hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God historie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 God historie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  01:39:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Sikkert en morsom kjøretur.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Neeeei. Særiøst, jeg tørr ikke dra mere dit etter den gangen altså

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Ikke det?

Opprinnelig postet av Mari^_^

Næi

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Tihi

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 29/12/2005 :  02:01:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Hehehe, bra emne!

Jeg var på hyttetur i fjor! Hoi det var gøy!
Jeg og ei venninne var på Rørosmartnan, og skulle overnatte på hytta hennes som ligger i lysløypa ikke så veldig langt fra Røros. Vi drakk oss rimelig brisne, og la ivei. Vi tenkte som så at det kunne vært greit å komme seg kjapt hjem igjen etter festen, så vi tok med oss et par akebrett som vi dro opp bakkene, og satte igjen på toppen før vi fortsatte inn til Røros.
Da vi skulle hjem igjen sto en durabelig aketur på planen! Drita fulle og rimelig frosne kom vi oss opp på bakketoppen og leta fram akebretta fra under et tre. Mari la ivei først, og jeg hørte noen salige hyl langt nedi bakken. Så jeg hoppa på brettet mitt og suste etter. Men hvem har sagt at fyllekjøring på akebrett er lett?? Jeg kræsja med halve skogen på Røros (bra at gruvedrifta har fjerna det meste!), ødela akebrettet, hånda mi og en sko før jeg kom ned til hytta. Der fant jeg ut at Mari hadde greid å holde seg i løypa, rett inntil hytteveggen faktisk! Fronten på brettet hennes var smadra mot grunnmuren, og oppå brettet satt Mari og lo så det grein! Det gikk bra da, alt i alt, bortsett fra at vi ikke har akebrett mere...

Russetida har jo sine høydepunkter da (eller høydepunkt og høydepunkt, det er jo sånt man i ettertid helst vil glemme).. Tror ikke jeg skal gå så veldig mye inn på hva russetida har medbrakt for min del..

Ellers så er jeg en innmari fin lege i fylla! Typen til ei venninne hoppa på trampoline, også landa han på en tømmerstokk med skuldra først.. Den hoppa ut av ledd, men fyren var så full at det var i og for seg ganske smertefritt der og da. Venninna mi var helt ute av seg, men jeg og ei anna ei visste råd! Hun holdt, mens jeg dro i arma..! Pappa har fått skuldra ut av ledd mange ganger, så dette skulle jeg fikse! Det verste er at det gikk faktisk! Skuldra kom på plass den! Han hadde riktignok litt vondt dagen etter, og gikk til en lege, men legen sa at den hadde kommet rett på plass, og han måtte bare ta det litt med ro et par dager..
Så hvis noen skader seg: sjenk meg full og gi meg en legefrakk!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  02:04:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så hvis noen skader seg: sjenk meg full og gi meg en legefrakk!

Opprinnelig postet av Anniken B.

Deal!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/12/2005 :  08:38:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Telefoner kan jo fort forsvinne i fylla, har bare skjedd en gang med meg da...

Var hos ei venninne som bor i finnmark,så vi kjørte til finnland for å gå på byen (billigbillig) selvfølgelig med edruelig sjåfør.
Noen sølte øl på telefon min, jaja tenkte jeg, og putta den i lomma.
På vei tilbake til norge, i en bil som kjørte i 80-90, tok jeg opp telefonen min. Men den ville ikke skru seg på!!!
så husket jeg at den var jo full av øl.
Vi må tørke tenkte jeg. Hva er vel ikke bedre enn å holde den ut av bilvinduet??
Som tenkt så gjort... Det gikk vel et par minutter før jeg glemte å faktisk holde fast i telefonen... Så den flaksa til skogs eller noe sånn...
Vi bråstoppa og sprang for å lete, men telefonen var sporløst forsvunnet. Det er vel da jeg skulle ropt på elgen.. Kanskje han hadde sett den..:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 29/12/2005 08:39:53 Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  18:52:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha. Morsomt!

