hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarked IRC kanal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hestemarked IRC kanal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  20:26:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hei! Har nå laget en kanal til oss mixere på Undernet (mirc) Den heter Hestemarked, enkelt og greit. Dyrenett har gjort det, og funker fint , så da kan jo vi se om det blir noen der også tenkte jeg :P Hvis dere lurer på hvordan dere kommer dere inn der er det bare å spørre, kan legge meg til msn evt jannemelby@gmail.com

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  20:44:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Skal prøve å være der ofte
Therese
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:19:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
næææ... er det noe som heter irc ennå? hehe...så gøy!! husker jeg var 14-15 år og satt på irc HELE tida ;) Skal prøve å stikke innom jeg og!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  21:21:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Hva er det for no egentlig?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  21:54:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hmm, den jeg fant på Undernet er det bare meg der, og ingen op. Har de ikke oper (feks X) på Undernet, eller har jeg laget en ny kanal?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  23:02:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Det er et "chatteprogram" Lino, du må ha laget en ny, jeg er der :) har vært hele to stykker innom! :P #Hestemarked

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  23:10:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ok, nå fant jeg den riktige, men har dere satt på en eller annen moderering som gjør at jeg ikke får si noe? Får nemlig ikke lov å snakke..
Ser du snakker da :)

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/12/2005 :  23:53:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Wee, IRC :P Det har jeg ikke brukt på år og dag! *nerde*
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  23:58:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Wææ, husker jeg hvordan jeg gjør dette her??
Laste ned og se om jeg får til..kanskje vi sees snart :D

~Guro
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  00:05:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
IRCnet stemmer jeg for..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  01:29:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Fy altså, når jeg går for å spise middag, da begynner skravlingen, ja.

And btw: det er ikke sent å spise middag klokken halv ett på natten. Min Kjære laget potetmos fra bunnen til meg, og stekte hambrugerkjøtt som vi for anledningen latet som var karbonader.. hehe

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  10:22:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
*kremt* jeppsann, IRC har jeg faktisk aldri vært borti før(IKKE glis ;p)

Kunne jeg fått bedt og en littmer detaljert brukeveiledning og hvor jeg finner ting ol?

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:40:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
IRCnet stemmer jeg for..

Opprinnelig postet av spoff

Ok, fant ut. IRCklienten min kan være koblet til flere IRC-nett, selv om den ikke takler det spesielt bra. Så da tester jeg..

Om flere skulle ha bruk for samme info, servere for Undernet er f.eks. oslo1.no.eu.undernet.org og oslo2.no.eu.undernet.org. Jeg har brukt port 6667.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:43:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kunne jeg fått bedt og en littmer detaljert brukeveiledning og hvor jeg finner ting ol?

Opprinnelig postet av Ane&Blida

mIRC er vel den mest brukte IRC-klienten. Du kan laste den ned her. Hvordan den funker kan sikkert noen andre bidra med, for jeg har aldri brukt mIRC. Står sikkert noe om hvordan på sidene deres da.

Data du trenger (et alternativ iallfall):
Kanal/channel: #hestemarked
Server: oslo1.no.eu.undernet.org
Nett/net: Undernet
Port: 6667

Mulig dette er info du ikke trenger å oppgi. Kanskje du kun trenger å velge Undernet.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/12/2005 11:45:01 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:46:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ane&Blida

Samme her

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:48:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ina&Løkken; godt der er flere ;) hehe

Spoff: takker, skal sjekke det ut og se om jeg blir litt klokere =)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.