hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tradisjoner i stallen på julaften?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 tradisjoner i stallen på julaften?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  10:28:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Noen som har tradisjoner på julaften når det gjelder våre firbente venner?
For meg blir det første jul med egne hester i egen stall...:D Skal jobbe på morran, men satser på at jeg rekker litt kos og moro med dyra før kirke og julemiddag...
Hva gjør dere på julaften? Skjer det noe spesielt i stallen, eller er det som en vanlig dag?
Noen som gir hestene julegaver? ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

xxxx

Skrevet - 28/11/2005 :  10:41:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
På julaften har som regel hesten fri for det er som regel så mye annet å gjøre.
Utpå senkvelden tasser jeg så litt "halvpussa" ut i stallen etter altfor mye mat (og kanskje litt gløgg..) og forer.

Har hesta hjemme så stall-grøtfest ville nok blitt noe stusselig her..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  10:57:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hestene pleier å få grøt

Ellers er det bare kos og rolig i stallen.

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  12:18:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Når jeg var yngre var det alltid et voldsomt styr med å gi alle dyrene mine gaver(med tanke på at jeg på den tiden hadde 2-3 katter, 1 hund, 1 hamser, 2 hester og 5-6 kaniner + 2-3 "favorittsauer"), ble det litt mye i lengden :)

Men jeg pynter gjerne opp i stallen til jul, samt rydder og styrer på! Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg sikkert til å ta bilde av hestene mine i år også, sende dem til fotobutikk, og få laget julekort av dem som jeg sender rundt til alle :D(.. andre tar jo bilder av ungene sine så...)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  12:28:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi pleier å samles på morgenen for å drikke kakao og spise pepperkaker og annet godt. Så deles de som vil være med å ri en liten tur opp i to grupper, og rir samlet en liten runde i nabolaget.
Ellers sitter vi bare å koser oss, og koser masse med hestene:)
Ellers i jula pleier vi å ha julestevne. Noen ganger har vi hatt juleutkledning, og premier som masipangris og julebrus.

Hege Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 28/11/2005 :  12:46:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Desverre må jeg hjem til svigersene i jula, på østlandet. Så jeg får ikke vært i stallen på julaften :(
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 28/11/2005 :  13:34:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid pleid å ri meg en tur barbak i snøen på formiddagen, og brukt litt ekstra tid i stallen etterpå. I år har jeg ikke hest selv, men regner med jeg blir med lillesøstra mi og kjører en tur med pånnis!
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  14:24:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
pleier ikke gjøre noe spesielt på juleaften, men i år skal mange fra stallen ut å ri på morgentur kl 8 håper på at det ikke er brøytet på veienede lbir koslig det=p travetur juleaften morgen
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  14:57:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hestene mine får en ekstra omgang med grøt på julaften. Også pynter jeg alltid boksdørene mine til jul. Og vasker boksene.
Hestene har som regel fri på julaften... Kanskje jeg får med forloveden på en romantisk ridetur på formiddagen i år, om det er bra vær??

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  15:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Er første jul med egen hest for meg. Kommer nok til å ri en tur på dagen, komme seg bort fra mas og stress, og bare slappe av, med nisseutstyr på Kommer til å pynte litt i stallen og bruke litt ekstra tid på kos og stell
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  18:17:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
pynter i stallen, har et lite juletre der. rir en tur i snøen med wantillo.gir hestene gulrøtter, epler og gaver;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  17:36:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bruker og kjøre slede med bjelle :) Hunden sitter på å, kjempe artig ..

Men kan man gi grøt til hestene?:O

Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 29/11/2005 :  19:49:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke vanlig grøt Men du kan lage kligrøt til hestene... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  20:03:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Pleier å kose litt ekstra med dem, og gi dem litt gulerøtter og epler.. Noen ganger kjører vi slede.. Det er gøy!! Jeg pleier å gi Miss julegave, da som oftest en liten ting. I fjor fikk hun nytt bitt
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  20:09:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke vanlig grøt Men du kan lage kligrøt til hestene...

Opprinnelig postet av tebj0

Pow! Ble nesten redd jeg!

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  20:24:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eikdokka har fått vanlig grøt på julaften i alle år

Fortsatt i live gitt, ikke fått vondt i magen heller..

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.94 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.