hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dyretransport(hører vel egentlig ikke til her)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Dyretransport(hører vel egentlig ikke til her)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 29/11/2005 :  15:54:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har funne meg en ponni som vi skal låne, men den står ganske langt unna og eiger har ikke mulighet til å transportere hesten et stykke av veien. Har derfor blitt enige om å få sendt den med travtransport/dyretransport. Noen som vet hva prisene ligger på her? Strekningen den skal transporters er fra kristiansand til stavanger og det er en liten ponni under 1m det er snakk om.

(Dette innlegget hører vel egentlig ikke under ridning/trening, men jeg viste ikke helt hvor jeg skulle legge det inn så jeg prøver her)

Lopke

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  16:39:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. en 1500-2000?? se om det er mulig og komme på en felles transport.. (evt trav)
Jeg ga 6000 fra DK til Norge (vestlandet incl ferge)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  16:46:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du finner travtransport så blir det ikke så dyrt, eller? Har hørt noe sånt.
Snakk med noen som skal på travløp i nærheten av der ponnien står, og som skal samme vei som den. Så får du frakten den til en stall i nærheten av deg isåfall!

Jeg skulle egentlig kjøpe en hest fra laangt nede i norge, å da snakka vi om å få den transportet sånn, fikk pris også, men husker ikke. 4 år siden ca.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  11:15:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en hest fra Østlandet i sommer, den stod helt oppi Kløfta, og vi holdt til litt utenfor Haugesund. Vi hadde heller ikke mulighet til å hente, men jeg hadde litt "kontakter" i travmiljøet og fikk ordnet det slik at en travtransport skulle frakte den til Forus(Stavanger), og så hentet vi hesten der. Det betalte jeg 1500,- for.

Men vil minne deg om at du må være litt obs, for min del tror jeg hesten min desverre kan ha vært litt uheldig og fått seg en ubehagelig reise desverre. Det hadde seg nemlig slik at han jeg snakket med kunne plutselig ikke hente hesten der oppe, og ga "Gav" oppdraget videre til en annen person uten at verken den daværende eieren eller jeg visste noe om det! Så sånne ting må man være obs på.. Så tror ikke jeg velger Travtransport med folk jeg ikke kjenner skikkelig igjen..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 01/12/2005 :  23:07:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fått pris på transport mellom Røldal og Oslo(ca 30mil) med Travtransport Vest, de tar 1600kr. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.