hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor skal du i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor skal du i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  20:46:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
hvilken rideleir skal du på i år?
hvorfor valgte du akkurat denne rideleieren?
har du vært der før?

Hadde kanskje tenkt å dra til kragerø hestesenter.
veninna mi skal dit.
har aldri vært der før å det er ikke så mye info på sia dems.
noen som vet åssen det er der?
Ps. lest de andre innleggene

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  21:44:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hadde tenkt meg til Sulseter fordi det er nærme og virker koselig og trygt med fine turhester, men jeg er dessverre opptatt den uken lillesøs m. veninner skal dit, så det kan hende jeg tar meg en tur til f.eks. fjordhestsenteret eller fjordhestgarden isteden (er skapfan av fjordhesten )
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  22:07:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! fjordinger kule de:) men jeg tenkte jeg fik ta et års "ferie" fra gulingene. ridd de hele livet mitt. de er bare så døds kule

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  10:54:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe! fjordinger kule de:) men jeg tenkte jeg fik ta et års "ferie" fra gulingene. ridd de hele livet mitt. de er bare så døds kule

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Hehe, hadde fjordhest før jeg, og fjordhest på fòr, red fjordhest på rideskole og på rideleir.. Elsker de dyra asså.. Men den siste tiden er det bare welsh som har stått i hodet på meg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  18:22:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har tenkt meg til Kragerø, jeg :D
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  18:49:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har tenkt meg til Kragerø, jeg :D

Opprinnelig postet av plutoloop

Vært der før? åssen var det der?

Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 31/01/2006 :  10:35:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på Kragerø for endel år siden (4år?), var vel litt yngere da, men jeg hadde det kjempe gøy da! Så vil anbefale å prøve hvertfall

I år skal jeg til Danmark, Stall Grauff med 4 veninner! Lenge siden jeg har vært på rideleir nå... Så jeg gleder meg veldig!!!
Gå til toppen av siden

Bollungen

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2006 :  19:16:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBollungen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBollungen  Svar med kopi av melding
Jeg skal til Hasle ridesenter med brevvenninna mi som jeg aldri har møtt! Det blir sinnsykt spennende, vi har skrivi med hverandre i 3 og et halvt år!!
Noen som har vært der og kan si noe om stedet?

Have fun, go mad XD Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 01/02/2006 :  15:11:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stall Frisk kanskje.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  11:58:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
jeg skal til stald grauff i Danmark sammen med ei veninne i uke 29 og 30. Grunnen er at det ser veldig proft ut der og de har reklamert veldig bra fro seg selv... Håper hverfall at det er like bra og koselig der som det framstår som :)

har oxo vært på hubertus i haugesund, kragerø ridesenter, marits rideskole i skjeberg og lefdals rideskole i tønsberg. Alle sammen er å anbefale på det sterkeste

Hest er livet, og jeg digger det!! Gå til toppen av siden

Bollungen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  15:46:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBollungen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBollungen  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på Lefdals de to siste årene, så det er med "tungt hjerte" at jeg drar på en annen i år :P Men så skal jeg jo treffe Lina så da gleder jeg meg veldig til det
Have fun, go mad XD Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  16:26:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Skal til Langklopp Fjellgård i Sør-Trøndelag jeg. Det blir min 5te gang i sommer, hehe! Plassen er så koselig, og menneskene der oppe er helt fantastiske :)
Masse forskjellige hester også. Og fjellturene er jo så utrolig koselige!

Hadde nok ikke klart å dratt noen andre steder! :D

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Linus111

» VIP

Skrevet - 03/02/2006 :  22:40:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
Jeg skal til Hasle ridesenter med Elise, brevvennina mi :) weee det blir kjempe gøy... men er det noen som har vært der før? :)

Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  16:23:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Jeg skal kanskje få hest på helfôr eller så skal eg på Haugesund Rideklubb.
Har lyst til å gå på den siden det ikke er langt fra der eg bor, og det høres koselig ut der.Eg har ikke vert der før, så det blir nok spennende

Tre ganger er nok..

Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

tussimor94

Skrevet - 04/02/2006 :  18:31:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror jeg skal på Lefdals! Er det noen som har hvert det før som kan annbefale den? Er det bra der? Jeg fyller snart 12. Bør jeg velge ponnirideleir eller hesterideleir? Håper på svar!!! =) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  20:48:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hadde tenkt meg å dra på en NH leir, men ingen i nærheten som "tillater" noen på min alder :(
så drar nok ikke på rideleir i år...
I fjor var jeg på Marits med egen hest. Kan ikke anbefale det! Tzatziki fikk ikke være ute å spise grønt gress på en uke (Hun må ha gress!), og det var noe galt med fòret så stakkars jenta mi ble syk :( Det ble de fleste av rideskolehestene også... Ellers er det jo ganske fint der da. Men det er nok ikke vanskelig å finne et berde sted.

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.