hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan kan man være en fakevipp når...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan kan man være en fakevipp når...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:19:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
et eller annet menneske som har hatt fake vip, og som har gått meg og sikkert en del andre på nervene innimellom :)!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  01:38:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
et eller annet menneske som har hatt fake vip, og som har gått meg og sikkert en del andre på nervene innimellom :)!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Dårlige minner.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/12/2005 :  04:25:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Roxira: Kamal var nice!
Sånn farge vil jeg og lage... Ser ut som han er grå (ikke avblekbar skimmel). Det er stilig det.. jaja, vet at det ikke er fargen det kommer an på... men...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  22:47:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
for det første så spiller ikke hestene mine tennis!! Hvor har jeg skrevet det da? For det andre så verken veit jeg hvem eller hva denne fjordinggal er... Hesten min datt ikke ned av beitet men datt på beitet.. skadet seg allvorlig.

Jeg er ikke fake.. men dere får tro hva dere vil. Foresten så har jeg ingenting med denne snobben jenta. Og hesten min heter egentlig Fredenborgs krim og er etter Fredenborgs Groum. (faren til fredensborg Gwendolyn). Jeg har selv oppdaget bildene av Fredenborgs Gwendolyn som jeg har satt på nettet ved en feil. Jeg kjenner eieren hennes og har dermed noen bilder av henne. De ligger på samme mappe som bildene av Krutt.

Nissen er lubben, men han er jo kjempekul, så man skal ikke være redd for og være litt rund

God jul til dere alle!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  22:56:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tja, av en eller annen grunn tror jeg ikke på deg, men god jul likevel.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  10:20:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er mange som lager fakevip! Var en tidligere som laget en VIP, der han/hun skrev hun eide hesten MIN! Og der sa hun plutselig at han var blitt FJORDING Litt til å le av, en hver person kan se at hesten min ikke er noen fjording. Greit nok av han har noe av de samme fargene, men seriøst? manen, høyden og alt er helt forskjellig. Hun sa også at hesten min var 3 år, og snart skulle innries Hun hadde visst nok eid han i 2 år også. Vel, hesten min er nå 10 år han, og helt innridd.

Hun hadde og tatt bilder fra vipen min, og lagt dem innpå. Det var utrolig irriterende. Vipen hennes ble heldigvis slettet, om det var hun eller hestemarked som gjor det, vet jeg ikke. Er bare glad den er vekk.

Og til dere som kommer med frekke kommentarer til "snobben-gutt", og kaller han lubben osv bør seriøst skjerpe dere. For det første er det ikke lov å skrive slike innlegg. For det andre, og hvis i så tilfelle det var en fakevip, er det AKKURATT dette han vil oppnå; OPPMERKSOMHET!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 24/12/2005 12:02:10 Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  13:01:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Det er ikke veldig vanskelig å bevise at du er ekte om du vil skjønner du. Det er bare å f.eks ta et bilde av deg med alle hestene på stallen med en lapp du holder forran som det står navnet på hesten på, alternativt dagens VG eller noe.

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  19:22:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
for det første så spiller ikke hestene mine tennis!! Hvor har jeg skrevet det da? For det andre så verken veit jeg hvem eller hva denne fjordinggal er... Hesten min datt ikke ned av beitet men datt på beitet.. skadet seg allvorlig.

Jeg er ikke fake.. men dere får tro hva dere vil. Foresten så har jeg ingenting med denne snobben jenta. Og hesten min heter egentlig Fredenborgs krim og er etter Fredenborgs Groum. (faren til fredensborg Gwendolyn). Jeg har selv oppdaget bildene av Fredenborgs Gwendolyn som jeg har satt på nettet ved en feil. Jeg kjenner eieren hennes og har dermed noen bilder av henne. De ligger på samme mappe som bildene av Krutt.

Nissen er lubben, men han er jo kjempekul, så man skal ikke være redd for og være litt rund

God jul til dere alle!

Opprinnelig postet av snobben-gutt

Siden du eier fredensborgs hester, så vet du vel litt om stutteriet da?? Eller iallefall hvor det er og hva slags hester de driver oppdrett av!! Fortell...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  20:30:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bevis at du er den du er!! Kom igjen!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  21:19:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er ikke veldig vanskelig å bevise at du er ekte om du vil skjønner du. Det er bare å f.eks ta et bilde av deg med alle hestene på stallen med en lapp du holder forran som det står navnet på hesten på, alternativt dagens VG eller noe.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Beste måten å bevise noe som helst på ;)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  15:58:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
hvem er fjordinggutt eller hva dere nå enn kaller denne personen? jeg vet ikke nemlig....
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  10:20:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har ikke giddet å bladd gjennom hele dabtten her men;

Var inne på vipen til Snobben-jenta og stusset på en ting, på siden "hennes" sto det at "hun" var en hesteGUTT jauda....
Også bildene av hesten(e) h*n(ne)s, fange biler? jaja

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 08/01/2006 :  10:47:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg tror kanskje snobben-jenta er en åpenbar fake, som en slags parodi på snobben-gutt..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  11:28:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
hehe, total bløff (snobben_jenta) har sett bilde av den hesten som liksom var trent til å fange biler på nettet før, en svensk nettavis tror jeg det var.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  12:44:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Dyrenett sitt forum har en ny fiffig greie nå. Man må faktisk registrere mobilnummeret sitt og få en bekreftelsesmelding på mobilen som skal tastes inn når man registrerer seg. Mobilnummeret er IKKE offentlig, så det er ingen fare med det. Men det hindrer nok mange å ha ørten brukernavn og en slik løsning her ville gjort antall fake-vip lavere vil jeg tro, samt at ved en opprydning i VIP som har stått urørte i en evighet så hadde vi fått masse ledig plass her inne også.

Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.