hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bør jeg si ifra??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bør jeg si ifra??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kurre

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  10:26:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel,det har seg slik.
Tidlig i høst kjøpte jeg via en annonse her på hestemarked en del dekken...betalte porto på forhånd inn til selgers konto,ekstra penger for et ekstra dekken hun la ved,samt da pakken kom,oppkravet på de opprinnelige dekkenene.
Pakken åpnes og...neida. Dette var ikke hva jeg hadde kjøpt. Viser seg at selger har sendt mange pakker den dagen og har byttet om adresselappene.Men da var pakken min i Drammen.
Vel,det var den ikke. Hun i Drammen hadde en helt annen pakke igjen. Oi,da,men vi kunne jo bare bytte?
Vi møtes og bytter,jeg gir beskjed om at jeg har nå har mottatt enda noen andre tepper men igken ikke de jeg skulle hatt,selger sier oj da,men nå visste hun hvor mine er.
For å gjøre en laaaaang historie kort så har det enda ikke kommet noen tepper hit..Jeg har returnert de jeg fikk feil etter å ha avtalt dette med selger med oppkrav på det hun skylder meg (for hun har tydeligvis ikke tenkt å sende noen tepper...)men pakken blir ikke hentet ut.
Selger er selvf ikke til å få tak i lenger.
Nå er forbrukertvistutvalget koblet inn og saken vil gå sin seige gang,skulle være en enkel greie i følge saksbehandler...
MEN for å komme til mitt egentlige spørsmål...Hva gjør man med dette i forhold til Hestemarked?
Berta har jo VIP her og bruker deres tjenester.Er dette slikt som man bør si ifra om eller bare la være?
Noen med gode råd eller egne erfaringer?

www.forum-hest.moo.no

Guro
» VIP

Skrevet - 19/12/2005 :  11:04:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Du b ør ikke legge ut navn eller noe som helst noe sted, men det går ann å si ifra til hestemarked folka, og se hva de gjør iallfall.

Du kan også si ifra til folk at de kan sende deg mail feks om de har tenkt å kjøpe tepper (om du tror det er noen sjans for at hun legger ut flere annonser), og at du sånn kan gi dem navnet hennes. Dessverre er dette problemet når det kommer til å kjøpe ting brukt fra folk på nettet, men vet aldri om man blir lurt, hverken som selger eller som kjøper.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Hilde J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:31:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHilde J  Svar med kopi av melding
Ja det dere var ikke noe kjekt... Jeg hadde nok blitt fly forbanna hvis det var meg dette skjedde med... Jeg synest du skal si ifra,for det er jo dumt at andre går i den samme "fellen" som deg... Og kontakt Hestemarked son at de blir obs på det,men det er nok ikke noe de kan gjøre med det!!! Men i alle fall, lykke til med kampen om enten pengene eller dekkene.. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:14:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg kan aldri tro at hestemarked har noe med annonsene å gjøre. Det er jo et gratis annonseforum, og folk kan praktisk talt legge ut hva de vil der, og være så kjipe de vil. Det er både fordeler og ulemper med gratis annonsefoum. Men som nevnt, du kan sikkert informere dem om vedkommende så får det være opp til dem hva de gjør. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  11:16:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for råd,mail er sendt og saken ruller igang hos forbrukerrådet etter jul....
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  12:55:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hold oss oppdatert på hvordan det går da! Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  16:57:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Dette her syns jeg var utrolig dårlig gjort
Det er sånne mennesker som hun du nevner som ødlegger for andre seriøse som vil selge tinga sine. Det ender med at folk ikke tør handle over post med fremmende. Da er det bedre å handle billigere å handle i butikker via internett eller rett og slett handle i butikker sjenerelt
Syns at sånne folk burde blitt "kjent" for andre som vil handle privat. slik at ikke fler går i samme fellen....

Heidi

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  16:20:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sukk...typisk meg å vente helt til midt i jul og nyttår før jeg fikk ut fingeren og ba forbrukerrådet ta atk i det.
Men en ting er sikkert,jeg har kjøpt på privat annonse for siste gang. Dette gidder jeg ikke risikere mer.
Å gjøre sånne folk kjent er svært fristende,men veldig fy.
Har du tenkt å kjøpe noe i den nærmeste fremtid så send meg en PM,så skal jeg tipse deg jeg....ond ond latter...

Kurre

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  11:37:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke skjedd så mye,men liten oppdatering.
Skal til forbrukerrådet i morgen.Samler nå sammen alt av bilag,dokumentasjon ,kontoutskrift...det som måtte trenges,samt vitne.

Så her skal ingen slippe unna.Håper jeg.Om ikke det løser seg har jeg da kanskje fått fyrt av et skremmeskudd for å si at sånt gjør man bare ikke!

Dessuten la jeg inn en hilsen i gjesteboken til vedkommende,så hun er klar over hva som skjer,siden mail,brav.tlf og sms tydeligvis ikke virker lenger....
Nina er på krigsstien!!

Kurre

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  15:28:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forbrukerrådet er koblet inn.Så langt hjelper dette lite.
Mennesket påstår nå at hun aldri har avertert de teppene hun solgte til meg og at jeg hadde bestilt de teppene jeg nå satt med.
Dvs at jeg til mine to små islandshester skulle istedetfor 4 dekken str 1.25 ha bestilt 3 dekken i 1.45 til 1.55!!

Venter nå bare på at kundeservice her på hestemarked skal åpne slik at jeg kan få etterlyst den annonsen som jeg i sin tid svarte på.
Hun har sendt en annonse til FBR men det er en annen hun har hatt liggende ute.

Hva er det med dette mennesket da??

Synd amn ikke kjenner en eller annen veldig stor mann med balltre...
Føler voldstendensene stige i meg nå,men skriver jeg mer om det blir jeg vel fengslet for å ha fremmet trusler mot møkkaungen!

ÅH SÅ SINT!
Kjøper du noe på annonse,så husk spar på ALT! HVer eneste mail,sms,brev,kvittering og den annonsen du svarte på.
Aldri om jeg kjøper noe privat igjen.

Nina.Som spytter og freser her i stolen!

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  22:46:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Unnskyld altså, men jeg kan ikke annet enn å le litt av de ikonene dine *hehe* Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 28/01/2006 :  18:30:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn er livet, desverre. Noen folk er IKKE til å stole på :S

Jeg kjøpte et hodelag på onsdag fra en annonse her på hestemarked, og i dag, 3 dager etter kommer pakken som avtalt og hodelaget var i tipp topp stand :) Alle er heldigvis ikke sånn som hu #$%&? som du har kommet i kontakt med

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  10:28:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
ups...mulig jeg har et av dekkene dine? jeg kjøpte dekken av samme person. går ut i fra det for historien var iallfall den samme, utenom at det var selvsagt "happy ending". alle hadde godtatt de dekkene de hadde fått. så da gadd jeg ikke styre noe mer med å få tak i riktig eier. jeg fikk iallfall riktig str jeg da.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.