Jeg er veldig "flink" til å spy på andre folks dører (tro det eller ei, men det har skjedd flere enn en gang:p). Ene gangen var jeg hos ei venninne; ble skikkelg sørpefull og kjente at nå måtte jeg spy, jeg gikk ut på terassen og ble der ei god stund (hvorfor ikke doen??), ingen spy kom, så jeg gikk inn igjen. Venninna mi lukket terassedøra, og da kjente jeg: nå spyr jeg. Men terassedøra ville ikke opp igjen, og det hele endte opp med at venninna mi måtte vaske spya mi av terassedøra... På festen der jeg traff typen min første gangen, traff jeg dodøra:p

I Paris i sommer ble jeg og to venninner med to fyrer i bilen deres, fordi de var så snille og lovte å kjøre oss til champs-elyseès...nei, vi endte ikke opp der, men langt utforbi byen der vi ble sittende i et par timer på en togstasjon (etter å ha løpt fra dem når de ville ha oss med opp i leiligheten sin). Det kunne jo endt mye verre, og det er en episode jeg ikke er mye stolt av, men i ettertid er det jo litt morsomt å tenke på...Fylla har skylda, som det så fint heter.

I fjor sneik jeg og to andre oss ut fra skolen midt på natta og ble med to "lokale innfødte" på rånetur i bygda. Vi hadde ikke drukket når vi forlot skolen, men kom tilbake litt brisne. Følte meg som en skikkelig fjortis den natta; snike seg ut om natta uten lov, men det var skikkelig morsomt; dreiv å luska i buskene rundt internatet og tok masse omveier sånn at ingen skulle se oss:p
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  19:56:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
å hjelpe meg... dette er sikkert et emne jeg egentli skulle ha holdt meg unna, men det klarer jeg jo ikke...

har gjort mye rart i fylla, både jeg og mine venner...

jeg har blant annet prøvd å lagt an på en noe eldre dj på fest, noe som selvfølgelig gjorde at jeg kravla opp på scenen, dansa og vrikka på meg, ble kasta ned av vaktene, men det stoppa ikke meg... neida, kravla opp , og ble kasta ned... dette gjenntok seg rundt 15 ganger før jeg tok hintet og ga opp...

vennina mi sto i dokø på en offentlig "bonfæst", alle doene var ledige men det var ikke noe dopapir på noen av dem... inn på doen kommer en vakt med en diger rull med dopapir... vennina mi (som er ganske lita, 153) hoppa opp og grabba til seg dorullen, men istedet for å springe inn på en av de ledige doene, sprang hun ut gjennom døra i en vanvittig fart! i hælene hadde hun 9-10 jenter de fortsatte gjennom bygget og ut på et jorde, der satte de seg pent og pyntelig mellom siloballene og kastet dorullen over til nestemann...

bestevennina mi hadde en artig hendelse i russetida, der hun etter mye heimbrent og en halvflaske tequila begynnte å "fly", flakset med armene og sjanglet rundtomkring... så så snill som jeg er tok jeg tak i enden på russefrakken hennes og brukte den til å styre henne med... hun gikk å bablet litt om alt mulig... mens jeg svarte... plutselig utbryter hun "jeg er en flygehest!" -"jaha sier jeg, er du en pegasus...?" da hun svarer "JAH! jeg er en slik... en slik.. slik flygende eucalyptus!!"
(etterpå ble hun irritert på meg, da jeg nektet henne å klatre opp i en utstillingsbåt utenfor en butikk for å leke pirat...)

kommer sikkert på mer etterhvert...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, en fest jeg var på en gang så ble venninna mi og jeg ganske(noen vil vel kanskje påstå veldig) fulle. Jeg gikk ut på kjøkkenet og skulle hente meg et glass vann og hun ble med. Da så jeg en sånn stor boks med grillkrydder og helte masse oppi vannet og ga det til henne. Og det verste var at hun faktisk drakk opp alt(0,4 l glass med vann og MASSE grillkkrydder *ugh*). Stakar jente ble skikkelig kvalm, men hun påstod at det var den beste shoten hun hadde smakt i løpet av kvelden, hehe(shot og shot fru Blom)

