hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gleder du deg til jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gleder du deg til jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  17:19:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
gleder meg til jul ja!!!!!!!
gleder meg vel mye til å galoppere over store enger med snø kjempekooooos

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  17:44:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er ganske trist at så mange gruer seg til julen fordi de får for få pakker.
Jeg er heldig om jeg får pakker i det hele tatt, men for meg er det ikke det som er viktig med julen. Det viktige er at jeg får være sammen med kjæresten og svigerfamilien, de har virkelig tatt i mot meg på en helt fantastisk måte og veier i stor grad opp for at jeg ikke har noe særlig av egen familie..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  17:47:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg synes det er ganske trist at så mange gruer seg til julen fordi de får for få pakker.
Jeg er heldig om jeg får pakker i det hele tatt, men for meg er det ikke det som er viktig med julen. Det viktige er at jeg får være sammen med kjæresten og svigerfamilien, de har virkelig tatt i mot meg på en helt fantastisk måte og veier i stor grad opp for at jeg ikke har noe særlig av egen familie..

Opprinnelig postet av lino

Ikke på grunn av pakkene jeg ikke liker julen.. Er bare ikke i stemning til å feire jul..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  20:59:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

er jo ikke jul riktig enda da. er jo 24 dager til =) jula er bare n gang i året, nyt den :D

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:17:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

er jo ikke jul riktig enda da. er jo 24 dager til =) jula er bare n gang i året, nyt den :D

Opprinnelig postet av mariie.

Joda, skal prøve mitt beste..

Tone_

Skrevet - 30/11/2005 :  22:03:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg gleder meg ikke til jul i det hele tatt... Jula er den verste tiden på året for meg... Ja, det er litt hyggelig med all den gode maten.. Men jeg hater det gave styret... En tid for å se hvor få venner man egentlig har sier jeg bare...

Er så flaut å sitte på julaften å pakke opp 2-3 gaver... Mens andre sitter å pakker opp flere lass!

Jeg får heller ikke mer enn 2-3 gaver... Gir ikke gaver til noen venner, kun til nærmeste familie. Gavene har så lite å si! Synes jula er mye mer enn bare gavene, enig med lino.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  22:50:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir sånn når man blir eldre, gavehaugen minsker.
Men sånn er det jo å bli voksen.

Synes det er morsomt å gi gaver, og se at familien blir glade.
Da spesielt datteren min og samboeren min.

Men julegavene er jo en liten del av jula for meg.
Tradisjoner som å pynte pappas grav er en ting som betyr mye, selv om det er 15 år siden han døde.
1.juledags-frokost hos svigers er også en koselig tradisjon.

Kjempetrist å høre om de som ikke gleder seg til jul.

Anette Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  23:17:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
NAAI!!! Jeg har glemt å kjøpe sjokoladekalender!:| Blir ikke noe bedre i år enn det, men.. jaja, tar det i morgen :)
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  06:42:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
1.desember idag da.... *Prøver å glede seg til jul, men får det ikke til*
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 01/12/2005 06:43:29 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  08:22:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kommer kanskje etterhvert.
Gleder meg veldig til første jul meg forhest jeg. Må kanskje kjøpe en liten gave til han. Eller ta meg en tur oppover og kose på julaften..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  11:51:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
huff...første jula uten hest...kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til det men..=(
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:02:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
huff...første jula uten hest...kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til det men..=(

Opprinnelig postet av susanne

Vet hvordan det er.. Er kjipt å ikke ha egen hest
Prøvde å komme i julestemning ved å spise mandarin, julemarsipan og høre på julemusikk idag, men det kommer ikke noe. Noen tips til hvordan jeg kan få opp stemningen litt for meg selv?

lino

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  16:16:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg fikk i alle fall julestemning av å åpne første luken i sjokoladekalenderen min i dag!
I går var det jo snø også, men den har stort sett regnet bort, dessverre..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:25:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg fikk i alle fall julestemning av å åpne første luken i sjokoladekalenderen min i dag!
I går var det jo snø også, men den har stort sett regnet bort, dessverre..

Opprinnelig postet av lino

Gjorde det jeg også, men det forsvant med en gang..

Her er det nesten 0,5 meter snø

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:42:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Mari^_^:
se på barnetv og vazelina hjulkalender i dag =)
ta en ride/kjøretur ute i snøen ta med deg en venninde, dere kan le og synge julesanger =)
da kommer nok julestemningen skal du se :p
personlig prøver jeg å holde julestemningen tilbake, syns det ennå er litt tidlig. er jo fortsatt Advent. men den virkelige julestemningen kommer ikke før juletreet er pyntet :)

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.