hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bildene er borte
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bildene er borte
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  16:58:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Når jeg er inne på debatten her nå, så ser jeg ikke lenger de små bildene som står under kallenavnet til folk. Er det slik hos flere av dere? Eller har jeg vært borti noe?

Wenche & Amber

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  17:08:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Samme her. Og på resten av hestemarked, men nå synes jeg ikke vi skal mase om det
Vi har jo fått vite hvorfor det ikke blir fikset..

Therese
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  18:58:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Stemmer. Jeg så det innlegget Anne hadde skrevet, trist.. Men virker som om det er veldig mange som ikke veit at debatten lever, (uvanlig få innlegg..) selv om selve hovedsida til hestemarked er borte. Men folkens: Den funker likevel, bare å gå direkte inn på adressen til debatten :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  20:08:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er alle som har direktelink hit til MIX-en.. Tror det er derfor.
Therese
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  19:26:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
http://mix.hestemarked.no ! Nå er det ingen som har unnskyldning for ikke å legge inn fornuftige (og ufornuftige? ) innlegg når hovedsiden er nede. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  20:38:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hovedsiden har bare vært nede når man har skrevet adressen da. Har man gått inn via andre sider, har den vært oppe hele tiden ;-) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  21:16:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde å gå inn via linken her på mix, det funka ikke for meg.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  21:41:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Funker fint her. Det kommer stadig vekk nye annonser også, så det er jo klart at det ikke bare er her :-) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  01:19:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ja, det funker jo nå, men her om dagen (husker ikke helt når) så funka det ikke å skrive www.hestemarked.no i adresselinja, eller trykke seg inn via f.eks mix eller vip-sidene. For meg. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  01:35:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har sjelden problemer med å komme inn på mix'en, så lenge jeg bruke direkte link som noen av dere nevner her!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  07:58:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg kom heller ikke inn på hovedsiden de dagene som alt var nede. Men mix'en funka helt fint :) Det kommer nok av at det ligger på en annen server (?), og ikk har noen teknisk forbindelse med hovedsida til hestemarked.no.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.