hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beste kjøp!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Beste kjøp!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Josephine87

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  09:15:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enkelt og greit.

Hva er deres beste kjøp av hesteutstyr?

Merke,Pris,Kvalitet....

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:05:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjøpte en kjøresele. Et svensk merke, men husker ikke hva det het. Prisen lå vel på rundt 9000 kr. og kvaliteten er veldig god, med mykt og smidig lær og holdbare spenner og reimer. Terningkast 5 hos meg. Minus var litt kort halereim.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  14:33:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Salen, JC Onyx Haflinger/Fjording.
Passer hesten perfekt, bra stopping, mykt lær, passer meg perfekt og den er bare kjempegod å ri i. Ca. 6000,- betalte jeg og er knall fornøyd, håper den varer lenge.

Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  14:55:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det beste kjøpet må vel være dressursalen. Den kostet ny kr.16.500.- men jeg fikk den for kr.10.000.- ferdig omstoppet ( brukt i bare to mnd ). Merket er Prestige.

Til gamlegutt er kjøreselen hans det beste kjøpet. Det er en svart sele fra Hööks som jeg fikk kjøpe for kun kr.500.- Og den var nesten ikke brukt :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  17:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det beste kjøpet mitt må være stübben salen min... Kjøpte den brukt for 1500 og det var litt av et røverkjøp. Kjempefornøyd med den :D
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:02:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tror jeg må si den nyeste salen min jeg. En JC Celebration sal...utrolig deilig :D Ga litt under 6000 for den ny...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  21:09:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
BareFootsalen Go sal å sitte i på tur og dressurtrening
Første nylonhodelaget- som holder koken enda

Hadde aldri overlevd(nå) uten FinnTack dressen(bukse&jekke). Vanntett og varm

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt

Redigert av - Molly den 29/12/2005 21:11:04 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:53:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det beste kjøpet mitt må være ett alpha horse stalldekken, som opprinnelig kostet 650 kroner, som jeg fikk for 298,- på OHS 05 ;) Godt og varmt, sitter knallbra på hesten min, og er i god kvalitet :) Og en saueskinnsvoilock som jeg også fikk til halv pris på ohs 05, til kr 600. Gjorde egentlig mange gode kjøp der, hehe. Salen min er ikke så mye å skryte av, billigsal til 1700 kroner. Ligger igrunn overraskende bra på hesten min, men er litt hard å sitte i, og salputene er også litt harde.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  00:03:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Westernsalen min! :) den er kjempegod å sitte i, du kan sitte i den en hel dag uten og få vondt i rumpa ;) Fikk den for ca 5000kr i estland. Kommer ikke på merket, men den anbefales på det sterkeste :) Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 30/12/2005 :  00:43:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Salen min! (Men den kosta flesk også da..)

Hvis man tenker beste kjøp som i å få mye for pengene, så er min erfaring så langt at det jeg kjøper billig stort sett skuffer. Unntaket er muligens Horze regndekkener, de er helt greie. Kvalitet koster dessverre en del i hesteverdenen.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  00:49:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tydligvis bare jeg som kjøper gode ting fra starten av.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  10:14:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tydligvis bare jeg som kjøper gode ting fra starten av.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hø?

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  16:01:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Beste kjøp er nok pånnin! Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:44:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Hei.
Mitt beste kjøp må være Pessoa Legacy salen minsiin!<33 Den er brun og kostet 13.500. Elsker den!

Så var det den elskelige sikkerhetsvesten min og, husker ikke hva den heter jeg, eller hvor mye den kosta Men det er hvertfall sånn me mange firkanter på som gjør den god å ha på seg, noe som betyr MASSE når du er ponnirytter;p

Ellers så liker jeg veldig godt pikeur ridebuksene mine, men favoritten var nok den gamle Jacson modellen:( Har begynt med en ny nå, den er ikke halvparten så digg..

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  00:53:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme her... Mitt beste kjøp var nok ponnien :D Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  10:15:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om jeg skal si utstyr og ikke små firbente...blir det salen.
Er så utrolig glad i den salen.
Stübben Benni's Harmony allround m glatt sete.

Kjøpt ny for...2-3 år siden.Kostet...en stk Kieffer Wien dressursal.
Lurer på om ikke de ligger på rundt 12000 jeg.

Kvalitet? Enestående.Om man liker Stübben eller ei er en smaksak,men de er ekstremt holdbare.

Ellers,hvert eneste Horseware-dekken jeg noengang har kjøpt.
Dyre,men verdt hvert eneste øre!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.