hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Om å tenke seg om før man poster....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Om å tenke seg om før man poster....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lene.

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  12:20:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er det som gjør at folk ikke klarer forstå at dette faktisk er et offentlig forum som alle med intenett kan gå inn og lese...?!?
Man ser det diskuteres om trenere,og instruktører,rideskoler og nabo-stallen... Er det virkelig så vanskelig å forstå at til og med på tvers av kloden kan man lese dette,og gjøre seg opp en mening basert på innlegget...riktig eller ei?
Det virker ofte på meg som om folk "glemmer" hvor stort internett faktisk er...og lever i sin egen lille boble der man tenker på alle her på Mix som et eget lite kardemomme-samfunn der ingen andre har innsyn ...
Det ligger en annen tråd oppe om tanker rundt dette å legge ut eget fullt navn og adresse,og jeg vil da tro det er vel så galt å legge ut opplysninger om andre...

Ja,jeg vet man har laget regler for dette,og det er jo bra! Men allikevell så blir det av og til sånn at innleggene ikke blir slettet pronto..og står der en stund så alle kan lese.
Nå er det ikke Mix eller moderatorer jeg har i tankene...syns de gjør en flott jobb...!

Men er det virkelig ikke mulig for folk å tenke seg om et par ganger før man poster et innlegg som går direkte på andre?

Et lite hjertesukk fra meg...

Takker for meg.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  12:35:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig Lene. Jeg har angret meg etter å ha diskutert noen. Skal ikke gjøre det mere. Jeg synes at man burde sette seg ned å tenke litt før man poster. Greit nok at man kan spørre om tig og bruke historier fra virkeligheten, men da burde man kanskje gjøre om historien litt, slik at den ikke er til å kjenne igjen for andre? Og i henhold til personvern synes jeg ikke man skal diskutere andre mennekser sine kunnskaper om hest, ihvertfall ikke hvis det er kritisering. Om man absolutt føler at man må det, bør man ikke legge ved bilde av personen, navn...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  21:19:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
helt enig med deg Lene.
jeg har sett det samme, og det...ehem...
jeg skal også huske på det!

hilsen Sandra og Cash

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.