hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mellom himmel og jord.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mellom himmel og jord.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  17:27:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror også at det finnes mer "mellom himmel og jord" enn vi tror. En gang overnattet jeg hos ei venninne. Så hørte jeg noen åpne et skapdør inni rommet vi sov i, men ingen var der. Så vekket jeg venninna mi og forklarte hva jeg hadde hørt og sett. Hun bare svarte: "det var sikkert bare oldemor eller oldefar, de kommer på besøk innimellom." Fikk helt fnatt jeg da hun fortalte at de hadde bodd i dette huset og døde her også, begge to. Og at de gikk igjen :S Flere ganger har venninna mi og familien hennes sett ansikt i speil å sånn, blir litt redd :P

Opprinnelig postet av ** Marthemoor **

Æsj. En ting er at det går folk igjen, men en annen ting er at de har død i det huset OG er din egen mor -og olderfar! Ville følt meg overvåket. Tebk å stå naken foran speilet etter en dusj, også ser man plutselig oldefaren sin i speilet, iiik, hadde flyttet på flekke, ja, hehe.

Der mine besteforeldre bor, hadde det nettopp død en gammel senil dame i det huset før de flytta inn. Første gang jeg var der alene hadde jeg bokstavelig talt noia! Jeg var så nervøs som det går an å bli, men merket ingenting da. Er ikke redd nå lengre for å være alene der, heldigvis ;)

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  17:28:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noen av dere som har opplevd at dyrene har merket noe?

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Ja, i nabo bygda er det et skummelt hus. Det har skjedd to ulykker like ved huset, med hest. De har sluttet og ri forbi det, pga. det har skjedd mye rundt huset og fordi de vil ikke miste flere hester.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Creepy!

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  21:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tror også at det finnes mer "mellom himmel og jord" enn vi tror. En gang overnattet jeg hos ei venninne. Så hørte jeg noen åpne et skapdør inni rommet vi sov i, men ingen var der. Så vekket jeg venninna mi og forklarte hva jeg hadde hørt og sett. Hun bare svarte: "det var sikkert bare oldemor eller oldefar, de kommer på besøk innimellom." Fikk helt fnatt jeg da hun fortalte at de hadde bodd i dette huset og døde her også, begge to. Og at de gikk igjen :S Flere ganger har venninna mi og familien hennes sett ansikt i speil å sånn, blir litt redd :P

Opprinnelig postet av ** Marthemoor **

Æsj. En ting er at det går folk igjen, men en annen ting er at de har død i det huset OG er din egen mor -og olderfar! Ville følt meg overvåket. Tebk å stå naken foran speilet etter en dusj, også ser man plutselig oldefaren sin i speilet, iiik, hadde flyttet på flekke, ja, hehe.

Der mine besteforeldre bor, hadde det nettopp død en gammel senil dame i det huset før de flytta inn. Første gang jeg var der alene hadde jeg bokstavelig talt noia! Jeg var så nervøs som det går an å bli, men merket ingenting da. Er ikke redd nå lengre for å være alene der, heldigvis ;)

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Hehe, den senile dama hadde sikkert glemt hvor hun bodde og går igjen i et annet hus ;)

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  01:04:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
moren til kjæresten min er healer og har kurert vekk en kreftsvulst på en dame!
men at noen kan bli healet over telefon har jeg absolutt ingen tro på!
når jeg sa at jeg ville prøve spiritisme så anbefalte hun det absolutt ikke fordi det er en "åpen kanal" som hvem som helst kan komme inn på..hu hadde visst fått seg en skikkelig støkk som hun brukte lang tid på å komme over, men hun ville uheldigvis ikke si hva det var=P
hu spådde meg også med tarotkort..creepy greier...merkelig mye av det stemte=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.