hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan takle vold i skolen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan takle vold i skolen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  23:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ullsokken: Nå er ikke en som blir adoptert vanligvis en som flytter frivillig til et annet land fordi den har lyst da.

Teoretisk: Du blir adoptert til england som 1 mnd. gammel. Du vokser opp med engelske skikker, normer, levesett og ikke minst engelske foreldre. Du vet kanskje ikke at du er adoptert. Er du norsk eller engelsk da? Er du norsk eller engelsk selv om du vet at du er adoptert?

Alle jeg kjenner som er adopterte er norsk. De ville blitt svært skuffede hvis jeg kalte dem koreanske, vitenamesiske, afrikanske osv. De er norske, på lik linje med deg, meg, dronning Sonja og katten til naboen.

Opprinnelig postet av Formosissima

Enig der

Opprinnelig postet av Mari^_^

Enig!

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Uenig.

Om jeg hadde vært adoptert bort til en Engelsk familie hadde jeg fortsatt vært norsk. Noe annet er utenkelig for meg.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Tror ikke jeg ville opplevd det slik i så ung alder. En venninne av meg har mor fra Korea, far fra Frankrike, bodde i Frankrike de tre første årene av sitt liv. Både hun og alle oss andre rundt henne ser på henne som 100% norsk Det eneste som trekker henne andre steder er litt mørkere hudfarge. Ellers er hun for meg helt norsk.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  00:16:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er overbevist om at jeg hadde sett det sånn. Ikke minst hadde jeg prøvd å finne ut hvor jeg kom fra, og hvem som hadde vært mine biologiske foreldre.

I'm very curious, you see..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  19:45:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Minttu: Har du aldri tenkt over at han kanskje ikke liker at du erter andre? At det kanskje er du som er problemet her, og ikke han som "flyr på deg hvis du erter en annen gutt eller jente" - han prøver kanskje å forsvare dem?

Opprinnelig postet av Formosissima

næi.. det er ikke grunnen! jeg har spurt han selv. og da sier han at jeg erter han men .. han gikk også klikk på en av mine venninder.
plutselig kan han finne på å klikke og bare slå,og endten griner han for ingenting. Lærerene har snakket til han. men han orker ikke svare på hva det er så ikke vet jeg...

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 04/12/2005 19:46:45 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.