Må nesten fortelle en annen historie om ei venninne også da. Hun og en kompis skulle til å sette seg på samme stol og de kastet seg på den for å få den først. Det som det endte med var at begge falt på gulvet og stolen gikk i stykker. Men istedet for å fikse stolen neste dag så tok hun å brant den opp for hun var så redd for at moren skulle oppdage at den var ødelagt. Når moren kom hjem oppdaget hun selvfølgelig at det manglet en kjøkkenstol og spurte hvor den var. Hun prvøde først å bortforklare det med at de hadde da aldri hatt fire stoler på det kjøkkenet, men måtte gi seg etter hvert og fortelle at den var brent opp. For å si det sånn, moren ble ikke veldig blid!

De værste historiene om meg kan jeg egentlig ikke huske selv, har bare blitt fortalt til meg.
Men av en eller annen merkelig grunn virker alt som man gjør i fylla så logisk akkurat da, er værre når man våkner morgenen etter og tenker etter hva man har gjort(eller blir fortalt hva man har gjort)...

Cheers ;P

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:52:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kjenner meg litt igjen i Battas Historie.. Fysj og fy..

bare at min "ting" er å spy i vasken til folk.. Kanskje enda eklere.. Husker fra diverse fester, at jeg plutselig har vært så dårlig og full, at jeg har spydd i vasker på div. kjøkken! tør ikke å nevne hos hvem, i tilfelle vedkommende skulle stikke innom mix! En annen gang hadde jeg veddet med typen at jeg ikke kom til å bli dårlig den kvelden. Før nachspiel, hadde jeg netopp trødd i meg ei SVÆR bakepotet.. Endte opp med at jeg av en eller annen teit grunn spydde i vasken på et bad, istedet for i doen som var 3 cm unna! Jeg ville jo ikke tape, så jeg tok hendene nedi resten av det halvfordøyde-bakepotet-spyet i vasken, og samla opp alt og kasta det i do.. Fy søren så ekkelt..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/12/2005 :  21:33:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holder meg unna spying jeg

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  22:27:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kommer med en historie i allefall.. om den er så god er en annen sak.. Menmen..

fikk et tips en gang om at man skulle riste på hodet etter å ha drukket noe tequila.. Anyway.. Dette fant jeg ut at måtte testes.. Så en lørdagskveld for noen uker sida.. Etter noen øl, mange glass rødvin, som gikk ned på høykant.. og noen shot'er tequila ristet jeg på hodet.. og da hadde jeg visst brått slokna.. og var svimeslått til neste morgen klokka 8.. Og ikke vet jeg hvordan jeg kom meg opp i senga.. (hadde visst gått selv, med hjelp sågar!!)

Og den som måtte i fjøset søndag morgenfor å stelle, var meg.. stakkars kalver, de så nokså overgitte ut, på denne shabby'e skapningen som sjangla rundt..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/12/2005 :  00:47:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Btw, jeg kan jo fortelle om min første fylle fest Privatfest. Onsdag, skole dagen etter på. Ei venninne hadde fått beskjed fra min bror at hun måtte sjenke meg. Og jadda! W\Etter noen minutter så var jeg full.
Jeg og to venninner bestemte oss da for og sykkle til en annen fest her på bygda. Den edrueste på sete, jeg på bagarsebæreren(som merkelig nok satt og slo meg selv i huet med ei flaske med litt drikkevarer i), og den mellom full-edrueste sprang etter.
Vi kom til festen, der lå det flere oppsula folk gitt, så der var det lite liv. Så jeg og hun som sjenka meg dro hjem til meg. Det var jo vartm ute, så vi satt ute på trappa i noen timer og snakket. Klokka tippet mot 0600 før jeg la meg. Og kl 0800 ble jeg vekt av mamma.
"Stå opp, nå skal du pakke og ordne deg klar til tur, ikke sovn av".
Joda, klassen skulle på tur. Seile med Den Siste Viking II, til ei øy, og der skulle vi være ei natt. Sov i båten på vei utover, var våken hele natta, og sov på vei hjem. De aller fleste i klassen var jo på den priv.festen. men ingen spydde over ripa, merkelig nok.

Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:27:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe morsom tråd:P

var meg og ei venninne som sneik oss ut midt på natta i fjor, vi skulle ut å drekke:)
etter vi hadde drekki oss litt småbrisne, fant vi ut at vi kan jo stå på skøyter med sko på! vi kom oss ned til nærmeste skøytebane og satte i gang, tror jeg lå nede mer enn jeg klarte og holde meg på beina.

var en annen gang som var litt morsom også, var meg og ei anna venninne som jeg overnatta hos, det var en skolekveld men det gjorde ikke noe for oss, vi gikk i kjellern til faren til venninna mi og tok ca en liter med sprit og henta 3 halvannen litere med brus. så forsvant vi opp på rommet hennes og satt i gang med drekkinga. etter en liten stund fant vi ut at vi skalle dra på nattebesøk til en god venn av oss, så vi klarte å komme oss ut og bort helt uten å bli merka. vi gikk litt sjanglete bortover veien til han fyren og der kastet vi snøball på vinduet hans til han våkna. men han gadd ikke være med oss klokka 2 på natta til byn på en tirsdag han så vi gikk hjem for å drekke mer bare oss to.

etter all spriten var drekki opp og jeg hadde sitti og sunget kristian valen med still here en del ganger for mye ble jeg et datageni og koblet og ordna... så klokka 5 ble vi enige om å legge oss da, og det var da jeg begynte å spy...

dagen etter etter ca 2 timer søvn og ganske så dårlig til beins sto jeg på skolen, og med min flaks hadde vi heimkunnskap de 3 første timene den dagen, og hva skulle vi lage? FISK! noe som selvfølgelig er det jeg syns er mest kvalmende i helve verden.

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  20:39:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Har gjort så uenderlig mye dumt i fylla jeg.Etter å ha hengt på blitz i ti år er det kansje ikke rart.
Men har faktisk blitt litt flinkere;)
Sist helg drakk jeg meg skikkelig styggfull på stampuben...jeg inviterte med meg bartendern,en kompis av han og søstra mi hjem...og jeg snakka BARE om hesten!Ville tvinge han ene stakkaren med i stallen osv...så skal det sies at begge disse karene er fra somalia og syns at hest er vanvittig nerdete(*flau*)!
Har tatt megselv i å kakle om Vindur i ganske mange ganger faktisk...er min fyllegreie liksom:)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  23:58:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
er heldighvis ingen jeg kjenner personlig på forumet her så jeg tar sjangsen

jeg har spydd på kjøkkenbordet til venninda mi. lagt an på typen til ei anna. å når jeg sølte sprit på gulvet la jeg meg faktisk ned å slikket det oppigjen en gang klarte jeg å søle rødvin på stueteppet til en kompis(ikke så populært). når jeg skulle være med venninda mi hjem etter en fest så klarte jeg å falle oppi badekaret, falle i trappa, spy i både håret og på klærne mine.

har også erafart at å sitte i bil når man er en smule beruset kan bli noe ubeghagelig.. og jeg har våknet dagen derpå med titalls svære blåmerker på skrotten!

men det motsatte kjønn blir svært så attraktive når man har fyllebriller på da

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/01/2006 :  00:48:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

men det motsatte kjønn blir svært så attraktive når man har fyllebriller på da

Opprinnelig postet av mariie.

U don't say... Jeg ber somregel noen venner passe på meg, når jeg blir fin i farta blir jeg svært lite kritisk. Tøs i fylla? Oh yes! Selv om jeg har blitt mye flinkere de siste åra.. Har kanskje også noe med at alkoholinntaket har blitt adskillig mer kontrollert..

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.