hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mange mener hesten min lider og har vondt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Mange mener hesten min lider og har vondt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

oleo

» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  19:46:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig i mye av det som har blitt sagt...samtidig som du selv vet hva som er ritktig og galt for din hest. Jeg syns ikke du skal gi opp, den veien dithen hvor du bør gi opp er etter mitt syn langt unna....

Hester som blir lett stive kan ofte ha stor nytte av å holdes varme... Bruker du dekken på hesten?

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  19:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig i mye av det som har blitt sagt...samtidig som du selv vet hva som er ritktig og galt for din hest. Jeg syns ikke du skal gi opp, den veien dithen hvor du bør gi opp er etter mitt syn langt unna....

Hester som blir lett stive kan ofte ha stor nytte av å holdes varme... Bruker du dekken på hesten?

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  22:55:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av oleo

Ja hun er dekken hest.. Er veldig nøye med at hun ikke skal bli kald!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

kjerstikur

Skrevet - 07/12/2005 :  10:12:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner hva du mener med at du føler at du "overser" at hun har vondt. Hadde veldig den følelesen med Balaton tidlig på våren, men det ble bare bedre og bedre jo mer vi kom i gang. Jeg tommekjørte jo endel, longerte før jeg red for at han skulle bli god og varm før jeg satt meg opp. Maste ikke på ham om å gå fram , men jogget i gang hver gang og red med relativt lange tøyler for å få han til å strekke og bøye på deg, så lønet det bare etterhvert og jeg kunne begynne å ta ham mer opp i formen og kreve mer og mer. Og nå blir han brukt mer enn på lenge og er i kjempe god form! Men den perioden i vår var preget av masse usikkerhet og testing, men det løste seg jo tilslutt......

Buteless får du kjøpt på Steinseth hvertfall.... Tror Stallplassen har serien hvertfall, Equin America eller no, så hun kan sikkert bestille til deg.

Hæ? Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  10:33:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt på at det kan være kulden og stivhet, men han forandrer seg alllerede utpå høsten når det fortsatt er godt vær. Dessuten forandrer han hele seg; kroppspråk, hvordan han er mot andre hester etc. Om sommeren går han ute fra 08.00 til 19.00 sånn ca, mens om vinteren er han ute fra 07.00 til 16.00. Han får være mye ute, og har aldri hatt noe problem med å være inne noen timer heller. I morgen kommer massøren også så da får vi se hva hun har å si. Han står også en del med magnetdekken og dekken generelt, så fryser - det gjør han ikke.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 08/12/2005 :  00:35:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig ikke så mye å tilføye! Håper alt ordner seg for Alibia! Hun er ei nydelig hoppe.. Tro absolutt ikke hun lider, Susanne! Synes alle her har ett godt point, og skriver mye bra! Ikke gi opp henne. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.