hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spilt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Spilt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:56:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
OT:
Lucinda: det såret så helt forferdelig ut!! huff... er nok skrekken til alle hestefolk å finne en skadet hest på beite... kjenner jeg får frysninger bare av å se bildene jeg... håper hun er bra igjen nå da...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  19:57:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
jeg syns ikke hestene skal stå i spilt jeg. kunne aldri satt hestene mine i en sånn greie. det må da være deilig for dem å bevege seg litt når de skal være der en lang kveld?
http://www.korumdalen.no/ Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  20:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT:
Lucinda: det såret så helt forferdelig ut!! huff... er nok skrekken til alle hestefolk å finne en skadet hest på beite... kjenner jeg får frysninger bare av å se bildene jeg... håper hun er bra igjen nå da...:)

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Ja ho er bra igjen no. Ein liten "skjønnhetskul" på magen der såret var, men det viser ikkje no pga masse pels. Dyrlegen sa vi skulle sjå meir på det til våren når ho får sommerpels korleis det ser ut da. men eg kan kna og trykke og alt som er på kulen uten att ho bryr seg lenger. I august 2005 ville ho gjort alt ho kunne for å sparka meg vekk om eg gjorde det.

Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 24/01/2006 :  00:35:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har både bokser og spilt,men setter alltid unghestene på spilt.Synes håndteringa går av seg selv.Har ei avlshoppe som får karamba om ho blir bindt og dette er bare litt ergelig):
Har ellers kjøpe innredning på både bokser og spilt og har ikke hatt ulykker på spilt.Er mest betenkt med å sette nye voksne hester på spilt,ikke følla de tar det fort.Alle hestene er inne minimalt,unghestene bor ute på løsdrift om natta og er bare inne og sover om dagen.Unghestene blir rygga ut av spiltet fra de er føll,og da er det enkelt når de skal ut å reise(:
Gå til toppen av siden

Goldman og Rex

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  12:25:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på Norsk Hestesenter på Starum, og der stod de aller fleste hestene på spilt første gangen jeg var der men dette var store romslige spiltau. Andre gangen jeg var der var det bygt om til flere bokser. De mente at spiltau var veldig fint spesiellt for unghester, men de gikk selfølgelig også mye ute.
Personlig liker jeg bokser best.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  12:43:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter måtte stå på spilt en helg vi var på trening for maaaange år siden; hun hatet det, var skikkelig sint og sparka i veggen (noe skummelt for de som gikk forbi), og hun som aldri så mye som rynker på nesa hvis hun er misfonøyd med noe, fikk klar beskjed om hva hun mente om den saken gitt
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 25/01/2006 12:44:21 Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 25/01/2006 :  15:16:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
De er en av grunnene til at jeg vil lære unghestene å stå på spilt. Man vet aldri når man blir nødt til å ha de på spilt, og da er det greit at de aksepterer det. Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  16:30:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
jeg også liker bokser aller best, men spiltau er en helt grei løsning. i stallen her har vi to bokser og tre hester, og siden det kun er Tilja som takler å stå på spiltau må hun pent gjøre det. men trives greit, rulle seg kan hun fint gjøre og ligger om nettene.
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.