hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HL Equipment
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 HL Equipment
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  16:29:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg ett HL Oslo Ultimate Vinter, Turn Out Neck i dag til den nette sum av 1950 kr. Ønsker også å kjøpe meg boksgardin, sjabrak og flere dekken i matchende farger. Noen som har noen erfaringer med produkter fra Horseland? Jeg falt for merket først og fremst for de flotte fargene, den gode kvalitieten og passformen. Litt vel dyrt, men av erfaring har jeg funnet ut at man må gi såpass for å få et godt dekken av god kvalitet. Dessuten er jo et slikt vinterdekken som jeg kjøpte forhåpentligvis ett dekken som holder i noen år.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  21:02:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Alle hestene og ponniene på rideskolen har HL Vinterdekken.. Kjempegod passform ja, og er skikkelig vanntette. Verdt prisen er de ihvertfall!
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 08/11/2005 :  22:01:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også et slikt HL innedekken, og har foreløpig vært godt fornøyd. Stall Bjorli var innom stallen vår og solgte en del, så vi har en del slike dekken på stallen :) Enig i at passformen er spesielt bra, og det sies at holdbarheten er god også. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  22:22:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har kun erfaring med regndekkenet. Synes passformen er bra. Det er litt dypere enn normal, samt litt høyere slik at det dekke halsen fint. Ok pris på det også.

HL equipments hjemmeside (om noen skulle ha interesse av det)..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tico_og_Enya

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  00:33:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
har HL ulldekken (ridedekken) til begge hestene min..jeg like også fargene. de ligger også bra. har sett på flere av dekkene deres og vurderer å kjøp flere
Gult er kult;) Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  12:25:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men konservative meg syns de er helt utrolig lekre i farven, og er nesten helt sikker på at det gjør dem verdt pengene;-) Jeg er nemlig så vrang at rosa dekken, eller andre glupe ting ikke er helt min greie :-)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  13:01:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hmm.. dumt at det ikke står noen priser på hjemmesiden dems da.. Betyr gjerne at produktene ikke er av de billigste man kan få taki? eller..?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  14:03:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nei, de er ikke kjempebillige. Men tror ikke de er de dyreste på markedet heller. Nå husker jeg ingen priser, men Bjorli Trading fører disse deknene (tror butikken heter hesteshoppen, og den ligger på Tiller her i Trondheim), det går jo ann å ringe dem og høre på prisene :-)

~Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  14:27:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har skrevet dette i en annen debatt men forhesten min har dette dekkenet. Helt supert!

Er i likhet med Guro her også begeistret for fargene. Litt sånn retro stil fra den gangen jeg drev på med hest på tildig 90-tall hehe.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

CarOline^^

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  23:43:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har dyneunderlag + bandasjer fra HL som jeg fikk av Ann Cathrin Lübbe. HL - equipment er sponsoren hennes, så dette merket er anbefalt. Jeg har selv sett at hun har plenti av dekken, schabraker, underlag, bandasjer og alt annet man kan tenke seg, som hittil har holdt veldig bra. Med tanke på at hun rir veldig mye, har utsyret hennes holdt seg godt.

- Caroline Lund
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.