hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norges nye prins
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Norges nye prins
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  11:18:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kongefamilien klarer igjen å fiske sammen et ufattelig sært navn. Sverre Magnus, liksom. Ingrid Alexandra er greit nok, men det er veldig tung - godt for henne at hun ikke har noe etternavn ;-)

Men ingen tar mer kaken enn Märtha og Ari da. Maud Angelica og Lea Isadora. Venter bare på at de skal få en sønn jeg; Max Factor.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  11:38:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Sverre Magnus ja.. De er noe for seg når de velger navn. Men de to navnene syns jeg ikke passet sammen.. Men det blir vel bra

Syns navnene: Maud Angelica og Lea Isadora er kule jeg

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  11:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kongefamilien klarer igjen å fiske sammen et ufattelig sært navn. Sverre Magnus, liksom. Ingrid Alexandra er greit nok, men det er veldig tung - godt for henne at hun ikke har noe etternavn ;-)

Men ingen tar mer kaken enn Märtha og Ari da. Maud Angelica og Lea Isadora. Venter bare på at de skal få en sønn jeg; Max Factor.

Opprinnelig postet av Formosissima

HA HA HA.. dagens beste :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  15:07:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
TRAAAGISK!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  15:09:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

må bare si meg enig! hahaha! :)

en liten ting... hvem er det egentli som gidder og bry seg om hvilken barnevogn, smokker, tåteflasker og ammebh`er kongehuset kjøper...? tror ikke det går en eneste uke uten at kongefamilien blir blåst opp i media... jeg for min del er drittlei...! la no stakkars Mette Marit, ha ungen for seg selv en stund... og om hun vil ha en spygrønn barnevogn med rosa prikker og blomsterkasse på, så la henne no få d! hele norge trenger vell ikke legge seg opp i hvilket utstyr hun kjøper til ungen....

jeg synes media bør la kongehuset være litt mer ifred... kan jo ikke være spesielt gøy å ha med seg "hele norge" på ammebh-salg....

edit: leif

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)
Redigert av - Dr_ag_on_86 den 05/12/2005 18:42:04 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  16:07:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Eing! Den var bra...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  16:20:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

en liten ting... hvem er det egentli som gidder og bry seg om hvilken barnevogn, smokker, tåteflasker og ammebh`er kongehuset kjøper...? tror ikke det går en eneste uke uten at kongefamilien blir blåst opp i media... jeg for min del er drittlei...! la no stakkars Mette Marit, ha ungen for seg selv en stund... og om hun vil ha en spygrønn barnevogn med rosa prikker og blomsterkasse på, så la henne no få d! hele norge trenger vell ikke legge seg opp i hvilket utstyr hun kjøper til ungen....

jeg synes media bør la kongehuset være litt mer ifred... kan jo ikke være spesielt gøy å ha med seg "hele norge" på ammebh-salg....

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

ser det ikke ut som jeg skrev hele det stykket?? hvilket jeg ikke gjorde.. Hmm.. hvordan fikk du det til?
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  17:20:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

ser det ikke ut som jeg skrev hele det stykket?? hvilket jeg ikke gjorde.. Hmm.. hvordan fikk du det til?

Det er ikke noe stress; bare å skrive sitt innlegg inni samme quoten, om du forstår.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  17:23:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Och sä fant jeg en artikkel om Prins Sverre

Kopi av melding:
Kjære prins Sverre. Jeg har to budskap til deg: Ikke bry deg om dem som lager et poeng av likheten mellom «Sverre» og «dessverre». Og jenter på femten har aldri hatt peiling på hvilke navn som er fine.
(...)

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 05/12/2005 17:24:09 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  17:53:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Den artikkelen var morsom :-)

Syns forøvrig navnet kanskje ikke klang aller best i verden, men det er jo artig at den lille heter Sverre, som er av eldre generasjoner enn Olav, som var mest tippet:-)
(også er han jo litt oppkalt etter pappaen, som inntil han var 18 år iallfall het og brukte begge navnene sine: Haakon Magnus)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  18:22:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare og venne seg til det
Samme som når jeg hørte dette navnet: Ole Bjarne

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  18:25:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

HAHA!! Max Factor Behn

Sverre Magnus var ganske så tragisk spør du meg..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  18:30:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg vet om en dame som heter Mora Di.
Blir vel sikkert vant til navnet på den lille dingsen... En eller annen gang..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  18:46:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
når tanta mi fikk en sønn, så hadde hun og typen hennes en liten uenighet om navn... tanta mi ville ha Alexander, mens typen ville ha Thomas... de de fleste da trodde var jo at det skulle bli Thomas Alexander... men neeeida... han heter Alexander Thomas... litt tungt navn kanskje...?
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  18:58:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg vet om en dame som heter Mora Di.
Blir vel sikkert vant til navnet på den lille dingsen... En eller annen gang..

Opprinnelig postet av Mari^_^

Mora De e mordi :D

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.