hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken musikk hører du på?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken musikk hører du på?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:44:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hører mest på Fall Out Boy i disse tider varierer hele tiden, men hører på det meste innen punk-rock. Liker også Green Day, Nickleback, The Rasmus, James Blunt, Evanescence og litt mer Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:54:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Intstrumental, kristine;)

Opprinnelig postet av *littledevil

%&€#"! kristine skrives med stor K!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Av og til kan du virke litt små sprø KKKKKKKristine ;)

Men jeg hører på aboslutt alt. Neste, utenom Britney, og sånne wanna - be superstar fjortiss jenter som egentlig ikke akn å synge, peaches og sånn. Huff Men ellers går det i trance, rock, pop, rap, R&B, dansbenad ( Picazzo osv, hehe, ja, faktisk ;) ) og masse masse anna rart. Godt å variere litt, selv om det kanskje ikke skaper en del av identiten din når du hører på alt mulig rart. Men greit på fester da, kjipt å sitte der og kun like rock, når det eneste som blir spilt på festen er trance

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  17:02:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Intstrumental, kristine;)
Opprinnelig postet av *littledevil

%&€#"! kristine skrives med stor K!

Av og til kan du virke litt små sprø KKKKKKKristine ;)
Opprinnelig postet av Wenche=)

Takk Noen har forstått det :) Alle hyller Wenche.

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  17:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kristine, i tilfelle du ikke har oppdaget det, så har jeg redigert innlegget:p Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  17:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
d["."]b

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  07:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
hörer på litt julemusikk og sånt men de gruppene/sangene jeg liker er vel.. hee,hee , the beatles(må le litt selv) , jaja.. er den litt gameldagse så du vet nok hva slags musikk jeg liker .. alt uten om fjorttiss musikk!

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 19/12/2005 07:36:29 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  09:51:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg hører mest på metal og rock, og favorittbandet er Children of Bodom. Ellers hører jeg på Nickelback, Dimmu Borgir, SOAD, My Dying Bride og Greenday. Hører på mye annet også, men da helst en og en annen sang fra diverse grupper. Robert Miles med Children er jo S I N N S Y K T fin.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  10:30:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Matpackers!!!! lokale helter..
ellers alt fra Rem til klassisk
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  15:09:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Robert Miles med Children er jo S I N N S Y K T fin.

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

og S I N N S Y K T gammel. Beklager, er litt opptatt av at man ikke skal høre på gammle sanger

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 19/12/2005 :  15:29:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

og S I N N S Y K T gammel. Beklager, er litt opptatt av at man ikke skal høre på gammle sanger

En bra sang blir ikke dårlig fordi om den blir eldre.. Jeg hører endel på Nirvana for eksempel, og selv om sangene deres er 15-20 år gamle så er de like bra! Samme med gamle Metallicasanger. Og jeg liker også enkelte sanger av Beatles og Rolling Stones, de sangene er jo snart 50 år gamle, men fortsatt "god som gull"! Nytt er ikke alltid bra, dessuten er veldig mye av den nye musikken kopier av gammel musikk.. Musikken forandret seg mye på 60-70-tallet, men etter det har den egentlig ikke forandret seg så voldsomt, bortsett fra all den musikken som kun krever noen tastetrykk på en pc for å lage da..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  15:41:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

En bra sang blir ikke dårlig fordi om den blir eldre..
Opprinnelig postet av Anniken B.

JOO. For jo eldre sangen blir, blir den spillt oftere på radioen og dermed blir man lei.
Hver gang jeg høren den holder jeg på å spy! Like den litt får noen år siden.

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:11:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hvis jeg husker helt feil så var det hvilken musikk hver enkelt hører på? Jeg synes nå sangen er utrolig fin og sinnsykt flott å ri dressur etter. Og siden jeg hører ytters sjeldent på denne type musikk, så er det ikke mer enn en måneds tid siden jeg hørte den for første gang. Så for meg er den ikke gammel ;-)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  16:26:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok.

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:46:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
[/quote]
JOO. For jo eldre sangen blir, blir den spillt oftere på radioen og dermed blir man lei.
Hver gang jeg høren den holder jeg på å spy! Like den litt får noen år siden.

[/quote]

Derfor hører man ikke på radio. Gammel metal er best uansett <3 iværtfall for min lille sære musikksmak. Dream theater!:D

-Marte Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  17:12:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Enig *littledevil : ) Dream Theather er utrolig dyktige til å lage musikk.
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.