hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julesteming?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julesteming?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har du fått julesteming enda?

Ikke så altfor mange dager til jul nå, hvor mange her føler egentlig at jula nærmer seg?

Har ikke akkurat fått no særlig julesteming enda, all snøen smeltet i går, holke og is ute, Luciatoget sviktet og det ble ingen Lussekatter i år, julemusikken har latt vente på seg her hjemme....

Men julestress og julevask er det ikke mangel på

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:34:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ingen julestemning at all i år. Sitter fortsatt med eksamener og skolestress, og for de som fulgte med i det jeg skrev om bestefar; han døde i går. Så ja. Dette blir en koslig jul :-/ Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:51:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Uff,kondolerer, det var ingen god førjulsnyhet...
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:54:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stakkar deg Formosissima. Kondolerer.

Hadde kommet i julestemning, men den ble borte sammen med snøen:S

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:56:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
huff... føler med deg Formosissima... kondolerer.

jeg har heller ikke noe julestemning ennå...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/12/2005 :  18:45:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det var trist å høre Formosissima!

Selv har jeg ikke egentlig julestemning, gruer meg veldig til å reise til svigersene og være bort fra Birk i tre dager!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 13/12/2005 :  19:17:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kondolerer så mye Formosissima... Utrolig trist å høre... Jula gjør iallfall at en får fri da, sånn at du kan være sammen med familien din i den tunge tiden.
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  20:20:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

kondolerer.

ikke så mye julestemning siden det netopp begynte å regne ute =/

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:36:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kondolerer, Håper det går bra med dere..

Selv har jeg ikke kommet i noe julestemning, jul- hva er det?
Blir nok enda en trist jul i år, i fjord satt jeg hjemme alene på rommet mitt, trivelig!
Ikke like greit å feire jul med sine "nærmeste" når man ikke er på talefot med en stk. storebror.

Therese
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  22:35:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kondolerer, ikke hyggelig i det hele tatt slike ting.

Julestemningen min forsvant litt etter at all den koselige snøen ble til is...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  22:45:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Nope, ingen julestemning her i gården. Hatt masse stress og mas, og ikke ett ledig minutt til å prøve å kjenne etter julestemning en gang. Men, imorgen skal jeg å handle julegaver, så kanskje litt av julestemningen kommer snikende da? ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  22:49:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kondolerer Formossisima

Ingen julestemning her heller, det har regnet i ett sett de siste 5 dagene, og all snøen er borte vekk

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  23:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kondolerer.

Ingen julestemning her heller.
Om det hadde vært snø ute hadde det hjulpet på.
Om jeg hadde hatt en juleferie å se fram til hadde det hjulpet på.
Om jeg hadde hatt dombjeller hadde det hjulpet på.
Om ting hadde vært litt annerledes hadde det hjulpet på..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  23:31:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Takk så mye for omtanken. Vi var vel egentlig forberedt på det, så det går helt OK. Men det blir en rar jul, ja. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  00:47:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
kondolerer formosissima :(...

Selv mangler jeg julestemming.. Men jeg vet at jeg kommer til å få det når jeg kommer meg hjem :), noe som antagligvis ikke blir før 23. desember! huff.. klarer ikke å få julestemming i en forbaska by.. her trengs det en stall med fjøslukt, og veier frie for asfalt! Så jeg får vente litt til før julestemmningen kommer..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  20:40:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Bergen er da et flott sted? Ikke så mye snø der heller, men absolutt Norges fineste by..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.