hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vinter/snø = sprek og uregjerlig hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 vinter/snø = sprek og uregjerlig hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  21:33:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ja, tror det må være noe i det. Hesten min er vanligvis verdens roligste, og er ikke redd noe som helst... men her om dagen tok han helt av når noen lukket en bildør, og han holdt det gående hele turen.
Er sikkert en blanding av trassalder og kulde..hehe...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:06:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, tror det må være noe i det. Hesten min er vanligvis verdens roligste, og er ikke redd noe som helst... men her om dagen tok han helt av når noen lukket en bildør, og han holdt det gående hele turen.
Er sikkert en blanding av trassalder og kulde..hehe...

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Sånn er hesten min nå også. Hopper av veien for at det kommer en hest ellr et menneske mot ham, og klarer ikke å slappe av. Her om dagen møtte vi en traktor, og da tok han helt av... Litt slitsomt...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:08:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hmm, kanskje dette kan skyldes oppførselen til hesten min om dagen også? Når jeg tenker over det, begynte hun ikke å oppføre seg tulling før snøen kom! Bukker, hopper opp i lifta med alle 4 beina samtidig, småsteiler og tripper rundt hele tida. Er traver, så vet ikke om hun kan være vant til bå bli trav-trent no i dyp-snøen jeg? Hu tok ihvertfall helt av i dag, når jeg skulle longere i dyp snøen;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  00:36:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Sol dokka, ene hesten på stallen, hun klikker nesten når det kommer snø.. litt kjipt da! har falt av henne da ja.. tar noen sinnsyyyke bukk! kan gjøre dette til vanlig og, men når snøen kommer.. huff.. skulle hatt sikkerhetsbelte festet til salen!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  13:06:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
huff.. skulle hatt sikkerhetsbelte festet til salen!
Opprinnelig postet av Kristine!!

haha! Utrolig morsomt det vil jeg også ha...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.