hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - syntetsal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 syntetsal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  23:54:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Vuderer å kjøpe en syntetssal til Aromayo som "førstegangssal" til han, med tanke på at jeg trenger sal NÅ, og jeg har dårlig med penger, samt at det finnes jo en del merker innen syntetsaler, og flere kan kanskje passe han. En annen grunn er også at siden han er i innridningsfasen, kommer han til å utvikle ryggmuskulaturen etterhvert, han er enna ung og kan endre litt fasong etterhvert, så en kan jo risikere at den ikke passer etter noen år, når hesten har fått utviklet ferdig muskler o.l.

Hva syns dere om dette? Kan ikke dette være lurt? hadde tenkt å kjøpe meg en lærsal igjen om 2-3 år eller noe, alt etter hvor mye syntetssalen holder, og med forbehold at den passer selvsagt.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  00:43:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en ny olympic syntet-sal til en varmblodstraver jeg hadde på for for snart 6 år siden. Brukte den i litt over et år på den. Så fikk jeg en russisk varmblods på for. Den hadde sal , men jeg syntes den låg dårlig, så jeg valgte å bruke syntet-salen min på den også. I august kjøpte jeg meg ny hest og ny dressur-sal, men må ærlig innrømme at jeg fremdeles bruker syntet-salen min til sprang osv. Synes den er kjempegod jeg =) Men ja, det finnes også mange dårlige syntet-saler. Liker bl.a. ikke Horse-saver salene....
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  00:59:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. kanskje ikke en så dårlig ide da? det finnes jo så mange syntet-saler, hun som eide Aromayo før, er jo salmaker, og hun mente jo at syntetsalene til Griffin kanskje kunne passe..

Hvorfor liker du ikke Horse-saver salene?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/11/2005 :  02:11:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dersom du skal ha en god "midlertidig" sal så er faktisk sigma-syntetsalene veldige gode. Hadde en slik til nordlandshesten min, og den lå ganske bra på hesten og den var veldig god å ri i. Ikke er dei så veldig dyre heller. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  09:51:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har wintec og syns den er god. og både griffin og wintec har justerbare...
men de koster litt mer enn b.la sigma. på en annen side så da har du jo sal lenge slik som torhild skriver om:)

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  10:17:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har også en syntetsal, problemet mitt er at den er hjemme, så jeg må hente den i jula.
I mellomtiden bruker jeg lærsalen til søsteren min og hater den, savner virkelig syntetsalen, synes det er kjempegod..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  14:02:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hvordan merke har du da Lino?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  14:37:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
wintec salen jeg har er veldig god, det er semsket skinn i sete så du ikke "glir" som du gjør av noen syntetsaler... på wintec kan du også skifte ut bomvidden, det er jo kjempebra. men de er jo litt dyre da... ellers er griffinsalene ganske billige, men vet ikke noe om kvaliteten på disse.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  15:35:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
HEI!

Jeg har Griffin syntetssal og er KJEMPE FORNØYD!:) Når jeg rir andre hester med andre saler så sitter jeg bare å lengter etter min.. Den er kjempe behagelig og utrolig lett! Og veldig praktisk at ikke trenger å smøres hver dag liksom:P Anbefaler syntetssal på det sterkeste.. Og hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke skiftet til lærsal etter 2-3år nei! hehe.. (kjøpte den forresten brukt, men ser helt ny ut.. så de holder så bra som man behandler dem;)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  16:40:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Av de syntetsalene jeg har ridd i, liker jeg Griffin sine best. Den desidert verste er horse-saver sin allroundsal. (Rekner med at evt dressurmodell er av samme ulla.)

Lykke til med sal-kjøp!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  17:27:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
du kan få min anne....det er syntet... litt ot men...
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  17:41:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Min er Griffin den også, ja - dersom den blir ødelagt kommer jeg til å kjøpe meg en ny!
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/11/2005 :  20:37:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig i at horsesaver sin syntetsal er noe dritt! Den er kjempe-hard å sitte i og ikke noe god i det hele tatt. Griffin salene er grei Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  14:26:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Siden de fleste av dere her har Griffin, lurer jeg også på hvor dere har kjøpt dem?

Har ikke funnet noen andre steder enn høøks som selger det, det er jo litt slit å bestille, fordi en vet jo ikke 199% sikkert om salen passer når man får den, så da må man jo sende den i retur og styr..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  14:58:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hmm, jeg husker ikke hvor min er kjøpt, har hatt den i evigheter.
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  19:43:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ikke noe styr å sende i retur til Hööks. Du har krav på bytterett om salen ikke passer.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.