hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Planer for juleferien?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Planer for juleferien?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  00:29:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
legger til at det var ikke 5-6 hester, men 8! + mine to! 10 hester å ta seg av! blir lite tid til pakkene da gitt! ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  09:54:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
.. noen andre enn meg som synes at juleferien blir bare kortere og kortere..? For hvert år?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  10:41:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
.. noen andre enn meg som synes at juleferien blir bare kortere og kortere..? For hvert år?

Opprinnelig postet av Mari^_^

Ja.. Føles ikke som det er julaften.. *Ina har akutt mangel på julestemning*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  13:28:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Jeg skal ut å ta bilder av den skjønne naturen;-) Også skal jeg LESE MYE! Har en haug med bøker som bibliotekdama skal ha like etter jul. Dessuten er det så spennende å lese, blir helt i min egen verden. Har også leid noen filmer og kjøpt et par. Så filmtitting blir det vel mye av. Kjøpte Brødrene Dal DVD samling med ALLE episodene i førjulsgave til meg selv:-D De er jo såå morsomme!
I stallen kommer jeg til å være. Treffe venner er jo fint. Hmm. Så dukker det sikkert opp noe!

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  13:15:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Skal ut å ri i dag, jippi!! En venninne har lånt en ektstra hest, så jeg kan være med på tur, gleder meg Var ute og red i går også, på islandshest i Folldal (er et stort islandshestsenter like ved hytta vår), morro, men iiiiskaldt, nærmere 20 minus Ellers blir det litt festing, treffe venner, noen trimturer på fjellet (blir litt vel mye god mat). Håper også på å ta en tur til Oppdal og kjøre telemark
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.