hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken musikk hører du på?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken musikk hører du på?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

ShyBoy

Skrevet - 18/12/2005 :  12:50:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva hører du på? Jeg hører på litt av hvert, men AC/DC er mitt favorittband. Det har faktisk gått så langt at jeg feiret 53 årsdagen til Malcolm Young på skolen, 6 januar. Nå gleder jeg meg til det er Angus Young sin tur, da tar det nok helt av=P.

Hører også bittelitt på tekno. Og så hører jeg på Nazareth, Black Sabbath og Bon Jovi.

http://www.mmdreamteam.piczo.com
Redigert av - ShyBoy den 22/01/2006 00:58:15

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/12/2005 :  12:56:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg hører på veldig mye forskjellig. Stort sett KoRn, Metallica, Nirvana, Muse, Radiohead, Rage Against the Machine og Queens of the Stoneage. Men så har jeg dager hvor det er veeeldig behagelig å høre på f.eks. David Gray, Madrugada og Coldplay..

Britney finner du derimot aldri i spillelista mi..

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 18/12/2005 :  13:00:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Britney finner du derimot aldri i spillelista mi..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Ikke her heller. Hater sånne dollete dumme jenter. Hadde det ikke vært for utseende hadde de ikke nått noe langt i det hele tatt!

http://www.mmdreamteam.piczo.com
Redigert av - ShyBoy den 18/12/2005 13:05:48 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  13:01:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Crossfade <3 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  13:12:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Guns`n Roses!!
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  13:51:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du finner det meste inne på min iPod, men det går for det meste i Green Day, Bon Jovi, Eminem osv.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  14:04:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
tja.. litt Audioslave, Coldplay, Metallica, D.A.D, Rage against the machine, og andre lignende ting innenfor de kategoriene.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  14:16:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Metallica, Sonata Artica, Nirvana, Iron Maiden, Klovner i Kamp, Tomas Ledin, Manowar, Guns N' Roses, Infinety, Ozzy Osbourne, Marion Rav(e)n, Daniel Powter, James Blunt, Apollo, Madrugada, Shaggy, Dire Straits, Scooter. For å nevne noen

Hører på det meste tror jeg.

Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  14:47:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Madonna er min klare favoritt da.. Har vært det i en del år nå :o)
Men liker egentlig all slags musikk; Ozzy Osbourne, Ronan Keating, Sugarbabes, Westlife... Æh, husker ikke hva de forskjellige heter, men er egentlig altslukende. Eneste jeg ikke hører på er tungrock og metall..
Britney og Christina liker jeg også og høre på. Det kommer egentlig bare an på stemningen jeg er i, hvilken musikk jeg liker er avhengig av dagsformen min ;o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:02:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
eminem er min favoritt!
men jeg hører også på Korn, 2pac, klovner i kamp,nirvana også hører jeg på det meste av trance og techno!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  15:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Metallica fans: "The Unforgiven" Uten sanger? Altså, grr, kommer ikke på hva det heter. Sånn at gitarsoloene og alt spilles, men ikke selve sangen. Egen sang ? :D
Ah, hjernedøtt..

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:50:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
R.E.M, LIVE, Counting Crows, Greenday, Nirvana, Pearl Jam m.m
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:58:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Metallica fans: "The Unforgiven" Uten sanger? Altså, grr, kommer ikke på hva det heter. Sånn at gitarsoloene og alt spilles, men ikke selve sangen. Egen sang ? :D
Ah, hjernedøtt..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Både "The Unforgiven", "The Unforgiven II" og "Nothing Else Matters" er med synging og alt. Hmm.. Nå ble jeg nysgjerrig her. Det er ikke en eller anne mix's du har hørt? Er det rolig sang eller?

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  16:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ah, hjernedøtt..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Både "The Unforgiven", "The Unforgiven II" og "Nothing Else Matters" er med synging og alt. Hmm.. Nå ble jeg nysgjerrig her. Det er ikke en eller anne mix's du har hørt? Er det rolig sang eller?

Opprinnelig postet av Eikdokka

Jeg veit ikkeee :'( Må haa! Vill ha bare spillinga.. Æææh, går snart bærsærk.. Gitarsoloan e jo bra:)

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:24:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Intstrumental, Kristine;)
-Marte
Redigert av - *littledevil den 18/12/2005 16:42:46 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  16:27:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Intstrumental, kristine;)

Opprinnelig postet av *littledevil

%&€#"! kristine skrives med stor K!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.