg tar timer der innimellom;9.. Skal jobbe der uke 28,30,31 og kanskje noen flere;), så blir der i sommer.. hehe.. Veldig bra der, men skal med tungt hjerte reise til et anna sted ti nesteår.. men men Håper de som skal te Kragerø kommer til å kose seg der;)... hehe.. Skal oxo låne bort konkuransehesten min til Rideleiren der i år;9.. Så heldig dem som får henne;P;).. hehe

Klem Kine og Queen/Quattro
Gå til toppen av siden

-Birgitte-

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  21:12:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Birgitte-  Svar med kopi av melding
Skal til Hovland Ridestall i Larvik... Grunnen til at jeg valgte den var at det virket som om de driver seriøst og ordentlig, og for å prøve noe nytt et stykke hjemme fra (Bor i Steinkjer) Noen flere som skal diiit?
Vern om den du er glad i, nemlig din hest:)

Shinga for alltid!<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:13:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hey!!
Jeg skal til Kragerø uke 29 på leir;).. Blir 4gangen jeg er der, + atte jeg har vert der på 1weekendkurs og jeg tar timer der innimellom;9.. Skal jobbe der uke 28,30,31 og kanskje noen flere;), så blir der i sommer.. hehe.. Veldig bra der, men skal med tungt hjerte reise til et anna sted ti nesteår.. men men Håper de som skal te Kragerø kommer til å kose seg der;)... hehe.. Skal oxo låne bort konkuransehesten min til Rideleiren der i år;9.. Så heldig dem som får henne;P;).. hehe

Klem Kine og Queen/Quattro

Opprinnelig postet av Quattropews

Skal dit i... var det uke 26 da... Gleder meg masse!! Kanskje jeg får hesten din;)

Kopi av melding:
Skal på Grorud Gård i Andebu/Tønsberg-området. Kjempekoselig plass, folka er greie, hestene fine, og dette blir tredje gang jeg er der

Mitt favorittsted i hele verden! Kjempekoslig Og hestene er fine

Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:09:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg og 4 venner skal også til Kragerø i uke 26! Altså, nå på søndag den 25. juni... Det blir dritgøy
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:49:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Skal på Lefdals
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:52:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror jeg skal på Lefdals! Er det noen som har hvert det før som kan annbefale den? Er det bra der? Jeg fyller snart 12. Bør jeg velge ponnirideleir eller hesterideleir? Håper på svar!!! =)

Opprinnelig postet av tussimor94

Vært der på wendys ridecamp, og det var kjempekult! Tror du ike trenger å velge mellom heste- eller ponni rideleir. Trengte ikke det på weekenskurs, for da hadde de satt opp noen hester, så fikk man velge hest eller ponni, men er ikke helt sikker på hvordan det er på rideleieren, for da er det jo 60 stykker, og på weekendkurset var det bare 30 stk. Hvilken uke skal du? Jeg skal dit i uke 31

Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 25/06/2006 :  11:48:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
I uke 26 skal jeg på Valstad gård i Sylling. Rir der til vanlig på sprantimer, så det blir morro! Skal dit sammen bestevennen min.
I uke 30 skal jeg på Østby ridesenter sammen med bestevennina mi og fire andre venner. Har ikke vært der før, men ser kosleig ut der (: Gleder meg masse, masse, masse!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.