hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snakk om grei hovslager! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Snakk om grei hovslager! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  21:49:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg måtte legge inn ett "positivt" emne om hovslagere her også, da det fort blir mye negative innlegg, da det for det meste er slik som blir diskutert her.

Vel, 2. juledag mistet hesten min en sko, og dette oppdaget jeg på kvelden. På morgenen 3.juledag ringte jeg til hovslageren, for å spørre når han hadde mulighet til å sette den på. Jeg hadde regnet med at han ikke kunne komme før på nyåret, men neida. Svaret jeg fikk var: "Jeg kan komme i løpet av dagen jeg! Bare ta inn hesten din du, så den ikke er helt frossen i hoven".

Å jøsses, tenkte jeg, snakk om å være grei! Midt i romjula Så han kom han, satte på ny sko, ønska meg god jul, sto ute og snakka litt med mamma og pappa, før han dro igjen

Wenche & Amber

LivogZara

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:17:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
så snilt...ikke alle som hadde gjort det...
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:25:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, så hyggelig gjort da :D

Har også en kjempesnill hovslager. En kveld jeg var ute å rei, mista hesten min skoen sin(lør kveld). det var litt krise for jeg skulle ha dressurtime dagen etterpå og da "måtte" jeg ha sko på hesten min). Ringte han kl 2200 på kvelden(følte meg utrolig frekk som ringte så seint på kvelden) og lurte på om han hadde noen som helst mulighet til å hjelpe meg. Og jo da, han var så blid og hyggelig, og kom kl 0830 morgenen etterpå og slo på skoen. Kjempekar altså :)

Han har også andre ganger kommet på kort varsel og skodd hesten min eller slått på sko(de få gangene det har skjedd) hvis jeg har ringt. Og alltid like hyggelig =) Beste hovslageren jeg har hatt hittil, både i oppførsel og dyktighet...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:44:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ja, noen ganger er man heldig, og kommer borti hovslagere som er både greie og dyktige :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:49:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hovslageren min er snill å hyggelig, å setter på skor gratis hvis de faller av
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  00:42:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Min er også veldig hyggelig, første gang jeg brukte ham ringte jeg søndag kveld og sa jeg hadde en hest som burde vært skodd for flere uker siden. Så kom han med en gang :)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/12/2005 :  01:38:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan bare si: Kan du komme og sette på den løse skoa til Rosita? Så kommer han etter noen sek.

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  16:09:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Min hovslager er utrooolig flink. Har nettopp byttet. Han er nokså dyr, men skor hesten veldig nøye og tar seg god tid. Vet han er blitt veldig populær i Bergen og har mange hester å sko, men han tar seg alltid tid, uansett dag.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  17:10:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Min er ganske treig til å komme av og til fordi han jobber så mye. Men skal man på stevne kommer han alltid. Selv om det blir klokka tolv om natta. Ellers er han utrolig flink til å sko.
Klager man og er litt streng med han kommer han også ganske raskt. Ble bare litt irritert da han ikke kom på en tre uker, heldigvis kom han ganske fort da vi klagde og informerte om hvor lenge vi hadde venta. Han er merkelig, men god så jeg vil ikke bytte han ut.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  20:10:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Hovslageren min er også kjempe grei... Han kommer å setter på sko hvis de faller av gratis. Ringte han også på lille julaften for å få hjelp til å få av broddene...de satt som støpt.. og han kom på kvelden. Det endte med at han måtte ta av alle skoa og ta på nye brodder. Samt å slå på skoene igjen uten å ta noe for det...

Jeg er kjempe fornøyd med sevicen der i alle fall

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  21:06:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fint å høre positive ting om hovslagere også, ikke bare alle de negative.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  16:37:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ære være hovslageren.

Alltid like positiv,alltid like ålreit mot hestene mine.Kommer når han skal,fenomenalt dyktig på jobben sin,alltid med en god og tydelig forklaring på hvorfor slik eller sånn,alltid villig til å høre og vurdere om jeg ønsker noe spesielt....
Og idag reparerte han jammen snøfreser'n vår også!!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.