hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Godt Canon kamera?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Godt Canon kamera?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Leikas

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:44:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hadde Canon ixus V3 før, men syns ikke at Canon var så utrolig bra, så har nå gått over til Sony, mye bedre! og til den nette sum; 2000,- og 5 megapixler! :)

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Hadde også lyst på et Sony kamera, men ble frarådet å kjøpe det.. Var visst så dårlige? Men det har ikke jeg akkurat fått inntrykk av
Synes Sony kameraer helt greie jeg

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:24:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for det Bente.

Gleder meg stort til ta bilder på kåringa vi skal på til våren, skikkelige bilder.
Men først må vi nok kjøpe en større blitz og stativ.
Blitzen som er på er bare en utfyllingsblitz, men faktisk er den grei til vanlige bilder for oss amatører.
Bilder i ridehall tror jeg krever mer lys.

God helg!
Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  22:48:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja jeg har tenkt litt på blitzen selv.. Er en god del på hundeutstillinger og trenger da god blitz som når langt. Så en større blitz blir og kjøpe her etterhvert ja :o)
Araberhestutst. pleier jo og være ute så der er det lettere.

Og god service fikk jeg også på butikken (syntes jeg); siden jeg har kjøpt det gamle kameraet mitt der (Canon EOS 500), skulle de oppdatere min gamle linse ( 80 - 210 mm ) gratis :o) Så da blir den jo noe større også, blir opptil 336 mm, hurra =D

Gleder meg til og se bildene dine fra kåringen.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  15:02:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har Nikon kamera jeg, men skal kjøpe meg speilrefleks nå, fordi jeg har nesten like bra kamera på mobilen som det digitalkameraet mitt er.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  18:26:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Kikket på ett kamera på siden til Japan Photo nå... Det står "undervannshus inkludert". Hva er det??? Er det noe veske/lomme man trer utenpå som er vanntett???
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  18:58:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kikket på ett kamera på siden til Japan Photo nå... Det står "undervannshus inkludert". Hva er det??? Er det noe veske/lomme man trer utenpå som er vanntett???

Opprinnelig postet av GML

Det er en slags box som man kan ha utenbå som er meget vanntett..

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  16:09:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har også et Canon 350D-Digitalt speilrefleks

Fonøyd i di tusen, absolutt verdt pengene!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.