hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dekken med høy hals
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dekken med høy hals
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  17:55:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har det samme som Christine26. referer til :) Har ikke brukt det enda (kjøpt i år), men det virker veldig allright.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  21:28:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
horseware har mange gode dekken, men de er oxo dyre...
dette er av yttermateriale 1200d og 350gr. for.men du må kjøpe hals i tilegg og ikke så dyrt heller.: http://www.hestesport-centeret.no/?itemID=1427
her er noen flere Dekken Rhino Wug utedek.370gr og Dekken Rambo Wug utedekken 370gr. hadde tenkt til å kjøpe rambo dekkenet til min ponni, men tror det er litt for tykkt. her er de:
http://www.hestesport-centeret.no/Default.asp?ItemID=1157

Opprinnelig postet av nutte

Vet du hvilken størrelse str. large og medium tilsvarer på halsene på dekkenet på den første linken du skrev? Eller er det noen andre?

Syns forøvrig det grå/sorte dekkenet med "gull-kanter" var knallfint, og knall DYRT! Hoho..

Opprinnelig postet av Wenche=)

kan tenke meg at medium er fra 115-130. og at large er da 140-155. vet ikke sikkert da men det hadde vært logiskt da pleier å dra på hestesportcenteret (bor ikke så veldig langt unna) så kan jeg spørre.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:03:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg synes dekken med høy hals ser nørd ut!
(Hvilke pinglehester er det som må ha dette?)

Opprinnelig postet av Tone og Svarten

LER HØYT!!! Jeg har pingle-hest, men det er mer for min egen del, enn hennes. Bruker dekken med høy hals i ruskevær og vanlig hals på fine dager.

Opprinnelig postet av TORHILD

Det er derfor jeg også vil ha dekken med høy hals. Får en hest som er helt tørr og god på våte dager, slipper at det renner vann nedi dekkenet (slik som det fote gjør på vanlige dekken, som gjør at både hesten og dekkenet bloir svært så vått) pluss at hesten min er kald av seg, og fryser veldig fort. Kjekt å ha syns jeg da! Altså, hvilke pinglehester er det som trenger det? I utgangspunktet ingen, men er kanskje noen som liker å være helt sikre på at hesten er god og varm, og det har også noe med om hesten er barbert, hvordan den blir trent osv! Det er faktisk noen som trenger disse dekkenene, hvis ikke hadde de vel ikke blitt laget??

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 29/11/2005 :  23:13:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er faktisk noen som trenger disse dekkenene, hvis ikke hadde de vel ikke blitt laget??

tja....okei! Men det er mye unødvendig som har blitt laget også da..

Kanskje de store stjernene bruker dette etter en hard økt.. Men synes dette med høy hals har blitt litt sånn mote-greier...får en det, så må alle ha det...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  22:23:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det er faktisk noen som trenger disse dekkenene, hvis ikke hadde de vel ikke blitt laget??

tja....okei! Men det er mye unødvendig som har blitt laget også da..

Kanskje de store stjernene bruker dette etter en hard økt.. Men synes dette med høy hals har blitt litt sånn mote-greier...får en det, så må alle ha det...

Opprinnelig postet av Tone og Svarten

Selvfølgelig, men slik er det jo med det meste? Selv om ikke "alle" må ha det, så er det alltid noen som begynner med noe nytt, også henger flere og flere seg på. Og ja, det er nok noen av de "store stjernene" som bruker dette etter en hard økt, men da kan vel de små stjernene også bruke det? Og ja, det er mye unødvendig som har blitt laget, f.eks sminke til hest, helt på jordet til vanlig, kjekt å ha til spesielle anledninger, men altså. Det meste som blir laget kan jo alltids brukes i en eller annen situasjon, mener jeg.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 30/11/2005 :  23:20:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, min hest er ikke barbert, men jeg har allikevel hentet ham fra paddocken i regnvær og han har stått ved porten og skjelvet. Tørr under dekken, våt på halsen, og kald. Så derfor kjøpte jeg dekken med hals (Rhino, kjempefornøyd). Nå tåler han en hel dag i regnet, uten å bli kald og desperat. Det unner jeg min hest. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  06:31:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har gjort som flere her - kjøpt (fått eierne yil å kjøpt) dekken med hals til en av traverne. Han ble så god og tørr etter det.. Ikke noe gøy å stå i silregn med halvvåt hest, da er det bedre at han er god og tørr!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.