hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Revolusjonerende "boots"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Revolusjonerende "boots"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hannev

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  23:28:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Har lest litt og sett på bl.a disse nettsidene: http://www.hest.no/news/?func=show_news&news_id=2464. Her ligger produsenten til "bootsene": http://www.strideequus.com/ , http://www.tazza.co.nz/product/. Må si det frister å anskaffe seg et par, selv om jeg har tenkt å sko hesten min.
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det.

Lopke

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  00:19:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
De gule som var selvlysende var jo drittøffe da :)
Håper de kommer til Norge og.. det er nok bare snakk om tid.
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  00:56:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Eh? Marquis har vært på markedet "alltid"... Fint at flere får opp øynene for andre måter å "sko" hesten sin på, men at hest.no skal slå det opp som en nyhet?

Aberet er at de er grisedyre og svært tunge. Det fine er at de er lette å ta av og på, og at alle delene på bootsen kan skiftes ergo har man boots som varer i "all evighet".

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:54:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Enig Kajsa, gammelt nytt. I følge de som har prøvd dem, er vell den største fordelen at de er lette å brodde. Men broddene som hører til er hvist ikke mye å skryte av. Er vell litt usikkert om de er verdt prisen. Selv er jeg meget fornøyd med Easyboots. Kan f.eks. fortelle at jeg for noen dager siden hadde en litt småskummel opplevelse. Jeg red en plass hvor jeg ikke har vært før. Stien var veldig isete og siden det ikker akkuratt er så mye vinterføre her, har jeg ikke somlet meg til å sette broddene i bootsene ennå. Skulle derfor gå uten om isen. Det var litt myrete i område, men det er barfrost og steinhardt over alt. Men akkuratt der hvor hesten gikk, holdt ikke myra slik at hesten gikk i gjennom til magen. Det var heldig vis hardt rundt, så det var ikke noe stort problem for hesten å komme opp. Jeg var helt sikker på at det var det siste jeg såg til de bootsa, men de hang på de gitt! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 15/01/2006 :  08:55:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eh? Marquis har vært på markedet "alltid"... Fint at flere får opp øynene for andre måter å "sko" hesten sin på, men at hest.no skal slå det opp som en nyhet?

Aberet er at de er grisedyre og svært tunge. Det fine er at de er lette å ta av og på, og at alle delene på bootsen kan skiftes ergo har man boots som varer i "all evighet".

Opprinnelig postet av Kajsa

Rart det der. Hest.no hadde jo nylig en artikkel om disse nyutviklede bootsene, som ingen i Norge hadde prøvd før. Kanskje hest.no ikke har fulgt helt med, hehe
Eller så var det kanskje en ny modell de skrev om??

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.