hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utstilling for blandede raser???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Utstilling for blandede raser???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Tone_

Skrevet - 16/01/2006 :  10:32:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...ok;)

Bare svarte jeg..siden Heidi70 skrev det under mitt sitat, så trodde jeg det var til meg, jeg..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  10:33:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor det? Renate & Tone kan vel egentlig synes det de vil om det de vil.. Dette er et diskusjonsforum. Jeg hadde vel ikke gidda og lese svarene til folk om alle var enige med meg?? Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  23:44:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg har selv vært på uoffisiell utstilling med den ene kaldblodsen min(vallak)Han fikk 2 pr.og jeg var sååå stoltGrunnen til at jeg ble med var for å ha det GØY,først og fremst(gøy å høre andres vurdering av hesten sin)og for å få litt miljøtrening+støtte klubben som arrangerte detHåper jeg får muligheten igjenn
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/01/2006 :  00:00:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kanskje mange blir litt lei av å høre dine meninger??; fordi dem ofte er negative vær gang blandingsraser er et tema.
Opprinnelig postet av Heidi70

Tror kanskje det er meg hun mener Tone

Opprinnelig postet av Horton & Renate

''

Du var rimelig rå i den kryssavlsdebatten ja Renate.. Brøt ned ethvert argument for lovlig kryssavl på en måte som på mirakuløst vis greide å holde en saklig tone hele veien. Hadde det vært startet et politisk parti av en gjeng "Renate'er" tror jeg fort vi hadde gått for en sterk flertallsregjering..

Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  05:49:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Jeg er så UTROLIG glad for at jeg har en blandingshest! Det er INGEN som kan komme å si at hesten miner totalt feil i forhold rasestandaren - det er herlig vel? Å siden ingen helt kan finne ut om hvordan en skal dømme de forskjellige delene på en blandingshest - så, da er vel en blandingshest PERFEKT?

Stettson er vertfall perfekt <3 : )

Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.