hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fear factor
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Fear factor
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  01:52:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Om kvelden på tv3 og ztv går jo dette programmer fear factor...hvor de må spise alltmulig avskylig,ha hodet dynka i innsekter,hoppe fra vanvittige høyder/være lenge under vann/kjøre rare biler som skal skrente osv.

Tror faktisk jeg hadde foretrukket å gjøre en sånn fysisk farlig ting fremfor å spise mark og biller.Uansett hvor lite farlig det ene er iforhold til det andre...

Hahaha,lurer bare på hva andre ville valgt?

Og hva ville vært den ultimate hindringen for dere(fobier ol)?

Vindur4-ever

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  02:31:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis jeg hadde vært med på fear factor så hadde nok den værtse utfordringen for meg vært å fått kroppen dekket av bier eller edderkopper *grøss* da måtte jeg nok ha trekt meg ja... huff... Men ellers så er mange av de andre tingene de må gjøre litt tøffe som jeg godt kunne gjort selv( på over stup kun ved hjelp av to vaiere(en oppe og en nede)...

Egentlig et bra kosept, men veldig amerikansk da... ødelegger litt det synes jeg...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  02:48:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Er ikke fan av amerikanske produkter selv!VELDIG imot faktisk!
Tenkte mer på konseptet;D

Enig med deg lillings...bier/veps er det værste for meg og...fikk en i pommesfritesen en gang og åt den nesten.BLÆÆÆÆÆH :(

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  03:22:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Å være i ett rom fullt av høyhester! Eller ha en høyhest i ansiktet... brrr...

Da hadde jeg frika... Jeg kan kræsje i vegger om noen løper etter meg med en høyhest.. Edderkopper=heilt okei! De SPISER jo høyhester... snille edderkoppene.. :):)

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  09:47:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Høyhester? Huh? hehe.

Ellers ville nok det verste for meg være å måtte ligge i ei kasse med masse rotter og mus oppi, eller edderkopper. Da hadde jeg seriøst dødd! Å spise mark og biller eller noe som helst annet krypdyr, er ikke en gang ett spørsmål for meg, da hadde jeg trekt meg uansett! Æsj..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  10:18:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva er en høyhest? Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  10:47:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
En høyhest er en slags edderkopp. En sånn med liten kropp og laaaaange ben... Brrr... Mange kaller den også "langbein" eller "stankelbein"... ÆSJ!!

Det værste jeg måtte ha gjort er vel noe av det samme som dere andrea sier. Men om jeg måtte ha kommet i noen som helst komtakt med edderkopper (eller andrea insekter, edderkopper er værst), så hadde jeg stukket av.. Friker ut bare ved synes av en edderkopp.. huff, får ANGST rett og slett... (Var i kirka en gang, på begravelsen til en medelev som døde av hjertestopp ), og da krøyp det en edderkopp oppover genseren min. Ble helt stiv og klarte ikke å røre meg. Virkelig FOBI for disse kvalme og ekle dyrene.. uhu..
*Andrea sitter og ser rundt etter edderkopper som kommer å tar henne*

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  10:51:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hm.. mulig jeg kobla to forskjellige innsekt nå.. Enten er høyhest et slikt insekt som jeg forklarte ovenfor, eller så er det et myggliknende vesen, med vinder som flyr rundt og irriterer..

http://www.diskusjon.no/index.php?s=0b5d4d5eb8ff65bae35d6b7cbac5b795&showtopic=450841

Skal være et bilde av en høyhest på denne linken om jeg mener riktig...
STYGG er den iallefall uansett!!!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  11:31:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
For meg ville det verste vært å spise noe ekkelt. Jeg er ikke redd edderkopper eller noe sånt i det hele tatt, jeg har faktisk en evne til å ignorere dem uten å tenke på dem. Så for meg ville det vært verst å skulle spise noe dritt...
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 08/01/2006 11:32:10 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  12:33:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hater det programmet. Det har en egen evne til å dukke opp når jeg har satt meg ned for å spise noe som er godt, og så klarer jeg ikke å slå av, fordi jeg bare mååå se. Og så er det måltidet ødlagt. >.< Jeg er pysete og hadde ikke tort noe av det de gjør der. Jeg tør ikke ta på insekt en gang, så det å ta insekt i kjeften hadde jeg a l d r i gjort. Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  12:36:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er ikke redd edderkopper eller noe sånt i det hele tatt, jeg har faktisk en evne til å ignorere dem uten å tenke på dem.

Heldig du Mari^_^!!!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  12:57:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg er ikke redd edderkopper eller noe sånt i det hele tatt, jeg har faktisk en evne til å ignorere dem uten å tenke på dem.

Heldig du Mari^_^!!!

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Hehe, sånn er jeg bare. Men jeg kaster opp ved tanken på å f.eks. spise råttne egg...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  13:32:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For meg ville det verste vært å spise noe ekkelt. Jeg er ikke redd edderkopper eller noe sånt i det hele tatt,
(...)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Sånn er det til meg. Spise noe fælt. Fysj.Hadde kommet til å spy!

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  18:42:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Høyhest for meg er stor "mygg" som flyver i hakkende bevegelser og dunker borti alt. Virker egentlig som ganske dumme insekter, men FYSJ så ekle de er!!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  20:42:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
det samme som stankelben? den lange vimsete med laaaange ben? Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  22:02:31  Vis profil  Svar med kopi av melding

Huff! liker ikke fearfactor jeg Å spise noe sånt ekkelt hadde jeg aldri gjort! blæh Men noen av de fysiske utfordringene som å være på sånn vippeting oppi lufta syntes jeg ser litt gøy ut.. ekstremspor liksom.. men tviler egentlig på at jeg hadde tørt da Men,men har ikke noe ønske om finne ut hvor fryktløs jeg er:P

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.