hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nytt utstyr - morsomme tips?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Nytt utstyr - morsomme tips?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  20:01:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal fornye utstyret mitt noe, siden grimen er gammel og sliten og voilocken røket. Noen tips til utstyr (gjerne nettbutikk) med morsom vri? Grime, sjabrack, bandasjer... Gjerne med friske farger som passer til rødbrun ponni med hvite avtegn! (Miss).. Takker for svar!!
www.hestene.no

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  21:28:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Gemini Hest utstyret er kjempe kult. Kan virkelig anbefales. Jeg elsker det virkelig for de morsomme fargene og spesielle designet. Samler på det meste der, hehe. Har ridebukser, jakker, sjabraker, dekken osv. Er det eneste jeg kan anbefale egentlig, for er det som det går i hos meg.

http://www.gemini-hest.no

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  12:35:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
OX Horsestore har en del morsomme ting..

Har dog hørt at de ikke er så morsomme når det kommer til leveringstid o.l. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  12:45:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Her er en debatt om OX Horsestore.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  13:37:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gemini Hest utstyret er kjempe kult. Kan virkelig anbefales. Jeg elsker det virkelig for de morsomme fargene og spesielle designet. Samler på det meste der, hehe. Har ridebukser, jakker, sjabraker, dekken osv. Er det eneste jeg kan anbefale egentlig, for er det som det går i hos meg.

http://www.gemini-hest.no

Opprinnelig postet av Rebekka

er det bare meg som ikke får opp pris på noe av det de selger???
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/12/2005 :  13:40:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får heller ikke opp priser hos gemini. Syns ikke dei hadde så veldig mye i nettbutikken sin heller. Mulig dei har bedre utvalg i butikken sin, om dei har? Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  14:46:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Vet ikke om de har en nettbutikk, men er man interessert i å få tak i slik kan man spørre dem om noen butikker i nærheten av deg tar det inn. Så vidt jeg vet har de ingen egne butikker. Her i tønsberg tar endel hestebutikker inn gemini (heldigvis). Er jo bare å sende en mail og spørre dem eller spørre i hestebutikken sin.
Min hest kom med masse matchende gemini utstyr derfor jeg fikk så dilla på det, gamle eierne driver og styrer med det på en eller annen måte, husker ikke helt hvordan så tør ikke begynne å gjette.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/12/2005 :  16:23:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Misforstod jeg da Trodde gemini var en nettbutikk, men det er altså et merke... Hehe.. nå er jeg med Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  16:23:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Mye fint på gemini, men ikke helt min stil. Noe mer ponniaktig og fancy liksom skulle jeg hatt, men skal ta en ekstra titt!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  16:51:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
FK tar inn en del gemini vet jeg. Har mye bra på FK, men det er ikke noe særlige priser å skryte av. Men det er en utrolig kvalitiet. Men jeg liker å kjøpe på skoies jeg, men der er ikke alt av beste kvalitet da, desverre.
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  17:03:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Noe av dette må vel falle i smak...
www.ponnyprakt.se

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/12/2005 :  22:35:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne aldri tenke meg å kle hesten min opp i blomstrete fleece-sjabracker, eller baby-blått lærhodelag. Sikkert søtt på en ponni da Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  22:48:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kunne aldri tenke meg å kle hesten min opp i blomstrete fleece-sjabracker, eller baby-blått lærhodelag. Sikkert søtt på en ponni da

Opprinnelig postet av tebj0

Tenkte bare å kjøpe grime, sjabrack og bandasjer til bruk i spesielle anledninger... Vi er en del med på oppvisninger og slikt, tenkte det kunne gjøre seg der.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  22:49:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noe av dette må vel falle i smak...
www.ponnyprakt.se

Opprinnelig postet av hannev

Der var det mye snodig!! Takk!! Skal sjekkes ut!!

tebj0

Skrevet - 24/12/2005 :  12:56:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kunne aldri tenke meg å kle hesten min opp i blomstrete fleece-sjabracker, eller baby-blått lærhodelag. Sikkert søtt på en ponni da

Opprinnelig postet av tebj0

Tenkte bare å kjøpe grime, sjabrack og bandasjer til bruk i spesielle anledninger... Vi er en del med på oppvisninger og slikt, tenkte det kunne gjøre seg der.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Mente utstyret som dei hadde på ponniprakt
Gå til toppen av siden

kathrineck

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  12:01:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns de hadde tøfft utstyr på ponniprakt jeg. ikke sånn alle har. vet ikke helt om jeg hadde kjøpt det med blomster, men det var en del andre mønster som var kule. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.