hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Egentreningsmål, hva kan det være?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Egentreningsmål, hva kan det være?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Guro
» VIP

Skrevet - 05/01/2006 :  21:10:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Spensttrening:
Jeg trente spenst en gang i uka som Mari^_^ skriver, også trente jeg eksplosiv styrke en dag i uka, med trappehopp (utrolig slitsomt da du). Jeg merket en klar forbedring på spensten på de ukene jeg trente (som var noe ala det lillings skal tror jeg).

Bare husk at du ikke skal trene mange repetisjoner når du trener eksplosivt.

Ting to: er knærne dårlig så ville jeg tatt det med ro (helt med ro ja) til de er ok igjen. Jeg har en slitasjeskade som gjør det rent ut vanskelig å komme ombord på hesten innimellom. Den kunne nok ikke vært hindret om jeg hadde tatt det med ro, men knær er sårbare, og de blir ikke bedre av at du forter deg.

Guro
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  22:02:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ting to: er knærne dårlig så ville jeg tatt det med ro (helt med ro ja) til de er ok igjen. Jeg har en slitasjeskade som gjør det rent ut vanskelig å komme ombord på hesten innimellom. Den kunne nok ikke vært hindret om jeg hadde tatt det med ro, men knær er sårbare, og de blir ikke bedre av at du forter deg.

Guro

Opprinnelig postet av Guro

På grunn av mine j*vlige knær bruker jeg rampe, eller jeg går opp på "feil side" (høyre side) med den friske foten

www.hestene.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  22:37:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Skal kanskje ri i morgen. Blir neppe av hvis jeg blir bedd om å ikke holde meg i trening. Kanskje barbak kan gå bra? *-) kombinere balanse og styrketrening for fy det er tungt å sitte på en smågal hoppende ponni!

Jeg har et lite treningsmål selv når det gjelder hest; klare å ri lettridning leeeenge uten stigbøyler! :)

-Marte Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  00:51:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg har null spenst, null styrke, null kondisjon...

treninga mi består av å jogge fra sofaen til kjøleskapet og tilbake igjen i reklamepausen....;)

sorry for usaklig innlegg... trøtt humor....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.