hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder (et evig mas)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bilder (et evig mas)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  23:14:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nå får jeg plutselig ikke til å laste opp bilder på vipen min. Jeg er sikker på at det er lite nok (39Kb, jeg har bilder som er godt over 70Kb fra før av) og jeg er sikker på at fila ikke har et eller annet rart, langt navn (A1.jpg). Beskjeden jeg får er:
csASPUpload.process error '8000ffff'

Cannot create file c:\web\hestemarked.no\vip\9190\A1.jpg

/vipupload.asp, line 84

Min datakjæreste sier at hestemarked bruker windows-server (han måtte understreke det med en liten latter da han er innbarka linuxtilhenger) og anbefalte meg å krympe bildet. Jeg krympa det fra 51Kb til nåværende 39Kb, men det hjalp lite. Er det bare et tidsspørsmål hvor jeg må sitte å tromme fingrene i bordet før jeg kan laste opp bildene mine, eller er det jeg som kan gjøre noe for å få det fiksa? *undre*

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  23:59:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kjenner til det med innbanka linux-nerd gitt:p typen er det han også:p

Hadde samm problem som deg,men det funket å krympe bildet. Ble greit da. Du kan prøve å minske litt til?

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  00:15:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Da forsvinner jo bildet, og iallefall poenget med bildet helt.. Og jeg skjønner ikke, for mange av de andre bildene mine er mye større *hrmf* Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 29/11/2005 :  00:18:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får heller ikke lagt inn bilder. Er noe som er galt på hestemarked. Ligger også bare gamle bilder på presentasjoner.......... Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  00:19:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Prøvde å forminske bildet enda mer nå, men funker fortsatt ikke.

linki: Godt å høre at det ikke bare er hos meg det er problemer. Kanskje det ikke er bildet mitt det er noe galt med.
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 29/11/2005 :  00:39:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er nok ikke noe feil hos deg.
Jeg får heller ikke lagt ut noe..Det er vel serverne igjen..Laster treegt i dag..

Redigert av - xxxx den 29/11/2005 00:40:40 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  01:10:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nå funka det!
..og nå som jeg skulle legge meg.. *urk*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  13:24:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det hendte hos meg også herom dagen, prøvde å forminske, men det gikk heller ikke.

Men senere på kvelden var alt som det skulle. Så det er vel bare serverene som tuller litt med oss tenker jeg.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  19:23:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vært mye tull her også, men nå funker det
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  19:52:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samma problemet her... det går fint ann å laste opp bilder på over 4MB, men får problemer med bilder på 1,10 kb.(?!) Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  19:54:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
får opp denne meldinga:

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/vipupload.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  21:36:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Vært mye tull hos meg lenge også, men det funka i dag
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  21:41:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Prøv å endre navnet, komprimer bildet litt eller endre størrelsen på selve bildet.
Therese
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  23:40:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg vil tro at det har mer lykke å endre navn når man får Ragnhilds feilmelding, og størrelse når man får feilmeldingen lenger ned her.
For meldingen til Ragnhild sier jo at den ikke klarer å lage filen. Kan tyde på alt annet enn at den er for stor syns jeg. Den om time-out er veldig vanlig, og inni hodet mitt er jeg sikker på at enten kjøres serverne på en noe belastet linje, eller så kjører den serveren med ganske stor last eller noe sånt noe...

Ellers så er jeg kjent med at *.asp ikke egentlig er favoritt-tingen til datanerder;-) (Og at man for all del må bruke Invision Power board, eller phpBB forum, ikke Snitz. Alt sagt mvh datanerdisk bedre halvdel for omtrent rett etter at han oppdaget at jeg skrev på hesteforum;-))

~Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:32:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jammen det kan da virkelig ikke ha noe med navnet å gjøre, det var jo A1.jpg, ikke mer, ikke mindre.
Mener å huske at den bedre halvdelen min også har sett litt oppgitt på dette forumet, og nevnt at mange andre er myye bedre. Men jeg synes faktisk dette er veldig bra jeg! :)
Gå til toppen av siden

SunnivaB

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  12:49:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg skal legge inn bilder får jeg av og til sånne meldinger som er nevnt over her. Men det er bare å vente noen timer eller en dag så går det som oftes da... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.