hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mellom himmel og jord.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mellom himmel og jord.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  06:05:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror dere på "spøkelser", eller ånder/sjeler? Har dere noen gang "møtt/følt" at det er en til en tilstede, men ikke mennesklig? Jeg har mange gang følt, hvordan skal jeg forklare? Jeg føler at hvis jeg feks. sitter på rommet mitt, kan plutselig atmosfæren bli anerledes, som om at noen kom inn, men det er ingen og jeg hører ingen. Jeg får den følelsen kun på bestemte steder. Men jeg blir overhodet ikke redd, for jeg er veldig tilfredst med det som er "mellom himmel og jord"

Jeg har spiritisme-brett(ordentlig, til 500,-) og tar det veldig alvorlig, og følger bestemte regler, men har aldri fått kontakt med noen under en seanse..

Hva er deres tanker og meninger rundt dette? Driver dere på med særiøst spiritisme? Er det mer mellom himmel og jord enn vi tror?

Isabel og Perla for alltid <3
Redigert av - Isabel och Perla den 30/12/2005 23:09:42

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn vi er klar over. Eller. Jeg vet. Men jeg tror ikke på spiritisme ;-) Har så mange fortellinger fra nærmiljøet at jeg aldri ville blitt ferdig om jeg begynte. Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  13:55:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror også det er langt mer mellom himmel og jord enn vi ser!
Er faktisk veldig glad for at jeg ikke ser slike ting.
Og enkelte har evner som andre mangler.

Men jeg stiller spørsmål til mange av de som "healer" folk.
Spesielt de som tar seg godt betalt for det...
Har ei i nabolaget her som har lært healing via brevkurs... veldig troverdig ja! Særlig....

Noen kan kanskje heale?!
Og tro kan flytte fjell, så har man troen så kan man vel føle seg bedre?
Bestemora mi gjorde det etter å ha snakka med healer i telefonen, hun mente bestemt at kreften var forsvunnet...
Hun levde ikke mange ukene etterpå.

Spiritisme har jeg ikke prøvd på veldig mange år.
Og da var vi bare unger som skremte hverandre opp...hehe...

Anette Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:01:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
har gjort spiritisme en del ganger, men det er lenge siden. var ei venninne til ei venninne som har gått på spiritisme-kurs som "lærte" meg og noen fler det.

syns det var ganske spennende, hu som har gått på de kurset spådde meg om hva jeg var i mitt forje liv og sånn, og da var jeg tibetansk-nonne. vet ikke helt hva jeg skal tro om det jeg men er jo ganske så spennende.

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  23:10:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn kurs vi jeg også være med på Hvor var det? Har du de som holdte det noen internettsider?
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  23:25:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er overbevist om at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker kan oppfatte... og lettskremt som jeg er tror jeg at det er både gjennferd, alien og andre skumlinger der ute i mørket som kan komme for å ta meg... at det skal komme en gærning på gata å skyte, banke, stikke eller på annen måte drepe meg er jeg ikke redd for, men at det plutselig kan komme et alien, gjenferd eller *grøss* en av de "dawn of the dead" folka, ja, er jeg bombesikker på! jeg som bestandig var treigest i løpinga i gymmen på skolen, ville fått toppkarakterer om læreren min hadde sett meg i mørket! da kommer det som oftest et hyl som kan knuse glass samtidig som føttene mine går som bena til bippe stankelbein! (og hvem er det som sier at blondiner ikke kan gjøre to ting på engang??) jeg er sikker på at når fantasien min setter avgårde i mørket kan jeg springe så fort at om jeg springer på sjøen, vil det enten gå så fort at jeg ikke rekker å synke ellers så vil sjøen dele seg i to...

(jeg sitter alene hjemme og har akkurat skremt opp meg selv... typisk! *grøss*)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  00:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, måtte le litt... BØ!

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  00:38:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Det med healing er ingen overnaturlig ting. Alt du trenger er varme hender å troen på at du kan. Enkelt å greit.

Men jeg tror også på gjenferd og andre ting vi ikke ser. Men jeg tror ikke de vil oss noe vondt,å jeg tror å at de viser seg kunn for de som ikke er redde for dem. De er bare stakkarslige sjeler som uroer seg.

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  01:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror heller ikke at de kan gjøre oss noe vondt, ikke fysisk iallefall, men mantalt tror jeg kanskje. Ja, de er stakkarslige sjeler som ikke finner ro.

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  01:38:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tror neppe de mener å såre oss mentalt, å viser seg derfor for dem som ikke er redd dem.

Men jeg tror å at dyr har evnen til å se ting vi ikke kan se. En kveld festet frigge blikket mot veggen å ble helt vill i øynene å stivnet helt. Hun prøvde å rygge,men bakføttene stivent bostavlig talt. Frigge er ikke en hest som skvetter så mye, iallefall ikke slik at hviten i øynene er synlig. Hun så noe jeg ikke så,det er jeg overbevist om.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/12/2005 :  01:52:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pendulering.

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  03:18:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
søkefunksjonen er til for å brukes...

Tror du på spøkelser/gjenferd?
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  03:40:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror neppe de mener å såre oss mentalt, å viser seg derfor for dem som ikke er redd dem.

Men jeg tror å at dyr har evnen til å se ting vi ikke kan se. En kveld festet frigge blikket mot veggen å ble helt vill i øynene å stivnet helt. Hun prøvde å rygge,men bakføttene stivent bostavlig talt. Frigge er ikke en hest som skvetter så mye, iallefall ikke slik at hviten i øynene er synlig. Hun så noe jeg ikke så,det er jeg overbevist om.

Opprinnelig postet av missy_

Altså, mente det ikke så bokstavelig med det mental tingen. Bare jeg som har sett litt for mye på "Åndenes Makt" hehe.

Ja, det at dyr kan se mer enn oss, tror jeg også. Hatt noen episoder med katten min, der han plutselig ser ut i løse luften og freser som bare det. Og noen ganger glaner han og følger med noe som ikke vi ser, litt creepy, men ingenting å gjøre med det

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  03:41:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen av dere som har opplevd at dyrene har merket noe?

Bustetrollet

Skrevet - 31/12/2005 :  12:18:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen av dere som har opplevd at dyrene har merket noe?

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Ja, i nabo bygda er det et skummelt hus. Det har skjedd to ulykker like ved huset, med hest. De har sluttet og ri forbi det, pga. det har skjedd mye rundt huset og fordi de vil ikke miste flere hester.

Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  17:21:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Tror også at det finnes mer "mellom himmel og jord" enn vi tror. En gang overnattet jeg hos ei venninne. Så hørte jeg noen åpne et skapdør inni rommet vi sov i, men ingen var der. Så vekket jeg venninna mi og forklarte hva jeg hadde hørt og sett. Hun bare svarte: "det var sikkert bare oldemor eller oldefar, de kommer på besøk innimellom." Fikk helt fnatt jeg da hun fortalte at de hadde bodd i dette huset og døde her også, begge to. Og at de gikk igjen :S Flere ganger har venninna mi og familien hennes sett ansikt i speil å sånn, blir litt redd :P
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.