hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gleder du deg til jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gleder du deg til jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:56:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari^_^:
se på barnetv og vazelina hjulkalender i dag =)
ta en ride/kjøretur ute i snøen ta med deg en venninde, dere kan le og synge julesanger =)
da kommer nok julestemningen skal du se :p
personlig prøver jeg å holde julestemningen tilbake, syns det ennå er litt tidlig. er jo fortsatt Advent. men den virkelige julestemningen kommer ikke før juletreet er pyntet :)

Opprinnelig postet av mariie.

Godt tips!! Jeg ønsker meg nødvendigvis ikke julestemning nå, men jeg gleder meg liksom ikke til jul i det hele tatt..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  17:20:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  17:27:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg ikke så voldsomt til selve julen jeg heller - men jeg gleder meg noe vannvittig til ferie!!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  17:34:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg gleder meg ikke så voldsomt til selve julen jeg heller - men jeg gleder meg noe vannvittig til ferie!!

Opprinnelig postet av lino

You are not alone!! Gleder meg sykt til ferien!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  21:10:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg gleder med til å høre Her Kommer Vinteren med Jokke og Valentinerne non-stop en liten stund.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  13:44:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Blir deilig med ferie nå ja.. *kan nesten ikke vente*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  14:44:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ikke jeg heller *glede seg*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  18:01:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg til jul

Men å sitte å vente på at mamma og pappa skal bli ferdig med å spise er ikke gøy

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  01:01:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hm.. Anniken?! Juleglede?! Japaneser?! Hehehe...
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 04/12/2005 :  08:45:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
pygmeen: Skal feire jul på hver vår side av jorda gitt!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 04/12/2005 :  11:57:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg til jul, ikke fordi jeg får så masse gaver, men fordi jeg gleder meg til å være sammen med familien min, kjæresten min. Også hjelper det på at jeg får lov å ri litt i jula også

Gleder meg ikke så masse til julaften, men til første juledag, det er julestemmning, og det er en av årets beste dager hjemme hos oss. Helt fra jeg var liten har 1.juledag vært "hellig", dvs jeg er ikke ute på byen, eller henger med venner. Henger bare med familien, spiser lang frokost, går tur og koser meg helt utrolig mye med en sånn rolig dag

Til alle som syns gaver avspeiler hvor mange venner man har: jeg har da heller ikke mange venner, og enda mindre gir vi hvernadre gaver alle sammen. Men det betyr ikke noe, fordi jeg syns ikke dette er et tegn på om de er glad i meg og bryr seg om meg eller ikke. Og det har iallfall lite med julefeiring å gjøre for meg:)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  12:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gleder meg masse til jul, for da har jeg fri og får masse tid til Ninni =) Også gleder jeg meg til å se om venna mine liker gavene jeg har kjøpt til dem, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 04/12/2005 :  13:09:33  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg masse til jul!
Kjempekoslig høytid synes jeg. Men jeg kan tenke meg at hvis du ikke har kontakt med familie, ikke har så mange venner at det ikke blir annet enn ensomt. Jeg foreslår for de som har tilgang til det, feir med hestene deres! Vær ute i stallen, kos og stell, spill julemusikk, eller hvis du helst vil glemme hele jula, ri en laaang tur, vekk fra alt..

GOD JUL..

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 04/12/2005 :  15:05:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Skjønenr ikke hvordan det ikke går ann å glede seg til jul jeg?!
Gleder meg kjempa masse
Til ferien, julaften og gavene. Det er så kjmpe koselig! =]

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  16:21:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det viktigste og koseligste i jula er å tilbringe tid med venner og familie og bare kose seg (Syns jeg) Gleder meg jo også til godteri og masse god mat. + ferie er et stoooort pluss..
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 04/12/2005 16:23:05 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.