hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det høyeste du har hoppet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hva er det høyeste du har hoppet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

skli

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  23:37:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor høyt har du hoppet med hesten din? enkelthinder?

Jeg hoppa 175 cm med min ponni på 148cm! det var skummelt det!

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:39:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
bilder??? Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  23:56:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
er ikke sikker på om jeg har noen, var på trening, men kan sjekke om jeg finner noen!
:)
Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  00:14:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=12027&galleri=show&side=1&PicID=644137 Der var ivartfall begynnelsen på hoppinga!
(er kanskje sendt nå, men håper på mange svar her! å hva dere synes om hoppene? skummelt?gøy?)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  00:25:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Superflue: Hvis du tar en titt på innlegget under ditt innlegg ser du at det handler om akkurat det samme. Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  00:29:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
okeij, tenkte bare å få med flere folk jeg da men.. beklager .. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  00:36:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skrev forresten feil. Høyderekorden for Tina Lund var 185 cm PÅ HEST!!

"Hun har været 8 gange dansk mester, 3 gange nordisk mester, 1 gang Europamester. Den meste vindende senior rytter sidste år i Danmark. Der har aldrig nogensinde i Danmark har været en europamester for young rider (under 21 år) plus det er aldrig sket før, at en rytter på samme år er blevet dansk, nordisk og europamester. Vandt world sup 2004 på Andante, første pige i Danmark som har vundet det"

Må si du kan gi denne jenta konkurranse da???
Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  00:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde jeg hatt ponnien enda, så kanskje, hvem vet. men jeg hoppa det En gang da. så synes du er veldig negativ til temaet, og jeg var kanskje heldig, synes det heller kan svarer på det det spørr om, enn å være sur og slikt. har lagt opp det ene bildet jeg fant forresten. i link,for jeg kan ikke noe annet. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  00:44:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke sur jeg :) synes bare det var veldig mye i forhold til andre .. No offence :) Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  00:48:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror det er ganske mange som har hoppa rundt 170-180 +- en eller to ganger viss de har spranghester, høydehopping har kommet over 175 flere ganger har nå jeg merket. Mulig det er bare rundt her da men.. vet ikke jeg.. Er ikke så gøy å lage emner når folk ikke svarer på dem, men sier noe imot bare. trodde ikke det var meningen med et slikt forum. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  00:59:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror det er ganske mange som har hoppa rundt 170-180 +- en eller to ganger viss de har spranghester, høydehopping har kommet over 175 flere ganger har nå jeg merket. Mulig det er bare rundt her da men.. vet ikke jeg.. Er ikke så gøy å lage emner når folk ikke svarer på dem, men sier noe imot bare. trodde ikke det var meningen med et slikt forum.

Opprinnelig postet av Superflue

Jeg synes bare at 175cm med pony på 148 var veldig mye jeg. Ikke for å si deg imot.
At folk ikke svarer kan ha noe med tidspunktet å gjøre..
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  07:39:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det ligger en helt lik debatt om dette emnet her.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  13:16:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
heisann...
lurer bare litt på d bilde ditt superflue, for vis man sjer etter så sjer man at d e jukse te et høyt hinder... d e jo jævli feigt å jør sånn da, for at folk ska tru at du har hoppa 175cm me en ponni på 148cm
på bildet sjer man at den nederste delen av hinderstøtta bynne midt på støtta, som en liten 3kant som stikk ut... å en del av en bom som "sveve i lause lufta".... ka e vitsen me å lyg sån?
desuten står det at d e på trening, har du på dæ konkuranseklær på treningå d samme bilde(originalen ca 80-100cm) e lenger frami gjesteboka di, å der står d at du e på stevne...
mått bare spør, når æ såg bilde ditt, d va jo en dårli manipulering te å me

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  13:35:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  14:13:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
satt opp? Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  14:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
satt opp? Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.