hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God historie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 God historie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:52:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har aldri prøvd alkohol jeg, sitter bare og ser på når alle de andre er drita fulle... Hehe...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:55:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har tatt megselv i å kakle om Vindur i ganske mange ganger faktisk...er min fyllegreie liksom:)

Det er bedre å snakke generelt om hesten enn kun om hvaslags fôr hesten skal ha. Ei på stallen er flink til å gjøre det i fylla. Og det verste er at det ikke er noe hokus pokus med fôret hans, han skal ha akkurat like mye som de andre hestene til akkurat samme tidspunkt. Men gøy er det å høre på. Spesielt den åttende gangen
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  13:27:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Noen som har noen morsomme historier fra nyttår?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 03/01/2006 :  13:37:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som har noen morsomme historier fra nyttår?

Ja, jeg har en kjempemorsom en!

Var på jobb til ca klokka 22, så dro jeg hjem, skulle ta fem minutter på sofaen, også sovna jeg fra hele greia...

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  13:48:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Følte meg plutselig veldig flink her nå. Har aldri i mitt liv vært full jeg, faktisk. I åttende klasse smakte jeg litt, men har aldri vært verken brisen eller full. Har alltid hatt den innstillingen om at jeg ikke har tid til å ligge fyllesyk dagen derpå, og ikke gidder jeg bruke penger på alkohol heller.

Meen, misforstå meg rett, har ingenting mot folk som drikker eller noe sånt, synes det er hysterisk morsomt å se på. Det er bare ikke helt meg ;)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 03/01/2006 13:49:57 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  16:10:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Følte meg plutselig veldig flink her nå. Har aldri i mitt liv vært full jeg, faktisk. I åttende klasse smakte jeg litt, men har aldri vært verken brisen eller full. Har alltid hatt den innstillingen om at jeg ikke har tid til å ligge fyllesyk dagen derpå, og ikke gidder jeg bruke penger på alkohol heller.

Meen, misforstå meg rett, har ingenting mot folk som drikker eller noe sånt, synes det er hysterisk morsomt å se på. Det er bare ikke helt meg ;)

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Du, da er vi to! Veldig gøy å se på de som driter seg ut da.. hehe

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/01/2006 :  17:25:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Du, da er vi to! Veldig gøy å se på de som driter seg ut da.. hehe

Opprinnelig postet av Mari^_^

Ja, så fremt man ikke må være en god venn og holde opp håret til den som drakk seg fra vettet.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  17:31:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Blir konfirmert nå til våren jeg, men har ikke planer om å drikke meg full med det første. Da blir det fest ja;). Til Budal'n, har jo sjåfør og sted jeg kan ligge over. (Fint med slekt)
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 03/01/2006 17:34:07 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 03/01/2006 :  20:28:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Blir konfirmert nå til våren jeg, men har ikke planer om å drikke meg full med det første. Da blir det fest ja;). Til Budal'n, har jo sjåfør og sted jeg kan ligge over. (Fint med slekt)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Budal'n? LOL!! Da kan det faktisk hende at du treffer på meg om du har (u)flaks og kommer på rett tid på året..

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  22:14:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Vi er en vennegjeng på 4 som pleier å være sammen, feste også. Noe vi gjorde i juleferien. For å si det sånn, fra lillejulaften til 3. juledag var det 3 legevakt besøk og 2 sykehus besøk på oss. *kremt*

Ellers er det alt for mye flaue ting som skjer når man blir litt brisen. Veldig fort gjort å kjefte både på bestevenninna, og typen sin. Sukk.. Og dansinga! På 2. juledag danset jeg mye med en god kompis av meg, kan tenke meg det så teit ut! Full, jeg miniskjørt og han i dress. Skulle liksom være så fin.

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/01/2006 :  22:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Buhu, er så uheldig at jeg er slik at jeg blir edru etter ett kvarter.

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  22:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oh, det er litt gøy.
Husker etter vors hos ei venninne. Så skulle mora kjøre oss til festen. Og vi fikk streng beskjed om å oppføre oss av venninna. Men neida. Jeg snakket ikke uten stopp.
Husker ikke alt, men jeg ble fortalt etterpå at jeg hadde snakket om ei rar lukt som hadde kommet inn i bilen. Og at jeg hadde lagt ut om hvordan lukta på fjerten min var. Oh yes. stakkars sjåfør.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

*LoL*
Jeg vil ikke drikke noen gang,i tilegg er jeg for liten

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  23:20:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Har aldri vært full jeg heller... Smakt litt har jeg jo, men ikke noe spessielt mer...
Enig i at det er sinnsykt morro å se på drita folk..;D Iallefall om de spiller fotball.. Hehe...
Jeg og ei venninne var på hytta deres og da hadde broren hennes og noen kompiser (18 år eller noe sånt ) drukket "litt" og var i full gang me årets fotballkamp!
De driblet hverandre, falt, skled og oppførte seg som... ja.. vet ikke hva jeg skal kalle dem jeg.. KANON var de iallefall..!! I mål sto en av gutta og hev seg etter ballen etter å ha sluppet den in for leeeenge siden... På sidelinja sto jeg og venninna mi TVEKROKET å lo så vi grein!!

En annen gang var jeg og søskenbarnet mitt (og familiene våre) på camping.. Etter hvert ble det litt "liv i leiren" og de ble ganske fulle, for å si det pent. Tanta mi var verst og hoppa rundt som en annen tulling... lol...

Sikkert flere historier men kommer ikke på dem nå iallefall.. hehe...
Selv er jeg slik at om jeg får i meg iskaffe, så kan jeg tolkes som dritings... rett og slett.. tåler det visst ikke..:P men sinnsykt godt da!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  14:50:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Budal'n? LOL!! Da kan det faktisk hende at du treffer på meg om du har (u)flaks og kommer på rett tid på året..

Opprinnelig postet av Anniken B.

hehe..:) Men kan ikke si det er så mye for ungdom her i byn:P Så da bli det en tur opp til slekta for å feste der.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  21:31:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Holder meg unna spying jeg

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg holder meg unna alkohol jeg, men så er det jo en grunn til det

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.