hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - unghestens sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 unghestens sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  17:56:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei..

har nå fått låne en sal til hesten min, siden den jeg har/hadde var fryktelig i passformen, men sparer til min egen , dressursal selvsagt...
og har funnet en jeg liker, men lurer da derfor på hvor lenge jeg kan beregne å ha den salen, før den blir for liten...han er jo i utviklingsfasen, og vil endre form siden han bygger muskler...
og da er det litt kjedelig å kjøpt en sal til flere tusen som må byttes kort tid etter....

skal uansett ha sal, men tenkte å spare opp til en noe dyrere når han er eldre, og heller ha en billigere nå under innridningen...

hva mener/tror dere? hvor lenge gikk det før du måtte sal på unghesten din?

sikkert et tåpelig innlegg, men men...

Jenny&Quine

» VIP

Skrevet - 05/01/2006 :  18:35:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Kross!

Jeg har løsningen til deg!

Kjøp en Wintec- eller Bates-sal med utskiftbar bom og luftputer. Disse salene er geniale! Jeg har selv en Wintec Close Contact sprangsal so er fantastisk god å sitte i og utrolig lett å vedligeholde. Denne salen er laget i noe som heter equileather som ser helt ut som lær men det blir ikke slitt, tåler vann og trenger aldri å fettes eller smøres på noen måte. Det gir også samme grep i salen som en tradisjonell lærsal.

Jeg har også bestilt en Wintec Isabell dressursal. Denne er laget i Equisuede som ser ut som og kjennes som semsket skinn. Også dette tåler vann og er ekstremt slitesterkt.

Ettersom hesten din vokser og utvikler seg kan du skifte ut bommen i salen så den passer perfekt. Om du noen gang blir nødt til å skaffe deg ny hest kan du brukke samme salen!

Jeg var så uheldig og mistet hesten min i en tragisk ulykke i går. Men jeg har ikke tenkt å slutte med hest og det er godt å vite at jeg har saler som kan tilpasses den nye hesten min, og at jeg ikke trenger å stresse med å selge og kjøpe nye.

Jeg anbefaler på det sterkeste disse salene!

Med vennlig hilsen Jenny
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  18:51:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
takk for tipset...trist det med hesten din...
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  21:29:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Først: Utrolig trist med hesten til Jenny!

Wintec passer ikke alle hester, selv om det er utskiftbar bom. Den må også passe i ryggsvaien, og den blir svaiere jo bredere bom som står i. Og så er den ikke særlig bred heller, selv med det hvite bomjernet.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Jenny&Quine

» VIP

Skrevet - 06/01/2006 :  17:47:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er sant at det hvite koppjernet ikke er spesiellt vidt. Men det går jo an å prøve en wintec og se om du er fornøyd. Jeg kan i hvert fall si at jeg er superfornøyd! Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:24:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
må jo ha en sal etterhvert...får ikke bestemt meg for hva slags sal da...men dressur sal blir det uansett...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.